کد مطلب: 30395

لیلا اوتادی | همسر لیلا اوتادی | بیوگرافی لیلا اوتادی

ازدواج لیلا اوتادی با فوتبالیست مشهور فاش شد | رونمایی لیلا اوتادی از لباس عروس میلیاردی و سفره عقدش

شایعه جالبی در سایتها خبری منتشر شده است که می توان به عنوان بمب خبری ازش یاد کرد؛ ازدواج لیلا اوتادی با جواد نکونام! لیلا خانوم هم با انتشار عکسی مشترک از خودش با آقا جواد و لباس عروسش این خبر رو بیشتر سر زبان ها انداخت.

ازدواج لیلا اوتادی با فوتبالیست مشهور فاش شد | رونمایی لیلا اوتادی از لباس عروس میلیاردی و سفره عقدش

لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره و معروف سینما و تلویزیون است. لیلا اوتادی بتازگی در برنامه چیدمانه به مجری گری پرداخت و بسیار خوش درخشید. لیلا اوتادی دانش آموخته کارشناسی معماری است. لیلا اوتادی به دلیل ظاهر جذاب و زیبایش بین بازیگر های دیگر معروف است. در ادامه عکس لیلا اوتادی با آرایش ملیح و جذاب را مشاهده میکنید.

خبر جالبی در سایتها خبری منتشر شده است که می توان به عنوان بمب خبری ازش یاد کرد؛ ازدواج لیلا اوتادی با جواد نکونام! لیلا خانوم هم با انتشار عکسی مشترک از خودش با آقا جواد و لباس عروسش این خبر رو بیشتر سر زبان ها انداخت. 

لیلا اوتادی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد چهاردهم مرداد ماه سال 1362 در تهران می باشد و 34 سال سن دارد.

تحصیلات لیلا اوتادی دانش‌آموخته رشته معماری داخلی از دانشگاه تهران است . در کودکی برای بازی در یک فیلم  سینمای  «کیمیا» به کارگردانی احمد رضا درویش به او پیشنهاد شد اما خانواده‌اش بخاطر رسیدگی به امور تحصیلی مانع این امر شدند.

لیلا اوتادی

ازدواج لیلا اوتادی با فوتبالیست مشهور

لیلا اوتادی در سریال 97 ازدواج نمود و این خبر را با انتشار پستی در اینستاگرام خود اعلام نمود.

چندی پیش در برخی از سایتها خبری مبنی ازدواج وی با جواد نکونام بازیکن فوتبال شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

لیلا اوتادی

جنجال نقش ندا آقاسلطان

در آبان ۱۳۸۹ خورشیدی، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان‌نامه «فیلم» در برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و بالاترین آغاز شد. صفحه مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک تنها در کم‌تر از هفت ساعت به سه هزار عضو رسید و هم‌چنین گروهی با نام موج آزادی وب‌سایت او را برای مدتی هک کرد.

در نهایت اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی فیلم پایان‌نامه «فیلم» تکذیب شد. هم‌چنین اوتادی در واکنش گفت: «دلم می‌خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این‌گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید».

لیلا اوتادی

ماجرای زندانی شدن لیلا اوتادی چه بود ؟

لیلا اوتادی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شده اسـت. لیلا اوتادی مدرک تحصیلی معماری داخلی از دانشگاه تهران دارد. او سه خواهر و یک برادر دارد و اصالتا ترک قشقایی می باشد. لیلا اوتادی نخستین کار حرفه ای خودرا درسال ۱۳۸۱ با بازی در فیلم چشمان سیاه بـه کارگردانی زنده یاد ایرج قادری شروع نمود. لیلا اوتادی در تیرماه 1402 به جرم کشف حجاب به 10 ماه زندان از سوی دادگاه کیفری سمنان محکوم شد.

نحوه شروع فعالیت در عرصه سینما

این بازیگر فعالیت خود را از دهه ۸۰ با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی مرحوم ایرج قادری آغاز کرده است .

بعد از درخشش در فیلم ایرج قادری در بید مجنون سریال مهر و ماه در سال ۸۲ بازی کرد.

لیلا اوتادی

عکس های مدلینگ لیلا اوتادی

اوتادی بازیگری است که هم در عرصه سینما فعالیت دارند با سینمایی پرباری را در پرونده خود دارد و هم در مجموعه تلویزیونی و سریال ها با سیما همکاری دارد ایشان در هر دو عرصه موفق و یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران می باشد.

تیپ سریالی و تیپ بیرون لیلا اوتادی

وی در سریالهای پلیسی نیز نقش آفرینی کرده و جدیدترین سریالی که در تلویزیون ازاد مشاهده شد مجموعه تلویزیونی آرام ‌میگیرم بود.

علاقه به بازیگری از دوران کودکی

خانه اوتادی درباره علاقه به بازیگری و کار در عرصه سینما گفت: من از بچگی علاقه به بازی و اجرای نقش داشتن تا جایی که وقتی ۵ سالم بود جلوی آینه برای خودم نقش بازی می کردم.

وی چندین فیلم و سریال بازی کرده که بیشترشان از پر بیننده ترین های سال بودند.

لیلا اوتادی

آدرس اینستاگرام لیلا اوتادی

Instagram / LEILAOTADII

چهره طبیعی و بدون عمل زیبایی

این بازیگر در مصاحبه گفت یکی از افتخاراتم انجام ندادن عمل زیبایی روی چهره می باشد و هیچ گونه عملی انجام ندادم همچنین بازیگر شباهت زیادی به یکی از بازیگران هالیوودی دارد.

شایعه ازدواج با افراد معروف

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این بازیگر با افراد و چهره‌های مشهور در رسانه ها منتشر شده که این چنین نیست و این بازیگر مجرد هستم و تاکنون ازدواج نکرده است.

لیلا اوتادی

فعالیت مدلینگ و مدل ایرانی

وی در عرصه تبلیغات محصولات برندهای معروف فعالیت دارد و به عنوان مدل در بیشتر برندها و مارک های معروف دیده می شود و چند سالی است که وارد عرصه مدلینگ شده است.

خوشگلی لیلا اوتادی در خارج

اما از این ها که بگذریم لیلا خانم مدتی پیش هم ویدیوی در صفحه شخصی شون پست کردند که با تعجب زیاد کاربران همراه شد. البته که در این پست کامنت ها بسته می باشد اما در صفحات فن پیج و هنرمندان که پخش شده بود نظرات جالب بود.

وی در این ویدیو مثلا خودش است و خرسی بزرگ و قطبی صورتش را لیس می زند. برخی گفتند این خانم بدل اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکایی است که شباهت زیاد یبه لیلا اوتادی دارد و برخی هم آن را فتوشاپ و برنامه دانستند.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی به تازگی تصاویری از خود در کشور عربی منتشر کرد که ظاهرا به عنوان داور در جشنواره فیلم عمان مسقط حضور داشته. نوع پوشش او در این مراسم مثل همیشه مورد انتقاد کاربران قرار گرفت و خیلی ها به توربانش گیر دادند که چرا روسری نیست! در ادامه این عکس ها را مشاهده  کنید.

منبع: دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی