کد مطلب: 31304

اینترنت رایگان | اینترنت رایگان همراه اول | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

کد فعال سازی 100 گیگ اینترنت رایگان هدیه روز پدر دولت | لینک ثبت‌نام و آموزش نحوه فعالسازی اینترنت رایگان

اگر شما هم هنوز اینترنت رایگان 100 گیگ را دریافت نکردید خبر زیر را تا انتها بخوانید و با زدن یک کد دستوری 100 گیگ اینترنت رایگان بگیرید.

کد فعال سازی 100 گیگ اینترنت رایگان هدیه روز پدر دولت | لینک ثبت‌نام و آموزش نحوه فعالسازی اینترنت رایگان

ثبت‌نام اینترنت رایگان تمدید شد

وزیر ارتباطات از تمدید امکان ثبت نام اینترنت رایگان تا آخر دی خبر داد و گفت: پنجاه درصد مشترکان، زیر سه گیگابایت در ماه مصرف اینترنت دارند.

اینترنت رایگان / نحوه ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

«پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» یک راه امن برای دسترسی آنلاین به خدمات دولتی از طریق یک درگاه واحد است. این درگاه، پلتفرم ملی یکپارچه ارائه خدمات دولتی است و برای ورود باید یک خط تلفن به نام شما باشد.

پس از ورود به سایت my.gov.ir و وارد کردن شماره تلفن همراه خود پیامکی به خطی که به نام شماست ارسال می شود و پس از آن می توانید مراحل ثبت نام را ادامه دهید.

نحوه دریافت اینترنت رایگان همراه اول

چگونه اینترنت رایگان از همراه اول بگیریم؟ باتوجه به اینکه قیمت بسته‌های اینترنت موبایل در مقایسه با اینترنت مخابرات گران‌تر بوده و درحال افزایش هستند، دریافت اینترنت گیگابایتی به صورت رایگان فرصت طلایی محسوب می‌شود. شرکت همراه اول که یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای سیم‌کارت در ایران به شمار می‌رود، بسته‌های اینترنت هدیه خود را از 500 مگابیت تا چند ده گیگ ارائه می‌دهد. برای فعال کردن و استفاده از این بسته‌های رایگان کافی است چند کد دستوری کاربردی را بدانید. برخی از طرح‌های ویژه و کدهای اینترنت رایگان همراه اول که همه ساله به مشتریان عرضه می‌شوند را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

اینترنت رایگان

طرح دوشنبه سوری اینترنت رایگان

در آخرین دوشنبه هر ماه، کاربران با شماره‌گیری کد *100*641# می‌توانند یک بسته اینترنت هدیه دریافت کنند. این هدیه که به صورت شانسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، می‌تواند شامل 500 مگابایت یا چند ‌گیگابایت اینترنت روزانه باشد. برای فعال‌سازی این بسته لازم است در بازه زمانی 8 صبح تا 23:59 آخرین دوشنبه ماه کد مربوطه را وارد نموده تا بتوانید اینترنت هدیه خود را از ساعت 5 صبح تا 5 بعدازظهر روز سه‌شنبه استفاده کنید.

طرح فیروزه‌ای اینترنت رایگان

روش دیگری که می‌توان با استفاده از آن اینترنت هدیه همراه اول را دریافت کنید، عضویت در باشگاه فیروزه‌ای است. شما با پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته‌های اینترنت می‌توانید سطح امتیاز خود را بالا ببرید. سپس از میان بسته‌های پیشنهادی همراه اول که شامل اینترنت رایگان نیز می‌شود یکی را انتخاب نمایید.

هدیه تولد اینترنت رایگان

همراه اول برای روز تولد مشتریان خود هدایایی در نظر می‌گیرد. یکی از کدهای اینترنت رایگان همراه اول، هدیه تولد مشترکین همراه اول است. این هدیه شامل بسته مکالمه، اینترنت و همچنین امتیار باشگاه فیروزه‌ای است که بسته اینترنت آن شامل 2 گیگابایت است. البته باید بدانید که مهلت استفاده از این هدایا تنها یک روز خواهد بود. جهت فعال‌سازی اینترنت هدیه تولد کافی است کد دستوری *10*4121# را شماره‌گیری کنید. یا با استفاده از منوی خدمات من (My Service) در اپلیکیشن مخصوص همراه اول اینترنت هدیه خود را دریافت نمایید.

هدیه شارژ جوانان اینترنت رایگان

یکی دیگر از کدهای اینترنت رایگان همراه اول برای جوانان قابل استفاده است. آن دسته از مشترکین همراه اول که کمتر از 25 سال دارند می‌توانند با هر بار شارژ سیم‌کارت، یک بسته اینترنت رایگان نیز دریافت کنند. با این تفاوت که هر چقدر میزان شارژ خریداری شده بیشتر باشد، به همان میزان حجم بسته اینترنت هدیه و همچنین محدوده زمانی استفاده از آن هم افزایش می‌یابد. برای فعال کردن طرح تشویقی هدیه شارژ جوانان باید کد دستوری *1*15# و *10*124# را وارد کنید.

هدیه پرداخت قبوض اینترنت رایگان

دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی همراه‌اول با پرداخت به موقع قبوض پایان دوره‌ای خود به صورت غیر حضوری، تا تاریخ ششم دی ماه می‌توانند 2 گیگابایت اینترنت یک روزه هدیه بگیرند. یا اینکه به جای دریافت این بسته اینترنتی، 75 امتیاز باشگاه فیروزه‌ای همراه اول را انتخاب نمایید و بسته‌های پیشنهادی را با حجم بیشتر دریافت کنید.

دریافت اینترنت رایگان با تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

از دیگر کدهای اینترنت رایگان که ایرانسل به مشترکین خود هدیه می‌دهد، تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی است. کاربران می‌توانند با تبدیل سیم‌کارت‌های اعتباری خود به دائمی یا خرید مستقیم سیم‌کارت دائمی از 20 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار 6 ماهه بهره‌مند شوند. کافی است برای تبدیل سیم‌کارت یا خرید سیم‌کارت دائمی به فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا نمایندگی‌های معتبر این اپراتور مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌گیری کد 600 از طریق خطوط ایرانسل جهت انجام این کار اقدام نمایید.

دریافت اینترنت رایگان با نصب اپلیکیشن ایرانسل من

اگر قرار است برای اولین بار اپلیکیشن ایرانسل من را در گوشی همراه خود نصب کنید، خبر خوشی را برایتان داریم. شرکت ایرانسل برای آن دسته از افرادی که برنامه ایرانسل من را برای اولین بار نصب و اجرا می‌کنند، اینترنت 50 گیگابایتی یک روزه در نظر می‌گیرد. دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این نکته در نظر داشته باشند که حتماً ورژن جدید این برنامه را نصب کنند تا هدیه اینترنت رایگان برایشان فعال شود.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

آنچه دیگران میخوانند
  • ابراهیم ارسالی در

    عالی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی