کد مطلب: 31409

کرمان موتور | ثبت نام کرمان موتور | سایت کرمان موتور

کرمان موتور آتش‌زد به مالش؛ فروش اقساطی کرمان موتور با ماهی 10 میلیون | 45 روزه و بدون قرعه کشی 5 محصول پرفروش کرمان موتور را بخرید + شرایط

کرمان موتور طرح جدید فروش نقد و اقساطی خود بدون قرعه کشی و با قیمتی ویژه را آغاز کرد.

کرمان موتور آتش‌زد به مالش؛ فروش اقساطی کرمان موتور با ماهی 10 میلیون | 45 روزه و بدون قرعه کشی 5 محصول پرفروش کرمان موتور را بخرید + شرایط

دور تازه ثبت نام نقد و اقساطی کرمان موتور  آغاز شد.کرمان موتور برای رفاه حال مشتریان خود فروش اقساطی گذاشته است.ثبت نام دور جدید فروش اقساطی کرمان موتور ویژه دی 1402 و با تحویل فوری آغاز شد.در خبر زیر شرایط ثبت نام در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور رو با هم می خوانیم.

فروش فوری و اقساطی کرمان موتور با تحویل 45 روزه + جدول

شرکت کرمان موتور شرایط فروش فوری و اقساطی ویژه دی و بهمن را  اعلام کرد.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش فوری و اقساطی پیکاپ کی ام سی T۸ را ویژه دی و بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد.

بر اساس این شرایط فروش امکان خرید نقدی پیکاپ KMC T۸ با قیمت ۱۶۵۰۰۰۰۰۰۰ تومان محیا شده است و همچنین با پیش پرداخت ۸۵۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان و اقساط ۲۴ ماهه (۱۲ فقره چک) به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان هر دوماه امکان خرید اقساطی این خودرو فراهم است و مرحله آخر پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ خواهد بود.

پک هدیه ۱۲ سرویس دوره ای رایگان تا سقف ۶۰ هزار کیلومتر به خریداران تعلق می‌گیرد.

شرایط فروش فوری و اقساطی پیکاپ کی ام سی T8 دی 1402

خودرو KMC T8
قیمت فروش نقدی (تومان) 1,650,000,000
پیش پرداخت فروش اقساطی (تومان) 850,000,000
مدت اقساط 24 ماهه
تعداد چک 12 فقره
مبلغ اقساط هر دو ماه (تومان) 20,000,000
پرداخت آخر (25 فروردین 1402) 600,000,000
پک هدیه تا 60 هزار کیلومتر 12 سرویس اول رایگان
تحویل 45 روز کاری

طرح فروش فوری کرمان موتور دی 1402

شرایط طرح فروش فوری کرمان موتور در دی 1402 با قیمت قطعی اعلام شد.

فروش فوری خودرو جک J4 با قیمت قطعی و تحویل 15 روزه از صبح امروز سه شنبه در نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور آغاز شد.

کرمان موتور

فروش نقد و اقساط 4 محصول کرمان موتور با قیمت جدید آغاز شد

فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور با قیمت جدید در دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح کی ام سی تی ۸، جک اس ۵ جدید، کی ام سی جی ۷ و جک جی ۴ به فروش می‌رسند.

کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد کی ام سی تی ۸، جک اس ۵ جدید، کی ام سی جی ۷ و جک جی ۴ را به شکل نقدی و اقساطی با قیمت جدید به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این خودروها را مشاهده می‌کنید:

کرمان موتور

این خودروها در مدل ۱۴۰۲ به فروش خواهند رسید.

کرمان موتور

موعد تحویل این خودروها ۹۰ روز کاری خواهد بود.

داخل KMC T8 (جک T8) کرمان موتور

کابین KMC T8 از طرحی ساده و شکیل بهره می‌برد. البته با توجه به ذات خشن و آفرودی ماشین سعی شده بیشتر روی ارگونومی و کارآیی اتاق کار شود اما با این حال از عنصر زیبایی هم عافل نبوده‌اند و خطوط شیک داخلی در ترکیب با فرمان خوش‌دست و نمایشگر لمسی مرکزی حالتی نسبتاً مدرن به فضا بخشیده‌اند.

کرمان موتور

نشانگرهای پشت‌آمپر هم فرم اسپرتی دارند و کامپیوتر سفری میان دو عقربه اصلی، اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار قرار می‌دهد. از لحاظ دید پیرامونی هم اوضاع به نسبت ابعاد بدنه و سگمنت اتومبیل مناسب به نظر می‌رسد، هرچند ارتفاع زیاد خودرو نقاط کوری را پدید آورده که جای خالی سنسورهای پارک جلو و دوربین 360 درجه را به یاد می‌آورد. صندلی‌های ماشین عرض کمی دارند و در نتیجه افراد درشت‌جثه روی آنها خیلی راحت نخواهند بود اما در عوض جای پا و سر مناسبی برای 5 نفر در نظر گرفته شده و دربرگیرندگی کناره صندلی‌ها برای عبور ساده‌تر از پیچ‌ها کارآمد است. فقط ای کاش جنس صندلی‌ها مقداری نرم‌تر بود تا خشکی ذاتی یک پیکاپ آفرودر در داخل کابین کمتر احساس شود. زیر نشیمنگاه عقب نیز محفظه‌ای برای جعبه ابزار و کپسول آتش‌نشانی قرار دارد که در نوع خود جالب توجه است.

کرمان موتور

بخش بار خودرو داری طول و عرض 152 سانتی‌متر و عمق 47 سانت می‌باشد که قابلیت حمل بار استاندار به وزن 840 کیلوگرم را در اختیار قرار میدهد. در هنگام بارگیری و سنگین شدن این قسمت، سواری ماشین هم مقداری نرم‌تر و به کراس‌اوورهای این رده نزدیک می‌شود. راستی دو ایراد عجیب هم داخل کابین وجود دارد. یکی نبود کلید خاموش برای چراغ‌های اتوماتیک است و دیگری بازتاب نور محیط روی نمایشگر مرکزی که شاید به نوعی نشان از کم‌تجربگی طراحان JAC داشته باشد. کیفیت متریال مورد استفاده هم به نسبت قیمت خودرو متوسط به نظر می‌رسد و باید دید T8 در طول زمان تا چه اندازه سلامت قطعات داخلی را حفظ خواهد نمود.

کرمان موتور

طراحی KMC T8 (جک T8) کرمان موتور

طراحی بیرونی KMC T8 با الهام‌گیری از تویوتا هایلوکس و پیکاپ‌های امریکایی صورت پذیرفته که حاصل آن انصافاً جذاب از کار درآمده است. دماغه پخ و بسیار بلند ماشین با این جلوپنجره بزرگ و نشان تجاری درشت، حس قدرت و جنگندگی را به مخاطب القاء می‌کنند و دقت به ریزه‌کاری‌ها در طراحی چراغ‌ها و استفاده از کروم در فریم جلوپنجره به خصلت‌های لوکس ماشین افزوده‌اند. در قسمت کناری هم شاهد خطوطی منطقی هستیم که به کمک رینگ‌های 18 اینچی، رکاب‌های اسپرت، آینه‌های بزرگ و گلگیرهای برجسته از سادگی مطلق فاصله گرفته و جلوه‌ای نسبتاً جذاب را به نمایش گذاشته است.

کرمان موتور

در بخش انتهایی خودرو حرف خاصی برای گفتن وجود ندارد چراکه اینجا قابلیت‌های بارگیری خودرو در اولویت قرار گرفته و به غیر از سپرهای رنگ‌آمیزی شده و گرافیک جذاب چراغ‌های عقب، نکته دیگری روئیت نمی‌شود. ضمناً T8 از تناسب اندام بسیار خوبی بهره می‌برد و در هنگام ساخت آن به زوایای حمله، فرار و شکست توجه شده تا ماشین به این راحتی‌ها در بیراهه‌نوردی زمین‌گیر نشود.

مشخصات KMC T8 (جک T8) کرمان موتور

با گشودن درب موتور KMC T8 با یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 2 لیتری مواجه میشویم که به کمک پرخوران توربو قادر است 174 اسب‌بخار قدرت (دور موتور 5000) و 290 نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور 1800 الی 4000) تولید نماید. از جمله نکات مثبت این انجین میتوان به گشتاور بالا در دور موتور پایین، استاندارد آلایندگی یورو 5 و مصرف سوخت مقداری کمتر از رقبای تنفس‌طبیعی اشاره نمود؛ با این حال حساسیت یک موتور توربوشارژر به کیفیت سوخت و شرایط نگهدرای مقداری بالاتر از انواع اتمسفریک خواهد بود. وظیفه انتقال قدرت هم بر عهده یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی قرار گرفته که میتواند نیرو را به چرخ‌های عقب و یا هر چهارچرخ منتقل نماید.

کرمان موتور

در واقع سه حالت رانندگی: دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین برای این ماشین قابل انتخاب هستند تا بتوان در مسیرهای مختلف به چسبندگی لازم و انتقال گشتاور بهینه دست یافت. دیفرانسیل عقب هم به قفل الکترونیکی اتوماتیک تجهیز شده تا احتمال گیر افتادن ماشین در مسیرهای ناهموار کاهش یابد؛ ترمزهای ماشین هم در هر چهارچرخ از نوع دیسکی هستند و انواع سیستم‌های کمکی (که در بخش آپشن به آنها اشاره خواهیم نمود) از آنها پشتیبانی می‌کنند. ضمناً سیستم تعلیق جلو از نوع جناغی دوبل مستقل و عقب غیرمستقل فنرتخت می‌باشد و زاویه حمله 30.9 و فرار 23.3 درجه برای خودرو در نظر گرفته شده است.

کرمان موتور

امکانات KMC T8 (جک T8) کرمان موتور

کیسه هوا

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو

سیستم صوتی

سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر و شش بلندگو

ترمز و پایداری

چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS - EBD - BOS - HBA - HAC - TCS - ESC

کرمان موتور

دیگر امکانات

سیستم ورود و استارت بدون کلید - اتولایت و دی لایت - آینه‌های جانبی برقی با گرمکن - فرمان هیدرولیکی به همراه کلیدهای کنترلی - سیستم صوتی به همراه شش بلندگو - گرمکن شیشه عقب - سیستم تهویه مطبوع دستی - رکاب جانبی - تریم چرمی کابین

کرمان موتور

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی