کد مطلب: 30350

محمد رضا گلزار | بیوگرافی محمدرضا گلزار

عکس جنجالی رضا گلزار دهن همه رو بست | حرکت جنجالی رضا گلزار همه رو شوکه کرد

محمد رضا گلزار امروز با انتشار عکسی در اینستاگرامش به شایعات جدایی اش پایان داد.

عکس جنجالی رضا گلزار دهن همه رو بست | حرکت جنجالی رضا گلزار همه رو شوکه کرد

محمدرضا گلزارمتولد فروردین ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود.رضا گلزار یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است.رضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی علنی کرد. رضا گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی، آینه بغل، رحمان ۱۴۰۰ و ما همه با هم هستیم حضور داشته‌است.

رضا گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

رضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

رضا گلزار از کودکی علاقه‌مند به هنر و بازیگری بود. پس از اتمام تحصیلات دبیرستان، وارد دانشگاه علمی کاربردی شد، اما به دلیل علاقه شدیدش به هنر و بازیگری، تصمیم گرفت تا تحصیلاتش را به صورت حضوری ترک کند و به صورت تمام وقت به هنر بپردازد.

او در سال ۱۹۹۵ با بازی در فیلم "شوق" به کارگردانی "سیروس مقدم" به صورت حرفه‌ای وارد صنعت سینما شد. از آن پس، در طول دو دهه فعالیت حرفه‌ای خود، در بیش از ۵۰ فیلم و سریال بازی کرده است و به یکی از محبوب‌ترین هنرمندان سینما و تلویزیون ایران تبدیل شده است.

همچنین، رضا گلزار به عنوان یک خواننده نیز موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است. او آلبوم‌های موسیقی متعددی را منتشر کرده و تعداد زیادی از آهنگ‌های محبوب و پرطرفدار دارد. صدای قوی و آواز قابل توجه او، باعث شده تا به یکی از خوانندگان برجسته ایران شناخته شود.

علاوه بر بازیگری و خوانندگی، رضا گلزار به عنوان تهیه‌کننده نیز فعالیت داشته است. وی در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آنها بازی کرده است، به عنوان تهیه‌کننده نیز شرکت کرده و در موفقیت آنها نقش داشته است.

رضا گلزار با استعداد، شخصیت قوی و انگیزه برای پیشرفت در حوزه هنر، به عنوان یکی از نمایندگان برجسته و محبوب هنرمندان جوان در ایران شناخته می‌شود. تلاش‌های فراوان او در حوزه هنر و سینما، باعث شده تا او در دسته‌بندی هنرمندان موفق و تأثیرگذار قرار گیرد.

رضا گلزار

آغاز فعالیت هنری محمدرضا گلزار

همـه‌ چیز از ارگ پایه‌دار دوطبقه قدیمی خواهرش شروع شد. محمدرضا تمرین موسیقی رابا همان ارگ آغاز کرد. هیچ‌ گاه استاد موسیقی نداشته اسـت. با نگاه کردن بـه دست دیگران و بـه‌ صورت خودآموز پیانو و نواختن گیتار را آموخت. آشنایی‌ اش با پیام صالحی درسال‌های ابتدایی دانشگاه مسبب تشکیل گروه آریان شد.

محمدرضا گلزار یک جورایی از مؤسسین آن گروه می باشد. او و پیام صالحی ایده اولیه تشکیل گروه را دادند و بعد بقیه اعضا ازجمله علی پهلوان غیره اضافه شدند. اولین کنسرت «گروه آریان» سال ۱۳۷۷ در جزیره قشم برگزار شد.15 فروردین 1379 نیز، آریان اولین آلبوم رسمی خودرا منتشر کرد و با استقبال خوبی هم همراه شد.

محمدرضا گلزار در چندصد اجرای این گروه در شهر هـای مختلف داخل و خارج ایران حضور داشت. گلزار نوازنده گیتار و گاهی هم پرکاشن بود. تا اینِکـه آشنایی‌اش با ایرج قادری و ورود بـه سینما مسبب جدایی محمدرضا گلزار ازآن گروه دوست‌داشتنی شد.

برای شرح آشنایی محمدرضا با مرحوم ایرج قادری بـه نقل گفته‌ای خود محمدرضا بسنده میکنیم: پشت یکی از میزهای کافی‌ شاپ شهرک ساحلی خزرشهر نشسته بودم. ازقضا چشمم بـه جناب قادری افتاد. سر میزشان رفتم تا برای اولین اجرای کنسرت رسمی گروه در تالار حرکت دعوتشان کنم. وقتی ایشان را خطاب قراردادم و دعوتشان کردم، در پاسخ شنیدم: اجازه دهید مـن از شـما دعوت کنم.

آنجا بود کـه از پروژه سام و نرگس برایم گفتند. علاقه نشان ندادم. البته بی‌ علاقگی‌ ام بـه پروژه نبود. بـه سینما علاقه نداشتم. محمدرضا گلزار بـه هر ترتیب کـه بود در سام و نرگس حضور پیدا کرد و بقیه عمرش را هم در سینما ماند. سوپراستار شد، موسیقی را هم از سر گرفت. نه فقط موسیقی بلکه فعالیت‌هایی دیگری را هم در ادامه تجربه کرد.

«شام آخر» فریدون جیرانی دومین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار بود. درسال 81 یک بار دیگر جلوی دوربین زنده‌یاد ایرج قادری قرار گرفت و «چشمان سیاه» را بازی کرد. «کُمـا» آغاز شکل گیری زوج محبوب گلزار و امین حیایی بود. محمدرضا گلزار و مهناز افشار نیز برای اولین بار در آن فیلم درکنار هم دیده شدند و بعد ها یکیدیگر از زوج‌های معروف سینمای آن زمان را تشکیل دادند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی