کد مطلب: 31259

وام بدون ضامن و سند | وام بدون ضامن بانک رسالت

ثبت نام وام بدون ضامن 300 میلیونی بانک رفاه برای همه | بدون نیاز به وثیقه در هر ساعت از شبانه‌روز وام بگیر

بانک رفاه و بانک شهر اقدام به پرداخت وام بدون ضامن 300 تا 750 میلیون تومانی کرده اند. شرایط آسان دریافت وام بدون ضامن آنلاین و با سود کم را با هم می خوانیم.

ثبت نام وام بدون ضامن 300 میلیونی بانک رفاه برای همه | بدون نیاز به وثیقه در هر ساعت از شبانه‌روز وام بگیر

وام بدون ضامن نوعی تسهیلات بانکی است که با شرایط استثنایی به متقاضیان وام بدون ضامن داده می شود.درصد بازپرداخت و سود وام بدون ضامن در بانک های مختلف متغییر است. جزئیات پرداخت وام بدون ضامن با شرایط جدید را در ادامه مطلب با هم می خوانیم.

شرایط دریافت وام بدون ضامن 300 میلیونی بانک رفاه

بانک رفاه طرح تسهیلاتی را تدارک دیده تا کمبود نقدینگی مشتریان حقیقی و حقوقی را برطرف کنند. این طرح تسهیلاتی افق نام دارد و سقف آن برای افراد حقیقی 300 میلیون و برای حقوقی‌ها 750 میلیون تومان است.

بانک رفاه طرح تسهیلاتی افق را با کارمزد چهار درصد تدارک دیده است. متقاضیان این تسهیلات نیازمند افتتاح حساب قرض الحسنه هستند. ضمنا این افراد باید حداقل 20 میلیون تومان در سپرده خود به مدت حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه نگهداری کنند. متقاضیان این تسهیلات اعم از حقیقی و حقوقی این امکان را دارند ظرف حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه تسهیلات مذکور را بازپرداخت کنند. ضمنا افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید علاوه بر اعتبار شغلی، ضامن رسمی نیز داشته باشند.

در صورتی که شخص حقیقی متقاضی سقف این وام باشد، با در نظر گرفتن نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط برای وی 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان خواهد بود. کل سود وام به 36 میلیون تومان و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون تومان می‌رسد.

این تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است براساس این طرح، امکان انتقال میانگین حساب استفاده نشده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک و همچنین کارکنان شرکت‌های حقوقی دارای کسب و کارهای خرد و دانش بنیان وجود دارد.

افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه کارگران نسبت به افتتاح حساب و ایجاد میانگین اقدام کنند.

وام بدون ضامن

از بانک شهر وام بدون ضامن 500 میلیون ریالی بگیرید

بانک شهر وام بدون ضامن 50 میلیون تومانی را با سود 18 درصد به متقاضیان ارائه می‌دهد. سقف این تسهیلات برای حقوق بگیران بانک شهر تا 100 میلیون تومان قابل تغییر است.

به گزارش بانک اول افرادی که در بانک شهر سپرده کوتاه مدت، جاری یا قرض‌الحسنه دارند، می‌توانند برای وام 50 میلیونی بدون ضامن این بانک درخواست دهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند نباید بدهی یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند. در صورتی که متقاضیان شرایط مذکور را داشته و وام را دریافت کنند، طی مدت 36 ماه امکان پرداخت اقساط این تسهیلات را دارند.

با توجه به مقدار وام، نرخ سود و زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود.

بانک شهر سال 1388 با دریافت مجوز از بانک مرکزی و همچنین با تایید و هماهنگی شورای عالی پول و اعتبار کشور افتتاح شد. بعد از گذشت دو سال از آغاز به کار، سهامداران برای تامین نقدینگی لازم سرمایه این مجموعه را تا 400 میلیارد تومان افزایش دادند.

شهرداری‌های تهران، شیراز، اصفهان، قزوین، مشهد، قم، کرج، اهواز، تبریز و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران و همچنین شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران از سهامداران اصلی و محوری این بانک به حساب می‌آیند.

افزایش۶۰ درصدی وام بدون ضامن ازدواج

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی به حمایت های مجلس انقلابی از جوانان اشاره کرد.

سیدمحسن دهنوی نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

الوعده وفا!

با همراهی همکارانم در کمیسیون تلفیق تصویب شد.

با توجه به دغدغه مجلس انقلابی نسبت به جوانان، در صحن علنی نیز به تصویب خواهد رسید، وام ازدواج جوانان در سال آینده ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی همچنین نوشت:

‌سازمان برنامه و بودجه مانند پارسال، چگونگی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را از لایحه بودجه حذف کرد و اختیارش را به شورای پول‌واعتبار داد.

در کمیسیون تلفیق با تصویب وام ازدواج برای پسران زیر ۲۵ و دختران زیر ۲۳ سال، ۳۵۰ میلیون تومان و سایر متقاضیان ۳۰۰ میلیون، از جوانان حمایت می‌کنیم.

منبع: رده
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی