کد مطلب: 30896

لاماری | داخل ماشین لاماری | قیمت لاماری | خودروی لاماری ساخت کجاست

ثبت نام از دم قسط لاماری ایما ویژه شب یلدا | 300 میلیون زیر قیمت نمایندگی لاماری بخرید ؛ تحویل 3 ماه

اگر به دنبال خرید یک کراس اوور زیبا و پرطرفدار هستید از فروش ویژه شب یلدای لاماری ایما شرکت پارس موتور با قیمتی ارزان جا نمانید.

ثبت نام از دم قسط لاماری ایما ویژه شب یلدا | 300 میلیون زیر قیمت نمایندگی لاماری بخرید ؛ تحویل 3 ماه

خودروی لاماری از جمله خودروهای کراس اوور بسیار پر طرفدار در ایران مخصوصا در بین جوانان می باشد. خودروی لاماری نمونه ریبرند شده از فورتینگ T5 EVO به حساب می آید. خودروی لاماری برای اولین بار در نمایشگاه گوانگژو به نمایش گذاشته شد. جزئیات ثبت نام جدید لاماری با شرایط بسیار ویژه را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

لاماری

شرکت آرین پارس موتور فراخوان ثبت نام فروش ویژه شب یلدا با قیمت عالی را منتشر کرد.

شرکت آرین پارس موتور فراخوان واریز وجه لاماری ایما ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه آذر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

طرح مذکور به صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی یک میلیارد و 431 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری عرضه میشود.

لاماری

قیمت لاماری صفر

قیمت لاماری صفر مدل ایما ۱۴۰۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت لاماری ایما مدل ۱۴۰۱ هم در بازار خودرو به ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسید

قیمت لاماری کارخانه

قیمت کارخانه ای لاماری ایما مدل ۱۴۰۲ صفر ۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان است که نشان می دهد در بازار آزاد این خودرو حدود ۳۳۰ میلیون تومان گران تر است.

لاماری

مشخصات لاماری ایما

ایران جیب/ خودروی لاماری ایما از سوی یک شرکت داخلی در پنج رنگ متفاوت به بازار ایران عرضه می شود که تفاوت قیمت زیادی میان رنگ های این خودرو در بازار است.

لاماری ایما در بازار چین و سایر کشورها با نام دانگ فنگ T5 Evo شناخته می‌شود که در حقیقت نسخه‌ای بهبود یافته از دانگ فنگ T5 اصلی است. دانگ فنگ T5 Evo خودرویی به روز است و در سال 2021 توسط یکی از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ به نام فنگ ژینگ معرفی شده است.

از نظر مشخصات فنی و قوای محرکه، پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر قلب خودروی لاماری ایما است که این پیشرانه می تواند حداکثر 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور ارائه می‌دهد. برای سیستم انتقال قدرت ایما نیز از جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه استفاده شده است.

لاماری

این خودرو در ابتدای امسال قیمت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان را هم تجربه کرده بود.

کراس اوور لاماری ایما (Eama)، یک کراس اوور کامپکت شهری با ساختاری نسبتا نوین است. این کراس اوور با آینده نگری‌های آرین پارس موتور، به پیشرانه نوین و قدرتمند، مجهز به سیستم پرخوران توربو با قابلیت پاشش مستقیم سوخت (GDI) بهره می‌گیرد تا در برابر رقبای نوظهور خود در بازار کشور، توانا و درخور عمل کند. انتظار می‌رود خودروهای مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت با کیفیت بسیار پایین سوخت تولید شده در کشور با دشواری‌هایی در دراز مدت همراه باشند، اما همچنان تنها چاره خودروسازان داخلی آن هم زمانی که خودروسازان شرقی، تنها به پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری تکیه زده‌اند، برای افزایش قدرت محصولات خود هیچ چاره‌ای جز تکیه بر سیستم‌های کمکی توربو و GDI ندارند. با این حال کسب استاندارد آلایندگی رده یورو ۵ از سوی این پیشرانه اندکی تعجب برانگیز است.

در نتیجه لاماری ایما توان و گشتاور خوبی در اختیار راننده قرار می‌دهد که به کمک گیربکس دو کلاچ نوع تر هفت سرعت به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این روزها به نظر می‌رسد استفاده از هرگیربکس اتوماتیکی جز نسخه‌های پیچیده‌تر دو کلاچ، بیشتر به عنوان یک ضعف در کارنامه یک خودروساز عمل کنند تا یک گزینه کم استهلاک و کم هزینه‌تر.

لاماری

بسیاری از مشخصات پیرامون ، نظیر قیمت لاماری ایما، زمان عرضه، متوسط مصرف سوخت، سرعت نهایی و… هنوز به صورت نهایی از سوی آرین پارس موتور اعلام نشده است، اما عمده اطلاعات و مشخصات فنی این خودرو نوظهور به شرح جدول زیر قابل ارائه است.

قیمت لاماری ایما توسط نمایشگاه داران خودرو تهران:

رنگ مدل قیمت (میلیارد تومان)

مشکی 1402 1/630

سفید 1/645

سبز کله غازی 1/540

لاماری

قرمز 1/500

تیتانیوم (خاکستری) 1/605

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی