کد مطلب: 30562

فال ابجد | فال ابجد اصلی | فال ابجد با اسم مادر | فال ابجد تاروت

فال ابجد فردا 21 آبان ماه | سرنوشت چه تقدیری برایتان چیده است؟

در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با فال ابجد پرداخته ایم.

فال ابجد فردا 21 آبان ماه | سرنوشت چه تقدیری برایتان چیده است؟

فال ابجد از محبوبت ترین فال ها در بین ایرانیان معتقد به فال می باشد. فال ابجد تا حد زیادی می تواند طالع شما را پیشاپیش پیشگویی کند. در فال ابجد ابتدا ابجد نام فرد و نام مادرش محاسبه می شود و سپس طالع بینی شخص با توجه به آن برج انجام می‌شود. جدیدترین و قوی ترین فال ابجد را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: امسال سال خوبی برایتان خواهد بود طالعتان با شما یار است و برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می آورد،، به زودی مورد حمایت شخصی قرار می‌گیرد که به شما کمک های بسیار زیادی می‌کند، و شادی و خوشبختی را در آینده برایتان به وجود می‌آورد. مراقب باشید با دوستی که به شما نیاز دارد بد رفتاری نکنید اگر نمیتوانید کاری برایش انجام دهید با رفتار تند تان باری به دوشش اضافه نکنید. برای خودتان اهداف مشخص و بلند مدت تعیین کرده و بنویسید شان تا این همه انرژی تان را برای انجام کارهای بیهوده هدر ندهید به تازگی با شخصی آشنا شده و یا می شوید که شما را وارد یک ماجرای احساسی میکند.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: قصد و نیتت خوب است. به زودی به سوی روشنایی و موفقیت قدم گذاری خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست می آورید،، اگر قصد ازدواجی دارید،، بزودی این ازدواج سر خواهد گرفت که برایتان مبارک بوده است شما را به سوی هدف ها و خواسته های قلبیتان خواهد رساند. یک اشتباه را چند بار مرتکب شدن، فقط عمرتان را تباه مى کند. به راهى که مى دانید غلط است وارد نشوید. اجازه ندهید شخصى تحریک یا اغفالتان کند تا از زیر زبانتان حرف بکشد. به سر و وضع خود بیشتر توجه و براى خودتان خرج کنید. قبل از قضاوت شخصى، خودتان را جاى او قرار دهید؛ اگر باز هم به نظرتان مقصر است، او را دعوت به گفتگو ، و گله و دلخورى خود را مطرح کنید.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شماست به زودی زندگی‌تان سروسامان خواهد گرفت،، و شادی و خوشبختی را به دست می آورد اگر قصد معاملات تجاری و اقتصادی را دارید بهتر است؛ هر چه زودتر به انجام برسانید که سود و منافع بسیار زیادی نصیبتان می‌شود شما را به هدفهایتان در آینده می رساند. مدتیست که شما به این نتیجه رسیده اید که جاه طلبی ها و بلند پروازی های دیگران شما رو خسته میکند و ارزش و اهمیت خود را برایتان از دست داده . این روز ها اولویت شما در زندگی رسیدن به آرامش و تعادل بیشتر در زندگیتان است .زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات مهم و اساسی در این رابطه بگیرید بدون اینکه خواسته باشید با بی تفاوتی هایتان یکی از دوستان خود را رنجانیده اید ، سراغی از او بگیرید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: قصد ونیت بدی در سر خود دارید.در زندگی دست از کارهای ناصواب بردارید وگرنه برایتان مشکلات بسیار زیادی در آینده تان به وجود می آورد و شمارا به نابودی و شکست خواهد انداخت،، بهتراست ؛ هرچه زودتر دست از دروغ گفتن بردارید چون هیچگاه مورد اعتماد اطرافیانتان قرار نخواهید گرفت. درگیری ها و خستگی مفرط این روزها شما را به جایی رسانده که دلتان می خواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز در خانه و پشت درهای بسته بمانید بهتر است کمی دیگر هم تحمل کنید. چرا که اگر به وعده هایی که داده بودید عمل نکنید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. از دست دادن کسی یا چیزی شما را می ترساند.

فال ابجد

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج د د

تعبیر: روزگار بر وفق مراد شماست به زودی خیر و برکت در زندگی شما سرازیر می شود و موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد،، سعی کنید؛ نسبت به زندگی تلاش خود را بالا ببرید تا به ثروتی بزرگ برسید و از پستی بلندی های زندگی خودتان را عبور دهید. به جایی دعوت شده اید و بین میل به حضور در اجتماع و ترس رویایی با شخصی مردد و دودل هستید . کسی که باید نگران این رویارویی باشد شما نیستید . در مورد پیشنهادی که به شما خواهد شد بهتر است از بالا به آن نگاه کنید و رفتاری منطقی داشته باشید . حالا که فرصت دارید کارهای نیمه کاره را پیش از آنکه کلافه تان کند تمام کنید . برای استراحت و وقت گذراندن با دوستانتان وقتی خواهید داشت.

 فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ آ ج

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد شما به سمت انرژی‌های مثبت راهی می شوید،، و خودتان را از مشکلات و سختی‌ها رها خواهید کرد بهتر است؛ نسبت به زندگیتان بدبین نباشید و ناامیدی را از خود دور کنید تا به مقصود خود دست پیدا کنید. اجازه ندهید انرژی منفی شخصی در اطرافتان روی ذهن شما اثر بگذارد. پیشرفت کاری که آغاز کرده اید به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نیست اما شک نکنید که پشتکار و اراده شما بلاخره نتیجه خواهد داد. مجبور خواهید شد در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم گیری مهمی کنید. این کار برایتان چندان راحت نخواهد بود اما شما به این نتیجه رسیده اید که در این رابطه جای چیزی خالیست.

فال ابجد 21 آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب د آ

طالعت خوب است اما از نیتی که داری دوری کن. پشیمانی دارد و غمگین خواهی شد. نباید چنین قصدی را دنبال کنی. شخصی سیاه چهره با تو دشمنی دارد از او بزر حذر باش. مدتی است که کارت خوب نیست، اما اگر صبر داشته باشی گشایش در کارت دیده میشود و به مرادت میرسی.

فال ابجد 21 آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج ب ج

طالع خوبی داری و این روزها آرزویت برآورده میشود. خبر خوشی دریافت میکنی و به شادی و نشاط میرسی. زنی بلند قد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت میکند مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن با موفقیت همراه خواهد بود.

فال ابجد 21 آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب د ب

به زودی از مشکلات و گرفتاری ها رها میشوی. منتظر دست خیر دیگران نباش و خودت همت کن. گمشده ای را پیدا میکنی. اگر با کسی مشکلی داری عاقبت به نفع تو تمام میشود. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو میشود و در کارهایت موفق خواهی بود.

فال ابجد 21 آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

فال ابجد 21 آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ب ج آ

این قصد و نیتی که داری موجب تشویش و نگرانی تو میشود. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون کن. اگر دیگران با تو موافق نیستند، تو دلتنگی مکن و خویشتندار باش. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر داری و برایش دلتنگ هستی، به سلامت باز میگردد. در عبادت کوتاهی مکن و بدان که خداوند ناظر و حافظ توست. این را بدان که عاقبت کارها به نفع و دلخواه تو پیش میرود و تو به مقصود می رسی.

 فال ابجد 21 آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

حروف ابجد فال شما : ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

منبع: مجله تصویر زندگی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی