کد مطلب: 30444

نعیمه نظام دوست | نعیمه نظام دوست و همسرش | بیوگرافی نعیمه نظام دوست

عکس جشن عقد نعیمه نظام دوست منتشر شد | داماد 20 سال از نعیمه نظام دوست کوچیکتره !! + عکس عروسی

نعیمه نظام دوست در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که شایعه ازدواج ایشان را با جوانی 28 ساله بر سر زبان ها انداخت.

عکس جشن عقد نعیمه نظام دوست منتشر شد | داماد 20 سال از نعیمه نظام دوست کوچیکتره !! + عکس عروسی

نعیمه نظام دوست بازیگر مهربان و محبوب کشورمان است. نعیمه نظام در 23 آبان سال 1353 در تهران دیده به جهان گشود. صمیمیت نعیمه نظام دوست با داریوش فرضیایی ملقب به عمو پورنگ بارها شابع ازدواج این دو را بر سر زبان ها انداخت. نعیمه نظام دوست سالها قبل عمل بای پس معده انجام داد و لاغر شد اما در فیلم های اخیری که از ایشان منتشر شده اضافه وزن شدید نعیمه نظام دوست توجه هوادارانشان را حسابی به خود جلب کرد.

نعیمه نظام دوست در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که شایعه ازدواج ایشان را با جوانی 28 ساله بر سر زبان ها انداخت. در صورتی که این عکس متعلق به خواهرزاده ایشان است.

نعیمه نظام دوست

زندگی شخصی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد و در لیست بازیگران زن ایرانی دهه 50 قرار دارد. نعیمه نظام دوست در خانواده 7 نفره اهل رشت بدنیا آمد و تحصیلات خود را تا دیپلم علوم تجربی و فوق دیپلم تصویر برداری ادامه داده و بعد از آن بازیگری را جدی تر از تحصیلات ادامه داده است.

خانواده نعیمه نظام دوست

چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است. در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی، مریم امیرجلالی، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.

او در مورد خودش اینگونه می گوید:

در دوران نوجوانی بیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

نعیمه نظام دوست

ازدواج همسر نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست تا به امروز ازدواج نکرده است و مجرد است و تصاویر منتسب به همسر نعیمه نظام دوست صحت ندارند بنابراین میتوان با اطمینان گفت که وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

غذای مورد علاقه نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست بارها در برنامه های مختلف گفته است که غذای کباب ترش شمالی را بدلیل چاشنی و ترکیباتی که باعث ترشی این کباب می شود و بعد از آن هم سیرواویج را دوست دارد.

نعیمه نظام دوست

شغل دوم نعیمه نظام دوست

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمیتوان روی بازیگری بعنوان منبع درآمد حساب کرد به همین ترتیب نعیمه نظام دوست هم یک مزون کوچک لباس دارد و در برخی فعالیت های هنری مشغول است.

ظاهر شاخ درار نعیمه نظام دوست که اروپارو رد کرد رسید فضا!

اما دیگه می بینیم که بازیگرا خیلی زیاد شدن! خیلی خیلی زیاد ، اونقدری که یکسری از چهره ها مجبور شدن رو بیارن به مشاغل و فعالیت هایی دیگر. قطعا مدل شدن برای مزون ها سالن های آرایشی از راحت ترین فعالیت ها برای بانوان مشهور می باشد که تو هر قد و وزن و چهره ای که باشن فرقی نداره، در مجموع میتونن تو این راه و روند اکتیو بشن!

البته که این موضوع هم باز بر میگرده به خود بازیگر که تا به چه انداره اهل چیتان پیتان و کارای این مدلی باشه. مثلا شما به یاد نمیارید که چهره ای مثل لیلا حاتمی مدل لباس و آرایش بشه اما خب تا دلتون بخواد خانوم مرجانه گلچین و یا الهام حمیدی در این موراد دیده شدن. اینبار نوبت به نعیمه نظام دوست رسید که خانوم بازیگر واقعا همرو متعجب ساخت!

نعیمه نظام دوست

وقتی نعیمه نظام دوست با رفیق دیرینش میره سالن میگه بتونه کاری کنید!

خب همونطور که دیدین و احتمالا پرای شما هم ریخت، نعیمه نظام دوست با آرایشی به شدت غلیظ و نه چندان رو مد دیده شد. میدونید که این روزا دیگه میکاپ های اروپایی ترند شدن اما نعیمه بانو به قدری غلیظ و غیرطبیعی شدن که انگار بوم نقاشی بودن، نه چهره!

البته که این بار اولی نبود که خانوم بازیگر رو در این ظاهر دیدم و نعیمه نظام دوست و مرجانه گلچین از اونجایی که مشخصه دو رفیق دیرینه هستند، باز هم پیش اومده بود که با ظواهری به شدت عجیب دیده بشن که در ادامه اونهارو نیز می بینید.

نعیمه نظام دوست

کمی بیشتر با نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد و 42 سال سن دارد. نعیمه نظام دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام دوست به طور حرفه ای با ساعت خوش و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شد.

نعیمه نظام دوست یکی از بازیگران خنده رو و مهربان تلویزیون است که با بازی در مجموعه گل و بلبل محبوبیتش بیشتر ش. نعیمه نظام دوست به علت اضافه وزنش یکبار مورد عمل جراحی لاغری قرار گرفت که متاسفانه موفقیت آمیز نبود.نعیمه نظام دوست اصالتا گیلانیست.اواز سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.

نعیمه نظام دوست

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی