کد مطلب: 31148

اینترنت رایگان | کد فعال سازی ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

آموزش فعال سازی اینترنت رایگان دولت به مناسبت روز مادر | با این روش 100 گیگ اینترنت رایگان رئیسی بگیرید

بشتابید و اینترنت رایگان دولتی را زا دست ندهید. برای اطلاع از نحوه ثبت نام اینترنت رایگان دولتی روش زیر را انجام دهید.

آموزش فعال سازی اینترنت رایگان دولت به مناسبت روز مادر | با این روش 100 گیگ اینترنت رایگان رئیسی بگیرید

وزیر ارتباطات گفت بسته اینترنت رایگان هدیه دولت از امروز فعال می شود و حجم آن ۱۲ کیگابابت برای ترافیک داخلی یا ۵ گیگ برای ترافیک بین المللی است.

وزیر ارتباطات گفت: هفته گذشته اعلام کردم با توجه به اینکه ناگزیر بودیم برای ارتقای کیفیت شبکه، قیمت اینترنت را افزایش دهیم؛ به همین دلیل بسته هدیه را برای مردم در نظر گرفتیم که از امروز فعال می‌شود.

وی افزود: مردم برای استفاده از این بسته باید به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند وارد شوند و در کوتاهترین زمان ممکن ۱۲ گیگابایت ترافیک داخل کشور و یا معادل آن ۵ گیگابایت ترافیک بین‌المللی فعال خواهد شد.

این بسته تا ۱۴ فروردین تاریخ انقضا دارد و زمان ثبت‌نام برای آن، تا هفته آینده است.

دریافت اینترنت رایگان دولت فقط از طریق "پنجره ملی خدمات"

بسته اینترنت رایگان هدیه دولت تنها از طریق درگاه "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" قابل فعال‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات در فضای مجازی نوشت: بسته اینترنت رایگان هدیه دولت به همه مردم عزیز کشور، صرفاً و تنها از طریق درگاه "پنجره ملی خدمات دولت هوشمند" به آدرس http://my.gov.ir قابل فعال‌سازی است.

هموطنان گرامی در دام کلاهبرداران اینترنتی با استفاده از حربه «فیشینگ» قرار نگیرند.

آموزش ثبت نام و فعالسازی اینترنت رایگان هدیه دولت ۱۲ دی

ثبت‌نام اینترنت رایگان ۱۰ گیگابایتی دولت در سامانه my.gov.ir برای همه افراد فعال شد.

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات فعال‌سازی اینترنت رایگان دولت برای مردم در قالب ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل پنج گیگ اینترنت بین‌الملل) برای یکی از سیم‌کارت‌های افراد انجام می‌شود. امکان ثبت‌نام اینترنت رایگان دولت برای همه شهروندان فعال است و به دنبال آن متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه my.gov.ir از این خدمت بهره‌مند شوند.

فرآیند فعال‌سازی اینترنت رایگان برای تمامی اپراتورها از همان شماره تماس انجام می‌شود، بدون توجه به اینکه اپراتور یا شرکت ارائه‌دهنده اینترنت به کدام اپراتور تعلق دارد.

۵۰ گیگابایت اینترنت رایگان به مناسبت روز مادر ۱۴۰۲

نحوه ارائه و بسته اینترنتی مورد نظر به این صورت است که در ابتدا برای دریافت و ثبت‌نام می‌توانید از بین شماره‌های خود یکی را به دلخواه برای دریافت اینترنت رایگان انتخاب کنید. سپس وارد وبگاه خدمات دولت هوشمند شوید. پس از وارد کردن شماره موبایل خود و احراز هویت وارد صفحه اصلی شوید و سپس گزینه فعال‌سازی اینترنت رایگان هدیه دولت را انتخاب کنید و در نهایت شماره تلفن خود را وارد کرده و کلید تأیید را فشار دهید که در ادامه همین فرآیند را به صورت گام به گام و تصویری می‌توانید مشاهده کنید.

آموزش فعال‌سازی اینترنت رایگان

در ابتدا برای ثبت‌نام اینترنت رایگان دولت به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنید.

پس از باز کردن این وبگاه، باید شماره همراه خود و کد امنیتی نمایش داده شده را درج کنید. سپس روی «ارسال رمز یک‌بار مصرف» کلیک کنید. توجه داشته باشید شماره‌ای که با آن وارد می‌شوید باید به نام شما ثبت شده باشد.

اینترنت رایگان

پس از احراز هویت و جایگذاری کد پنج رقمی ارسال شده روی تلفن همراه در صفحه زیر وارد سامانه خدمات دولت هوشمند می‌شوید.

اینترنت رایگان

در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به بخش صفحه اصلی (داشبورد) رفته و از میان گزینه‌های نمایش داده شده، آیکون «فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان هدیه دولت» را انتخاب کنید.

چنانچه مایل به فعال سازی بسته اینترنت رایگان هدیه دولت روی همین شماره‌ای که با آن وارد شدید هستید، روی دکمه تأیید کلیک کنید. در غیر این صورت ابتدا در کادر مربوطه شماره موبایل دیگری که به نام شما است را وارد و سپس روی دکمه تأیید کلیک کنید.

در صورت موفقیت در روند فرآیند پیام موفق بودن ثبت‌نام به صورت زیر اعلام می‌شود.

اینترنت رایگان

براساس تقویم رسمی کشور ۱۳ دی ۱۴۰۲ مصادف است با بیستم جمادی الثانی و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که همراه اول به همین مناسبت با طراحی ۲ بسته ترکیبی ویژه ۳ روزه شامل «مکالمه» و «اینترنت» این روز را به تمامی مشترکانش تبریک گفته است.

بسته «۲ گیگابایت اینترنت و ۲۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۱۰ هزار تومان و بسته «۶ گیگابایت اینترنت و ۶۰۰ دقیقه مکالمه» با قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می شود.

اینترنت رایگان

تمامی مشترکان همراه اولی دارنده یوسیم و علاقه مند به فعالسازی یکی از این بسته های ویژه که از امروز سه شنبه ۱۲ دی تا پایان روز پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ قابل خرید و استفاده است، می توانند کد «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع» را شماره گیری و یکی از بسته ها را انتخاب کنند.

قابلیت خرید چند باره این بسته ها در طول بازه زمانی اجرای طرح به شرط اتمام حجم به شکل نقدی و غیرنقدی وجود دارد.

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

بسته ترکیبی و اینترنت رایگان ویژه مشترکین دائمی و اعتباری

بسته همراه اول (روز مادر) مدت حجم مدت مکالمه(دقیقه) قیمت (تومان) کد دستوری
بسته مکالمه (درون شبکه و ثابت)300 دقیقه 3 روزه 0 300 3,000 67#*100*
بسته اینترنت 1.5 گیگابایت 3 روزه 1.5گیگابایت 0 6,000 67#*100*
بسته ترکیبی 2 گیگابایت اینترنت و 200 دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) 3 روزه 2 گیگابایت 200 9,000 67#*100*
منبع: تسنیم
آنچه دیگران میخوانند
  • هانا ارسالی در

    عالی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی