کد مطلب: 30468

نرگس محمدی | عصبانیت همسر نرگس محمدی

شوخی زشت نرگس محمدی با همسرش همه رو شوکه کرد | عصبانیت شدید همسر نرگس محمدی از او در آنتن زنده

شوخی زننده نرگس محمدی و رضا یزدانی را با علی اوجی در ویدیو زیر ببینید.

شوخی زشت نرگس محمدی با همسرش همه رو شوکه کرد | عصبانیت شدید همسر نرگس محمدی از او در آنتن زنده

نرگس محمدی از هنرمندان سرشناس ایرانی است. نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران است. نرگس محمدی یک خواهر و یک برادر دوقلو دارد که سارا و محسن نام شان است. تحصیلات نرگس محمدی در رشته پرستاری است اما او به خاطر علاقه وافرش به بازیگری در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با حمایت و استقبال خانواده از هنر، به بازیگری پرداخت.علی اوجی همسر نرگس  محمدی است.

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی اصالتا اهل سراب در شهرستان تبریز است. وی در خانواده ای 5 نفره متولد شده و فرزند بزرگ خانواده است. مادر نرگس محمدی از کارمندان سازمان صدا و سیما بود. سارا خواهر نرگس محمدی دکترای روانشناسی دارد و مانند نرگس محمدی در عرصه بازیگری فعالیت کرده است. سارا محمدی در سریال معمای شاه نقش کوتاهی را ایفا کرد که سرآغاز فعالیت هنری وی بوده و جدیدترین نقش آفرینی او در سریال گاندو بوده است.

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

نرگس محمدی وقتی 32 سال سن داشت در سال 1396 با علی اوجی از تهیه کنندگان و بازیگران کشورمان ازدواج کرد. نرگس محمدی در دوران مجردی خود مهمان برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری بود که در آن درباره ازدواجش گفت با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیسکسل در مشهد حضور داشته و به خواستگاری وی پاسخ مثبت داده است. این زوج هنری در برنامه دورهمی نیز باهم شرکت کرده و درباره زندگی مشترک شان صحبت کردند.

نرگس+محمدی+در+ترکیه

بیوگرافی از علی اوجی همسر نرگس محمدی 

علی اوجی چهره شناخته شده در عالم سینما و موسیقی است چراکه تهیه کنندگی، مجری طرح، بازیگری و نویسندگی از فعالیت های اصلی فرهنگی هنری وی محسوب می شود. علی اوجی در تاریخ 17 اسفند 1362 در تهران به دنیا آمد. او از تهیه کننده های مشهور موسیقی است که با خواننده هایی نامداری مانند رضا یزدانی، مانی رهنما و برزو ارجمند در تهیه برخی از آلبوم ها همکاری کرده است.

علی اوجی به جز تهیه کنندگی موسیقی در زمینه تهیه کنندگی فیلم نیز فعالیت کرده و در فیلم های خائن کشی، بی مادر و روزی روزگاری آبادان در قالب تهیه کننده حضور فعال داشته است. بازیگری علی اوجی با سریال پژمان آغاز شد و پس از آن بیشتر در فیلم و سریال های مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت.

فیلم های مشترک نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی پس از ازدواج با علی اوجی در برخی از فیلم هایی که همسرش حضور داشت بازی کرد که ازجمله آنها می توان به فیلم های خائن کشی، پدر گواردیولا، 2888 و سریال پیکسل اشاره کرد.

حواشی نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1400 یکی از اتفاقات تلخ و شوکه کننده را در زندگی خانوادگی اش گذراند. او در این سال برادرزاده اش را که 2 سال بیشتر سن نداشت در اثر حادثه ای از دست داد و خانواده نرگس محمدی عزادار شدند. این بازیگر کشورمان به برادرزاده های خود وابستگی بسیار داشته و در صفحه اینستاگرام او عکس های زیادی از آنها وجود دارد.

ناگفته های نرگس محمدی

نرگس محمدی از ابتدا دوست داشت در رشته هنر ادامه تحصیل دهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما  شرکت می‌کرد اتفاقی برایش رخ داد که امتحان را از دست داد درنتیجه در شاخه تجربی کنکور داد و در رشته پرستاری پذیرفته شد. خانواده اش هیچ گونه گارد منفی به بازیگری دخترشان نداشتند و اتفاقا از حضور نرگس محمدی در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند اما خانواده‌اش اصرار داشتند اول درسش تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شود. شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان به هنر عکاسی می پردازد.

اوجی+و+محمدی

ورود نرگس محمدی به عرصه بازیگری

نرگس محمدی همزمان با تحصیل در رشته پرستاری در کلاس های آزاد بازیگری نیز شرکت می کرد و پس از مدتی برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد، پس از آن به مدت یک سال در عرصه تئاتر به فعالیتش ادامه داد و توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری کسب کند.

شهرت نرگس محمدی

اوج شهرت نرگس محمدی به حضور او در سریال ستایش در سال 1389 و ایفای شخصیت دختری به همین نام برمی گردد. چنان که بسیاری از بینندگان پس از سال ها او را با همین نام می شناسند. بازیگر سریال ستایش در 2 فصل دیگر این مجموعه نیز حضور داشته و سپس برای بازی در سریال های ششمین نفر، میلیاردر، زعفرانی و بوی باران و ... مقابل دوربین رفت.

منبع:دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی