کد مطلب: 31317

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

پرداخت بسته معیشتی 1 میلیون و 500 هزارتومانی | برای دریافت بسته معیشتی جدید رئیسی این کد را پیامک بزنید + لینک

دولت در قالب بسته معیشتی اقدام به پرداخت واریزی جدید میلیونی برای برخی از یارانه بگیران و سرپرستان خانوارها کرده است که جزئیات آن را در ادامه با هم می خوانیم.

پرداخت بسته معیشتی 1 میلیون و 500 هزارتومانی | برای دریافت بسته معیشتی جدید رئیسی این کد را پیامک بزنید + لینک

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی دی ماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع ۱۲۴ هزار بسته کمک معیشتی در تهران

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: رزمایش کمک مومنانه با عنوان کرامت علوی به نیابت از ۲۴ هزار شهید در پایتخت برگزار شد.

رزمایش بزرگ «کرامت علوی» در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت و به نیابت از ۲۴ هزار شهید پایتخت صبح (جمعه) برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج این فرهنگ، باید در ابعاد مختلف به آن بپردازیم.

وی ادامه داد: در این رزمایش صد و بیست و چهار هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه شامل یک تخته فرش، یک دستگاه فرگاز، ماشین لباسشویی و یخچال، ۲۴ هزار بسته لوازم تحریر در تهران به همت پایگاه‌های بسیج در مساجد بین خانواده‌های کمتر برخوردارشهر تهران توزیع خواهد شد.

سردار حسن‌زاده با اشاره به برپایی یادواره‌های محلی در پایتخت افزود: این یادواره‌ها به صورت محلی و منطقه‌ای ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: در خصوص تولید محتوا، فعالیت‌های هنری و فرهنگی؛ تولید سرود، فیلم‌های کوتاه از بخش‌هایی از زندگی شهدای عزیزمان، تولید پویانمایی و فعالیت‌هایی همچون بازی‌های موبایلی و فیلم‌های ۳۶۰ درجه از یادمان‌های شهدا در این یادواره‌ها انجام می‌شود.

توزیع بسته معیشتی به این خانوارها

۶٠٠ کیلو برنج ایرانی، ۷٠٠ متر مربع موکت و تعداد ۳ دستگاه بخاری، ۳دستکاه ویلچربرقی و معمولی ودهها بسته سبدمعیشتی بین زنان سرپرست خانوار ومعلولین تحت پوشش مجتمع بهزیستی توانا به مناسبت هفته گرامیداشت بانوان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ زهرا امیری مسئول مجتمع بهزیستی توانا ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام زن و مادر از تهیه و توزیع  توزیع ۶٠٠ کیلو برنج ایرانی، ۷٠٠ متر مربع موکت و تعداد ۳ دستگاه بخاری، ۳دستکاه ویلچربرقی و معمولی و دهها  بسته سبدمعیشتی بین زنان سرپرست خانوار، مددجویان وتوانخواهان تحت پوشش مجتمع بهزیستی توانا به این مناسبت خبر داد و اظهار داشت:یکی از اهداف مهم و اولویت‌های بهزیستی شهریار، توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این اداره تا رسیدن به خودکفایی در قالب پرداخت تسهیلات بانکی و مهارت افزایی آنان است.

وی افزود: این اقشار که در طبقه ضعیف اجتماع قرار می‌گیرند فشارهای بیشتری را متحمل می‌شوند زیرا اکثر آن‌ها دارای فرزند محصل و دانشجو هستند که علاوه بر رفع مشکلات معیشتی نیازمند تأمین هزینه‌های تحصیلی آن‌ها هم هستند که می بایست در کنار تلاشی که این زنان برای تأمین معاش زندگی خود و فرزندانشان انجام می‌دهند، موردحمایت مادی و پایدار حمایتی دولت قرار بگیرند.

بسته معیشتی

بسته کمک معیشتی 300 میلیونی در جیب این یارانه بگیران

فرماندار خمام اظهار داشت: خیرین شهرستان خمام در مراسم جشن گلریزان ۳۰۰ میلیون تومان کمک کردند و این در حالی است که در سال گذشته و همین مراسم ۲۸۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

مهندس  اسفندیار جوشن در حاشیه این مراسم که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: خیرین شهرستان خمام در مراسم گلریزان در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقد اهدا نمودند، این در حالی است که در سال گذشته و همین مراسم ۲۸۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان در مورد فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد توسط خیران عنوان کرد: اعطای امید و نشاط اجتماعی به زندانی جرایم غیرعمد و خانواده او مطابق سنت نیکوی حضرت امیر المومنین علی (ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان سرآمد نیکوکاران است.

فرماندار خمام با اشاره به اینکه هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی اهدای شادی به فرزندان، مادران و همسرانی است که از سرپرست خانواده خود به دلیل وقوع جرایم غیرعمد و ناآگاهی دور هستند، یادآورشد: آثار و نتایج کمک به زندانیان جرایم غیرعمد دارای ابعاد متفاوتی است که مهمترین مورد آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

توزیع بسته کمک معیشتی 1 میلیون و 500 هزارتومانی از این تاریخ

توزیع بسته های معیشتی در مشکین دشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پاسدار فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس با اشاره به توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته کمک معیشتی در شهرستان فردیس از ابتدای سال تاکنون گفت: این رزمایش سی و دومین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان است که در این مرحله بیش از ۲ هزار بسته آماده شده و ۸۰۰ بسته آن در شهر مشکین دشت بین اقشار کم برخوردار توزیع خواهد شد و در‌ کنار آن نیز ۵ هزار پرس غذای گرم نیز طبخ می شود.

وی گفت: ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان است که در مراحل بعدی به ۱/۵ میلیون‌تومان افزایش خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار فلاحتکار رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) هم در این رزمایش گفت: در این ایام بیش از ۲۳ هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم توزیع خواهیم کرد و از شب یلدا تاکنون در طرح یلدای مهدوی تا هفته مقاومت بیش از ۵۰ هزار بسته برای خانواده‌های عزتمند تهیه و توزیع شده است.

مرحله بعدی رزمایش احسان و همدلی شهرستان فردیس در دهه مبارک فجر و آخرین مرحله در سال۱۴۰۲ با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شاهرود با اعلام برگزاری رزمایش معاصات و خدمات وفاداری در این شهرستان گفت: این رزمایش همزمان با سراسر استان بر روی بسته های معیشتی انجام شد.

سرهنگ عبدالله یونسیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: همزمان با دهه مقاومت به همت گروه های جهادی که شاهد برگزاری مراسم مرکزی رزمایش مواسات در شاهرود بودند، سه هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام یک میلیون تومان تهیه و در این شهرستان در سراسر استان سمنان گسترش یافته است.

ثبت درخواست بسته معیشتی از امشب

زمان ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در فهرست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند، آغاز شد

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی در اطلاعیه شماره ۱۲، اعلام کرد: در روزهای سوم تا بیستم آذر ماه، ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می دانستند ، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #۶۳۶۹* کردند.

این افراد می توانند از ساعت ۲۲ (سه شنبه۱۰ دیماه) با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته اقدام کنند.

برای ثبت نام نیز سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند.

مهلت ثبت درخواست در سایت، از ساعت ۲۲ مورخ دهم دی ماه به مدت ۱۴ روز ( تا ۲۴ دیماه) فراهم شده است.

منبع: میزان
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی