کد مطلب: 30413

مد دکوراسیون | راز زیبایی اتاق خواب

۱۵ رنگ برای داشتن یک اتاق خواب مدرن و زیبا! | اتاق خواب خود را دگرگون کنید

آیا احساس می‌کنید بخاطر نداشتن اتاق خواب مدرن از دیگران عقب مانده‌اید؟ خوب، دیگر استرس نداشته باشید، زیرا در اینجا چند رنگ مدرن اتاق خواب را به شما معرفی می‌کنیم.

۱۵ رنگ برای داشتن یک اتاق خواب مدرن و زیبا! | اتاق خواب خود را دگرگون کنید

رنگ اتاق خواب مدرن این ایده‌های اتاق خواب به شما کمک می‌کند تا با روند فعلی به روز بمانید.

پالت سفید بی انتها - رنگ اتاق خواب مدرن

چیزی که واقعاً از مد نمی‌افتد سفید است. دیوارهای اتاق خواب خود را سفید رنگ کنید و پرده‌ها، ملحفه‌ها و مبلمان را نیز سفید رنگ کنید. برای دکور، تخته سر، فرش و روبالشی، می‌توانید رنگ‌های خاکستری، آبی روشن یا حتی کرم را انتخاب کنید.

انتخاب رنگ خاکستری کم رنگ برای دیوارها می‌تواند کل اتاق خواب را مدرن جلوه دهد. می‌توانید به سراغ دکور، روبالشی و ملحفه سفید یا مشکی بروید. مبلمان می‌تواند در سایه‌های روشن‌تر از چوب باشد. این ترکیب مطمئنا اتاق را بسیار شیک نشان می‌دهد. شما می‌توانید یک فرش طرح دار به رنگ طوسی و سفید انتخاب کنید.

رنگ اتاق خواب مدرن – آبی روشن برای آرامش

آیا می‌خواهید اتاق خواب شما مدرن و در عین حال سرشار از آرامش باشد؟ رنگ آبی روشن را برای رنگ آمیزی دیوار اتاق خواب خود انتخاب کنید. می‌توانید رنگ‌های ساده‌ای را برای مبلمان، تخت، دکور، پرده، فرش و روبالشی خود انتخاب کنید. سعی کنید بیش از دو ترکیب رنگی نداشته باشید، چون زیاده‌روی است. این ترکیب رنگ می‌تواند برای فضای تجاری عالی باشد.

رنگ‌های پاستلی گزینه جدید ترند رنگ‌ها هستند. اگر به درستی انجام شوند، اتاق خواب شما را شیک و مدرن می‌کنند. می‌توانید رنگ بنفش پاستلی را برای دیوارها انتخاب کنید که در تضاد با سفید یا خاکستری است و مبلمان، دکوراسیون و دیگر اکسسوری‌ها را به رنگ خاکستری، بنفش یا سفید انتخاب کنید.

آبی با ته مایه‌های بنفش

ته‌مایه‌های رنگی می‌توانند جادو کنند و جدیدترین ترندها هستند. می‌توانید دیوار خود را ترکیبی از آبی با ته رنگ بنفش و سفید رنگ کنید. به سراغ کفپوش‌های روشن‌تر، مبلمان، شیشه‌های پنجره، تخت خواب و ملحفه سفید بروید. این یکی از بهترین رنگ‌های اتاق خواب است.

آبی دریایی برای حسی شبیه اقیانوس

اگر نمی‌توانید به ساحل بروید، چرا اقیانوس را به اتاق خود نمی‌آورید؟ یک دیوار برجسته به رنگ آبی دریایی می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. ملحفه تخت، طرح و دکوراسیون و پرده‌ها را به رنگ آبی دریایی انتخاب کنید، در حالی که مبلمان می‌توانند خاکستری یا سفید باشند. همچنین می‌توانید به سراغ کفپوش‌های بی‌رنگ یا کم رنگ بروید.

آن را با خاکستری تیره، پررنگ کنید

خاکستری تیره نیز از جمله رنگ‌هایی است که برای اتاق خواب‌ها مد شده است. در حالی که دیوارها به رنگ خاکستری تیره هستند، یک سایه متوسط برای کفپوش انتخاب کنید. مبلمان، دکور، ملحفه‌ها می‌توانند سفید باشند. اما، می‌توانید روبالشی و پرده‌های برنزی انتخاب کنید.

سبز – رنگ صلح است

هنگام انتخاب رنگ اتاق خواب مدرن به هیچ وجه نمی‌توانید از رنگ سبز روشن اجتناب کنید. در حالی که رنگ سبز را برای رنگ دیوار خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید رنگ‌های روشن‌تری مانند هلویی کم رنگ، سفید و خاکستری را برای شیشه پنجره، تخت، روتختی، روبالشی و سایر مبلمان انتخاب کنید تا رنگ سبز را کاهش دهید.

به سراغ رنگ بنفش با ته رنگ خاکستری بروید

بنفش با ته رنگ خاکستری مطمئنا قلب همه کسانی را به دست خواهد آورد که یک اتاق خواب مدرن می‌خواهند. هنگامی که دیوارها را با این رنگ رنگ‌آمیزی کنید، چیزی به اتاق‌تان افزوده می‌شود. می‌توانید به سراغ مبلمان، شیشه پنجره و سایر لوازم جانبی خاکستری یا مشکی تیره بروید.

با رنگ کرمی در رویا زندگی کنید

وقتی در مورد رنگ‌های آرامش‌بخش اتاق خواب صحبت می‌کنیم، رنگ کرم باید در این لیست جای‌گرفته باشد. این رنگ می‌تواند اتاق خواب شما را رویایی نشان دهد. به سراغ رنگ کرم روشن دیوار، کفپوش رنگ روشن و مبلمان بروید. پرده‌ها، ملحفه‌ها، روبالشی‌ها و دکورها می‌توانند سفید یا کرم باشند.

ساحل را به اتاق خواب خود بیاورید

قدم گذاشتن در اتاق خواب و دریافت احساس ساحل می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. اُخرایی کم رنگ را برای دیوارها انتخاب کنید، در حالی که کفپوش و مبلمان می‌توانند در طیف روشن باشند. می‌توانید از رنگ سفید برای شیشه پنجره و دکوراسیون و آبی کم رنگ برای ملحفه‌ها و پرده‌ها استفاده کنید.

به دنبال رنگ صورتی باشید

اگر یک اتاق خواب زنانه و در عین حال مدرن می‌خواهید، صورتی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. می‌توانید در حالی که مبلمان، پرده‌ها، شیشه‌های پنجره و ملحفه‌های تخت را به رنگ سفید انتخاب می‌کنید، صورتی آدامسی را برای دیوارهای خود انتخاب کنید. برای فرش و روبالشی می‌توانید از طیف صورتی روشن‌تر استفاده کنید.

این ترکیب رنگی ترند جدید در رنگ‌های اتاق خواب است. دیوارهای خود را خاکستری رنگ کنید و اخرای کم رنگ را برای دکور و ملحفه انتخاب کنید. در عین حال، مبلمان می‌تواند سفید یا خاکستری کم رنگ باشد. همچنین می‌توانید از طیف ماهونی تیره برای مبلمان و کفپوش استفاده کنید.

خاکستری مایل به قهوه‌ای یک ترند جدید است

خوب، ممکن است خاکستری مایل به قهوه‌ای متداول ترین رنگ انتخابی نباشد، اما شیک و مدرن است. به سراغ دیوارهای متضاد با خاکستری بروید. دکور و شیشه پنجره می‌تواند در طیف‌های تیره باشد. اما، برای ملحفه‌ها و فرش‌ها از رنگ‌های روشن‌تر مانند کرم یا زرد روشن استفاده کنید.

سبزآبی همیشه کلاسیک است

سبزآبی یکی از رنگ‌هایی است که در حال حاضر مد شده است. دیوارها را در تضاد با سفید یا کرم رنگ کنید. مبلمان، پرده، شیشه پنجره، تخت، ملحفه و روبالشی را به رنگ سفید انتخاب کنید، در حالی که دکورها می‌توانند به طیف‌های روشن‌تر سبزآبی باشند.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی