کد مطلب: 30404

مهدی طارمی | مهدی طارمی و همسرش | مهدی طارمی و سحر قریشی

عکس خونی دردناک مهدی طارمی وسط علفزار | مهدی طارمی چه بلایی سرش آمده است؟

چند روز گذشته جشن هالووین بود و از اونجایی که گاهی سلبریتی ها و هنرمندان و ورزشکاران ما از خود خارجی ها خارجی تر میشن برای عقب نموندن از قافله چشم و هم چشمی هر کدوم یا جشن های آنچنانی با تم هالووین گرفتن یا به آتلیه رفتن و حداقل یدونه عکس یادگاری با گریم ترسناک هالووین گرفتن. آقا مهدی طارمی ما هم از این دست هنرمندان باکلاس هست و بتازگی عکس جنجالیش رو با لباس یقه باز و مدل موی هندی و گریم ترسناک و خونی و مالی پست کرده. این عکس جذاب رو با هم میبینیم.

عکس خونی دردناک مهدی طارمی وسط علفزار | مهدی طارمی چه بلایی سرش آمده است؟

مهدی طارمی فوتبالیست مشهور وخوش آتیه کشورمان است. مهدی طارمی با خبر ازدواجش با سحر قریشی چند سال قبل بر سر زبان ها افتاد. این وصلت مدت طولانی دوام نیاورد و رابطه مهدی طارمی و سحر خانوم تمام شد. در مدت زمانی که مهدی طارمی در پرتغال بود مورد توجه دختران پرتغالی زیادی قرار گرفت و حتی یکی از این دخترهای خارجی از مهدی طارمی خواستگاری کرد. مهدی طارمی بالاخره عکس همسر جنوبی اش را منتشر کرد. 

چند روز گذشته جشن هالووین بود و از اونجایی که گاهی سلبریتی ها و هنرمندان و ورزشکاران ما از خود خارجی ها خارجی تر میشن برای عقب نموندن از قافله چشم و هم چشمی هر کدوم یا جشن های آنچنانی با تم هالووین گرفتن یا به آتلیه رفتن و حداقل یدونه عکس یادگاری با گریم ترسناک هالووین گرفتن. آقا مهدی طارمی ما هم از این دست هنرمندان باکلاس هست و بتازگی عکس جنجالیش رو با لباس یقه باز و مدل موی هندی و گریم ترسناک و خونی و مالی پست کرده. این عکس جذاب رو با هم میبینیم.

مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی و همسرش

مهدی طارمی متولد 27 تیر 1371 در بوشهر ، بازیکن پست مهاجم فوتبال است تا دیپلم بیشتر درس نخوانده اما از 6 سالگی فوتبال را زیر نظر پدرش شروع کرد سپس به پرسپولیس رسید و حالا در تیم ملی و در «پورتو» پرتغال می درخشد

او با 187 سانتی متر قد و 79 کیلوگرم وزن ، راست پا می باشد اما توانایی بازی با پای چپ را هم دارد

مهدی طارمی به زودی داماد می شود، همسر او کیست؟

مهدی طارمی که این روزها در اوج دوران فوتبالی‌اش قرار دارد و به واسطه عملکرد فوق‌العاده اش در ترکیب تیم پورتوی پرتغال مورد توجه رسانه‌هاست، در صدر اخبار قرار گرفته و گفته می شود که قرار است به زندگی مجردی خود پایان دهد. در اخباری که در فضای مجازی به گوش می رسد، مهدی طارمی با دختری ایرانی که در لندن زندگی می‌کند و پدرش تاجر است، نامزد کرده و بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند.

گویا دلیل شایعات اخیر ازدواج مهدی طارمی به شادی پس از گلزنی او و نشان دادن حرف p مربوط می شود چرا که در این اخبار آمده است، نام همسر مهدی طارمی با حرف p آغاز می شود.

مهدی طارمی

ساعاتی پس از انتشار این اخبار برخی از صفحات اینستاگرامی بیان نمودند که طارمی اخبار منتشر شده درباره خودش را تکذیب کرده و این مهاجم برجسته فوتبال ایران اعلام نموده است که مسائل مطرح شده صحت ندارد و اگر لازم شود در آینده در این خصوص شفاف سازی خواهد کرد اما همچنان تکذیبیه این اخبار به صورت رسمی در پیج این ملی پوش کشورمان قرار نگرفته است.

اینستاگرام مهدی طارمی بعد از انتشار خبر ازدواجش

مهدی طارمی در ساعات گذشته استوری را درباره اردوی تیم ملی فوتبال منتشر نمود، گویا او با انتشار این استوری قصد دارد که به مخاطبان و طرفدارانش بگوید که در حال و هوای فوتبال و فکر کردن به تیم ملی به سر می برد و نه ازدواج و تدارک مقدمات مراسم عروسی.

شاید هم مثل خیلی از سلبریتی ها دوست دارد مسائل خصوصی زندگی اش در خفا و دور از دید عموم جریان داشته باشد.

مهدی طارمی

عروسی میلیاردی مهدی طارمی صحت دارد؟

سال گذشته حواشی زیادی در خصوص پیوند مهدی طارمی و همسرش مطرح شد. بازیکن بوشهری شاغل در لیگ پرتغال که با درخشش خود در این فصل بین تیم‌های اروپایی خواهان زیادی پیدا کرده است، اما برخی از رسانه‌ها با هدف حاشیه‌سازی برای این بازیکن خوش اخلاق بوشهری، مسائلی را به وی نسبت داده‌اند که خلاف واقعیت است.

علیشاه طارمی پدر مهدی طارمی با رد این شایعات اظهار داشت: مراسم عقد رسمی مهدی با حضور اعضای درجه یک خانواده داماد و عروس در بوشهر برگزار شده است و هیچ خبری از مراسم لاکچری و میلیاردی نبوده و مراسم دیگری نیز برگزار نخواهد شد.

با توجه به نزدیکی سفر عادل فردوسی پور به بوشهر و حضور مهدی طارمی در این شهر، حتی شایعاتی مبنی بر حضور این مجری معروف صداوسیما در مراسم مهدی منتشر شد که پدر طارمی این موضوع را بی‌پایه و اساس دانست.

مهدی طارمی

رابطه مهدی طارمی با سحر قریشی

در آبان 1396 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما تایید نشد تا اینکه چند روز بعد عکس دونفره و آتیله ای این دو مشخص کرد با هم در ارتباط هستند

نهایتا این دوستی و رفت و آمدها به نتیجه نرسید و این زوج از هم جدا شدند

مهدی طارمی

رابطه مهدی طارمی با سوگند

بتازگی عکس از این بازیکن پورتو و دختری بنام سوگند در کنار هم منتشر شده و در خارج از کشور هم چندباری باهم دیده شده اند

مهدی طارمی با تایید رابطه عاشقانه خود اعلام کرده بزودی ازدواج خواهد کرد

خواهر و برادر استقلالی مهدی طارمی

از ابتدا پرسپولیسی بودم اما خواهر و برادرم استقلالی هستند ، هر وقت با استقلال بازی داریم خواهر و برادرم می گویند امیدواریم پرسپولیس 2 گل و استقلال 3 گل بزند

مهدی طارمی سربازی در پادگان

طارمی نتوانست سربازی خود را در تیم نظامی فجر سپاسی بگذراند به همین دلیل سال 1391 او یک و نیم سال از خدمت اش را در پادگان نیروی دریایی بوشهر گذراند

همه نزدیکان و حتی پدرش تصور می کنند فوتبال او به اتمام رسیده و باید بعد سربازی دنبال شغل دیگری باشد اما مهدی بازگشت درخشانی با ایران جوان بوشهر داشت

مهدی طارمی

رفقای کودکی مهدی طارمی

مهدی اخلاق خاصی دارد ، وقتی به بوشهر می رود خیلی کم از خانه خارج می شود و حتی به بازار و خرید هم نمی رود

وحید تبرنا ، رضا رشیدی ، فاضل قنبرپور و علی بهشتیان 4 دوست صمیمی اش هستند که از دوران تحصیل در مدرسه ابتدایی باهم رفاقت دارند

تفریح این گروه به ویژه مهدی طارمی پلی استیشن است و مهدی معمولا تیم رئال مادرید را انتخاب می کند و اغلب هم برنده می شود

علایق شخصی مهدی طارمی

● رنگ: قرمز

● ماشین: ماشین باز نیستم

● فیلم: «ابد و یک روز» بنظرم جالب بود

● کتاب: کلیدر

● مارک لباس: هر چه به من بیاید می پوشم

● یک ویژگی: سکوت

● حریف: استقلال

● ورزشگاه مورد علاقه: تیم ملی در آزادی

● وقت گذرانی: پلی استیشن

● تیم مورد علاقه: پرسپولیس و رئال

● تیم محبوب ملی: ایران و برزیل

مهدی طارمی

● بهترین خاطره: قرارداد با پرسپولیس

● بدترین خاطره: فوت هادی نوروزی

● فرزند: هر چه خدا داد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی