کد مطلب: 30829

تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس تهران فردا | تعطیلی مدارس تهران ۱ آذر ۱۴۰۲

اطلاعیه جدید از تعطیلی مدارس تهران | مدارس کدام مقاطع استان تهران تعطیل است ؟

طبق هشدار هواشناسی از ساعات نیمه شب امشب تهران بشدت سرد شده و احتمال یخ زدگی معابر می باشد. این هشدار هواشناسی سبب شده خبرهایی مبنی بر تعطیلی مدارس تهران فردا 1 آذر 1402 در سایت های خبری منتشر شود.جزئیات تعطیلی مدارس تهران را با هم در ادامه مطلب می خوانیم.

اطلاعیه جدید از تعطیلی مدارس تهران | مدارس کدام مقاطع استان تهران تعطیل است ؟

این روزها به علت آلودگی تعطیلی مدارس تهران در بورس اخبار قرار گرفته است. بحث تعطیلی مدارس تهران از اول پاییز و با شروع سرما و آلودگی هوا داغ می شود. در چند روز اخیر آلودگی هوا و گاها سرمای شدید باعث تعطیلی مدارس تهران شده است. آخرین جزئیات از تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه 29 آبان 1402 را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

تعطیلی مدارس تهران فردا 1 آذر 1402

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش دما از ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در سطح استان و ثبت بیش از ۲۵ میلیمتر بارش در ایستگاه‌های میگون و اقدسیه خبر داد.

ایسنا: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی امروز (۳۰ آبان‌ماه) با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان آسمان قسمتی ابری، در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نیمه جنوبی استان گاهی وزش باد خیلی شدید، در بخشهای شمالی استان بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کاهش محسوس سطح استان از ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود که بامداد چهارشنبه (اول آذرماه)  با یخبندان معابر شمالی همراه خواهد بود.

از بعد از ظهر روز چهارشنبه تا روز شنبه (۱ تا ۴ آذرماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و روند افزایش غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی میگون ۲۸.۴ میلیمتر،  شمیرانات - اقدسیه ۲۵.۸ میلیمتر، لواسان۱۵.۶ میلیمتر، ژئوفیزیک ۱۴.۶ میلیمتر، آبعلی ۱۳.۸ میلیمتر،فرودگاه مهرآباد  ۱۱.۶ میلیمتر، شهریار ۱۱.۵ میلیمتر، پردیس ۱۰.۱ میلیمتر،؛ دماوند ۹.۷ میلیمتر، فیروزکوه ۸ میلیمتر، فرودگاه امام خمینی ۳.۸ میلیمتر، ورامین ۲.۷ میلیمتر، فیروزکوه،آلودگی - امین‌آباد ۱.۸ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، «فیروزکوه، آلودگی- امین‌آباد» با کمینه دمای ۴-  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (اول آذرماه) صاف تا کمی ابری، در صبح وزش باد با حداقل دمای  ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲ آذرماه) نیمه‌ابری،‌گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی  با حداقل دمای ۸  و حداکثر دمای ۱۴  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مدارس تهران فردا چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه ۱ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران چهارشنبه ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه پرداخته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدارهای صادر شده مبنی بر آغاز بارندگی‌ها در این استان گفت: بارش‌ها در استان تاکنون مخاطره آمیز نبوده است.

حامد یزدی مهر در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها و مخاطرات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها در استان تهران روز اظهار کرد: با توجه به وظیفه ذاتی مدیریت بحران مبنی بر ارائه هشدارها بر اساس اصول آمادگی و آمادگی در برابر حوادث و بلایا، اقدامات پیشگیرانه برای مواجه با سیل و حوادث طبیعی انجام شده است.

وی با اشاره به رصد و پایش‌های صورت گرفته توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: شرکت آب منطقه‌ای و شهرداری‌ها نسبت به لایروبی مسیل‌ها، رودخانه‌ها و انهار به خوبی به وظایف‌شان عمل کرده و خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته و هشدارهای صادر شده در بارندگی‌های اخیر تا این لحظه شاهد آبگرفتگی‌های شدید و مخاطره جدی در تهران و سایر شهرستان‌ها نبودیم.

یزدی مهر بر تداوم رصد رودخانه‌ها، انهار و مسیل‌هایی که احتمال وقوع سیلاب در آنها وجود دارد تاکید کرد و ادامه داد: هشدار نارنجی هواشناسی در ۲ روز اخیر صادر شد و اعضای ستاد مدیریت بحران در استان تهران نیز در این شرایط به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی به دلیل بارش باران در شهرستان‌های استان تهران نداشتیم، یادآور شد: دستورالعمل‌های پیشگیرانه برای اعضای ستاد مدیریت بحران ارسال و با توجه به اینکه بارندگی در سطح پایتخت مناسب بوده است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی همچنان در آمادگی کامل برای احتمال وقوع هرگونه مخاطرات طبیعی قرار داشته باشند.

همچنین مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اضافه کرد: با توجه به بارش‌های سنگین شب گذشته در برخی نقاط تهران مشکلی برای شهروندان ایجاد نشد.

علیرضا جعفری افزود: تیم‌های خدمات شهری، آتش نشانی و شرکت پسماند در همه مناطق ۲۲ گانه در آماده باش کامل بسر می‌برند و در برخی نقاط تهران دیشب تیم‌ها تا صبح مشغول خدمت رسانی بودند.

طبق پیش بینی هواشناسی استان تهران سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در این استان فعال خواهد بود.

تعطیلی مدارس تهران / آیا ۱ آذر ۱۴۰۲ مدارس تعطیل است؟

فعلا تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس روز چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ به خاطر آلودگی هوا، گرد و غبار یا برودت هوا اعلام نشده است. حتی شبکه خبر و سایت های خبرگزاری ها هم هنوز اخباری در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند. در صورت اعلام خبر تعطیلی در همین گزارش خبر تکمیلی خواهیم رفت.

منبع: ایسنا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی