کد مطلب: 30632

تست هوش | سرگرمی

تست هوش | معادله بین کدو تنبل و چوب دارچین و حل کنید

آزمون ریاضی با ارزش عددی دارچین و کدو: این معمای ریاضی برای آزمایش توانایی های فکری شما در حین تفریح ​​ایده آل است. آزمون ریاضی با ارزش عددی دارچین و کدو یکی از تست های هوش است که برای تست و سنجش مهارت های شما طراحی شده است. این یک روش جالب برای اطمینان از داشتن سطح بهره هوشی صحیح است.

تست هوش | معادله بین کدو تنبل و چوب دارچین و حل کنید

چالش ریاضی امروز یک آزمون بسیار سرگرم کننده و محرک برای همه است. از سوی دیگر این معمای ریاضی منطق و مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این پازل چندین معادله را به شکل کدو تنبل و بسته چوب دارچین به شما ارائه می دهد. بسیار ساده است، برای حل این چالش باید ارزش هر کدام را پیدا کنید. در واقع، ارزش نهایی کدو تنبل و دارچین نشان دهنده نتیجه نهایی پازل است. برای انجام این کار، محدودیت زمانی 10 ثانیه دارید.

تست هوش با ارزش عددی دارچین و کدو

قانون ساده است: شما باید ارزش عددی کدو تنبل و چوب دارچین را در تصویر پیدا کنید. برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این پازل ها هستید؟ این پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

برای یافتن ارزش کدو و دارچین از سرعت و دقت در محاسبات خود استفاده کنید. بنابراین، آیا آماده هستید که این چالش را قبول کنید و مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ چگونه می توان ارزش هر میوه  را پیدا کرد؟ برای حل این معما، اتخاذ یک رویکرد روشمند ضروری است. مهمتر از همه، وقت بگذارید و بیانیه را با دقت بخوانید تا به طور کامل زمینه را درک کنید.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

پاسخ آزمون ریاضی با ارزش عددی دارچین و کدو

آیا توانستید مجموع نهایی هر کدام را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تبریک می گویم ! شما واقعاً مهارت های ریاضی خارق العاده ای دارید. اگر موفق به یافتن مبلغ نهایی نشده اید، نحوه انجام آن را به شما نشان خواهیم داد.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون ریاضی با ارزش عددی دارچین و کدو: اگر توانستید پاسخ های درست را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! شما یکی از باهوش ترین افراد موجود هستید. در ریاضیات و حل مسئله نیز مهارت دارید. متأسفانه همه نمی توانند راه حل این معما را پیدا کنند.

در صورتی که نتوانستید آن را کامل کنید، پاسخ های این تست را می بینید:

– خط اول:

30 +30 +10=70

– خط دوم:

60-10=50

منبع:چشمک

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی