کد مطلب: 30680

سردار آزمون | سردار آزمون و همسرش |دختر سردار آزمون

عکس سردار آزمون در حال بچه داری ترند شد | عکس جدید از دختر با نمک سردار آزمون

سردار آزمون که بتازگی طعم شیرین پدر شدن را چشیده است حال و هوای پیج اینستاگرامش هم رنگ و بوی پدرانه به خود گرفته. حال آقا سردار از خودش و دختر نوزادش عکس جدیدی منتشر کرده که حس شیرین پدر و دختری این عکس حسابی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

عکس سردار آزمون در حال بچه داری ترند شد | عکس جدید از دختر با نمک سردار آزمون

سردار آزمون بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. سردار آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است. سردار آزمون در رده باشگاهی، سابقه حضور در تیم‌های سپاهان حضور دارد. زندگینامه سردار آزمون را میخوانیم.

عکس سردار آزمون و دخترش در خارج

سردار آزمون فوتبالیست بسیار مشهور و جوان کشورمان که با ازدواجش آن هم در سبک اروپایی بسیار سر زبان ها افتاد؛ چرا ؟ چون عروس و دوماد خودشون تو اروپا بودن و مجلس عروسی تو ایران با حضور اقوامشون برگزار شده بود! و عروس و دوماد از طریق تماس تصویری تو جشن عروسی رویاییشون حضور داشتند. بتازگی هم خبر پدر شدن آقا سردار حسابی حال هوادارانشون رو خوب کرد. سردار آزمون دیروز عکسی جدید از خودش در حال بچه داری منتشر کرد که برای هوادارای سردار خان جالب بود.

سردار آزمون

منبع: دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی