کد مطلب: 31433

فروش فوری سایپا | طرح فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی

سایپا آتیش کشید به مالش؛ فروش فوری سایپا ویژه روز پدر آغاز شد | خودروی اطلس را فقط با 203 میلیون تومان بخرید + قیمت و شرایط

دور جدید ثبت نام فروش فوری سایپا مخصوص روز پدر با شرایطی باورنکردنی ویژه عموم مردم آغاز شد.

سایپا آتیش کشید به مالش؛ فروش فوری سایپا ویژه روز پدر آغاز شد | خودروی اطلس را فقط با 203 میلیون تومان بخرید + قیمت و شرایط

دور جدید فروش فوری سایپا با خودروهای وارداتی جدید و جذاب برای مشتریانش شروع شده است. همه ثبت نام کنندگان در طرح فروش فوری سایپا سودی بالایی در کمتر از 1 ماه می کنند . جزییات مهم از شرایط جدید فروش فوری سایپا در دی ماه 1402 را با هم در سایت دیجی سرگرمی میخوانیم.

فروش فوری سایپا ویژه شاهین اتومات با نصف قیمت

شرایط طرح پیش فروش خودرو شاهین اتوماتیک در بهمن 1402 اعلام شد.

 پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طـرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه و دی ماه سال جاری نسـبت بـه ثبـت نـام اولیـه خـودرو شـاهین بـا گیربکس اتوماتیک اقدام نموده و در تاریخ 1402/10/30 پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکـان واریـز وجـه و ثبـت نـام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

شرایط طرح فروش فوری سایپا ویژه شاهین اتوماتیک بهمن 1402؛

فروش فوری سایپا

طرح فروش فوری سایپا خودرو شاهین اتوماتیک (بهمن 1402)

شرایط عمومی بخشنامه :

1 محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد)

2 حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

3 امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

4 امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

5 ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی باشد.

6 متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

طرح فروش فوری سایپا اطلس بهمن 1402 + جدول و شرایط

شرایط طرح فروش فوری و پیش فروش اطلس در بهمن 1402 اعلام شد.

جی پلاس، پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودرو در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو اطلس G و ساینا اس دوگانه سوز اقدام نموده در تاریخ 1402/10/30 پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

فروش فوری سایپا

داخل شاهین اتوماتیک برای فروش فوری سایپا

در داخل کابین شاهین اتوماتیک، تغییرات بیشتری انتظار مشتری را می‌کشند. کابین این خودرو اکنون از تریم دو رنگ بهره‌مند شده است و قسمت‌هایی از داشبورد و روکش داخل درها کرم رنگ هستند. ترکیب رنگ کرم و مشکی به همراه قطعات دکوراتیو چوب، موجب شده است تا کابین این خودرو حس زیبایی و تجمل را به بیننده منتقل کند. مطابق ادعای سایپا، مواد بهتری در ساخت کابین شاهین اتوماتیک به کار گرفته شده‌اند.

فروش فوری سایپا

داخل کابین شاهین اتوماتیک برای فروش فوری سایپا

بخش دیگری از افزایش زیبایی کابین سایپا شاهین اتوماتیک، به امکانات جدید آن مربوط می‌شود. صفحه نمایش سیستم سرگرمی اکنون از نوع 10 اینچی لمسی است و صندلی‌های عقب نیز دارای نمایشگر هستند. دکمه‌های کروز کنترل نیز در سمت راست فرمان مشاهده می‌شوند.

فروش فوری سایپا

طراحی شاهین اتوماتیک برای فروش فوری سایپ

سایپا شاهین یکی از زیباترین و هماهنگ‌ترین خودروهای تولید داخل طی چند سال اخیر به حساب می‌آید. قطعات مختلف بدنه این خودرو از ابتدا تا انتها با یکدیگر همخوانی دارند و در مجموع با خودرویی زیبا روبرو هستیم. طراحی شاهین اتوماتیک تفاوت خاصی نسبت به شاهین دنده‌ای ندارد اما برخی اصلاحات ظاهری موجب شده‌اند تا ظاهر خودرو لوکس‌تر از گذشته به نظر برسد. برای مثال تزئینات کرومی اکنون به بدنه خودرو اضافه شده‌اند، رینگ‌ها طرح جدیدی دارند و شیشه‌های قسمت عقب نیز به صورت استاندارد دودی هستند. جلوپنجره خودرو نیز در نسخه اتوماتیک کروم کاری شده است و حسی شبیه به جلوپنجره خودروهای جدید چری دارد.

فروش فوری سایپا

تمامی این تغییرات سبب شده‌اند تا شاهین اتوماتیک جلوه بهتری نسبت به نسخه دنده‌ای آن پیدا کند. به خصوص اگر این خودرو را در رنگ‌های تیره خریداری کنید، با یک خودرو اقتصادی زیبا مواجه خواهید بود که در مقایسه با اتومبیل‌های گران‌تر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مشخصات شاهین اتوماتیک برای فروش فوری سایپا

به نظر می‌رسد نسخه‌های اولیه شاهین اتوماتیک با موتور M15‌ توربوشارژر مشترک با نسخه دنده‌ای به تولید برسند و پس از آن موتور جدید ME16 جایگزین این پیشرانه شود. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر شاهین حداکثر 110 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند که از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

به نظر می‌رسد در زمینه شتاب و کشش نسخه اتوماتیک اندکی ضعیف‌تر از نسخه دنده‌ای ظاهر شود، با این حال تاکنون اعداد و ارقام رسمی این خودرو از سوی سایپا منتشر نشده‌اند.

فروش فوری سایپا

امکانات و تجهیزات شاهین اتوماتیک برای فروش فوری سایپا

در قسمت‌های قبل اشاره کردیم که سایپا شاهین اتوماتیک نسبت به نسخه دنده‌ای، امکانات و تجهیزات بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله امکانات شاهین می‌توان به این موارد اشاره کرد: دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 10 اینچی، سیستم تهویه دیجیتال، کروز کنترل، رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی و کیسه‌ های هوای جانبی.

امکانات شاهین اتوماتیک برای فروش فوری سایپا

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی

فروش فوری سایپا

سیستم مولتی مدیا با نمایشگر 10 اینچی به همراه GPS و ورودی USB

ترمز و پایداری

ABS - EBD - BAS - TCS - ESC - HSA

دیگر امکانات

رینگ های 15 اینچی، تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک عقب، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت، مه شکن جلو و عقب، چراغ روشنایی مخصوص روز، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، سیستم ناوبری، دوربین عقب، روکش چرمی صندلی ها، سانروف، آنتن کوسه ای، کروز کنترل

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی