کد مطلب: 31153

فروش فوری سایپا | طرح فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی

آغاز فروش فوری سایپا به مناسبت روز مادر با یک محصول جدید | ثبت نام خودروی جدید شاسی بلند سایپا بدون نوبت دهی

دور جدید فروش فوری سایپا با خودروهای جدید وارداتی و قیمت استثتایی برای همه آغاز شد.

آغاز فروش فوری سایپا به مناسبت روز مادر با یک محصول جدید | ثبت نام خودروی جدید شاسی بلند سایپا بدون نوبت دهی

فروش فوری سایپا با خودروهای وارداتی جدید و جذاب برای مشتریانش شروع شده است.ثبیت نام کنندگان در طرح فروش فوری سایپا سودی بالایی در کمتر از 1 ماه می کنند . جزییات مهم از فروش فوری سایپا در دی ماه را با هم در سایت دیجی سرگرمی میخوانیم.

متقاضیان خرید خودروهای وارداتی برای انتخاب خودرو می‌توانند از چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۱۵ دی ماه به سایت خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، امروز ۱۳ دی ماه عرضه  ۱۲ مدل خودروی وارداتی به متقاضیانی که قبلاً در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و در نوبت تحویل خودرو قرار دارند، آغاز شد.

متقاضیان خرید خودروهای وارداتی برای انتخاب خودرو می‌توانند از امروز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ تا پایان روز جمعه ۱۵ دی ماه به سایت خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر را انتخاب کنند.

الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:

جدول شماره ۱: قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: دستگاه / ریال

فروش فوری سایپا

تبصره ۱: قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.

ب- خودروهای دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی:

جدول شماره ۲- برآورد قیمت فروش محاسباتی علی الحساب در مبادی ورودی واحد: ریال / دستگاه

فروش فوری سایپا

تبصره ۲ - قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰ درصد قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.

تبصره ۳ - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه مستندات و مدارک مثبته و بر اساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۴ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌شود.

تبصره ۵ –کلیه شرکت‌های واردکننده باید مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام کنند و در صورت تأخیر در تحویل و … قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آئین نامه فوق خواهند شد.

فروش فوری سایپا

تبصره ۶ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۷ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌کنند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۸ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

فروش فوری سایپا

مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس برای فروش فوری سایپا

نسل دوم چانگان CS35 با پسوند پلاس به شکل کاملا جدیدی معرفی شده است. در این نسخه، تغییرات بسیاری اعمال شده است. ابتدا پیشرانه‌ی 1.6 لیتری تنفس طبیعی که در نسل اول استفاده می‌شد، به موتورهای توربوشارژر جایگزین شده‌اند. پیشرانه‌ی چانگان CS35 پلاس از نوع 1.4 لیتری توربوشارژر است که به طور حداکثر 158 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد.

گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه، که با چانگان UNI-T مشترک است، وظیفه انتقال قدرت در چانگان CS35 پلاس را برعهده دارد. همانطور که انتظار می‌رود، این کراس‌اوور دارای سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر است و با استفاده از سوخت با استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 کار می‌کند.

فروش فوری سایپا

امکانات و تجهیزات چانگان CS35 پلاس برای فروش فوری سایپا

امکانات و تجهیزات چانگان CS35 پلاس شامل امکانات ایمنی و رفاهی بسیاری است. در بخش ایمنی، این خودرو مجهز به سیستم ترمز ABS+ESP+EBD+BA+HHC+HDC+DBF است که عملکرد ترمز را بهبود می‌بخشد. همچنین، دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضدسرقت ایموبلایزر و سیستم هشداردهنده امنیتی می‌باشد.

در بخش رفاهی، چانگان CS35 پلاس دارای آنتن کوسه‌ای، نمایشگر دمای هوای بیرون، صندلی با روکش چرم، کنترل صدا از روی فرمان، تنظیم آینه جانبی برقی/FOLDING/گرمکن آینه، سنسور پارک دنده عقب، سیستم محاسبه سفر، صندلی راننده ۶ حالت دستی، صندلی سرنشین جلو ۴ حالت دستی، صندلی ردیف عقب تا شو و نگهدارنده صندلی کودک در صندلی عقب با استاندارد ISO FIX را دارا می‌باشد. همچنین، این خودرو دارای قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو (دستی)، چراغ‌های جلو همراهی کننده، چراغ روشنایی روز DAY LIGHT، چراغ اتوماتیک جلو AUTO LIGHT، نمایشگر جلو آمپر دیجیتال، سیستم نمایش کنترل باد تایرها TPMS، مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ، دوربین عقب، شیشه رنگی درب پنجم و درب‌های عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، و AUTO HOLD را نیز دارا می‌باشد.

فروش فوری سایپا

همچنین، چانگان CS35 پلاس براساس تیپ انتخابی دارای تجهیزات اختصاصی شامل کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای،سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سقف شیشه‌ای بازشونده (PANORAMA) و دوربین جانبی سمت راست است. با این تجهیزات و امکانات، چانگان CS35 پلاس یک خودروی کامل و پر امکانات برای تجربه رانندگی ایمن و راحت است.

فروش فوری سایپا

جدول مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس برای فروش فوری سایپا

تیپ LEVEL 2 LEVEL 3
مدل خودرو SC7144GCC6 SC7144GCC6
نوع گیربکس اتوماتیک DCT اتوماتیک DCT
حالت اسپرت دارد دارد
موتور تیپ NE14(JL473ZQ9) NE14(JL473ZQ9)
دریچه گاز الکتریکی الکتریکی
حجم موتور ۱۳۹۲ cc ۱۳۹۲ cc
حداکثر قدرت 155.5hp@5500rmp 155.5hp@5500rmp
حداکثر گشتاور 255Nm@4000rmp 255Nm@4000rmp
سیستم سوخت‌رسانی GDI GDI
توربو شارژر دارد دارد
نوع فرمان الکتریکی الکتریکی
قفل فرمان الکتریکی الکتریکی
سیستم تعلیق جلو مک فرسون مک فرسون
سیستم تعلیق عقب یکپارچه تیر پیچشی یکپارچه تیر پیچشی
سایز رینگ آلومینیومی 215/55R17 225/45R18
سایز تایر زاپاس فولادی T125/80R17 فولادی T125/80R17
ترمز جلو دیسکی خنک شونده دیسکی خنک شونده
ترمز عقب دیسکی دیسکی
ترمز پارک الکتریکی الکتریکی
تیپ LEVEL 2 LEVEL 3
طول(mm) ۴۳۳۰ ۴۳۳۰
عرض(mm) ۱۸۲۵ ۱۸۲۵
ارتفاع(mm) ۱۶۶۰ ۱۶۶۰
فاصله دو محور جلو وعقب(mm) ۲۶۰۰ ۲۶۰۰
وزن خالص(kg) ۱۳۹۰

۱۳۹۰

فروش فوری سایپا

منبع: تسنیم
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی