کد مطلب: 30337

مرجانه گلچین | مرجانه گلچین و حمید لولایی | مرجانه گلچین و سیروس گرجستانی

مرجانه گلچین با لباس تینیجری و مینی اسکارف تو جشن آبانگان | ماشالله مرجانه خانوم مثل قالی کرمون میمونه !!

مرجانه گلچین عکسی از خود با پیراهنی حریر و خاص و میکاپی شرقی در مهمونی جشن آبانگان در اینستاگرامش منتشر کرد که زیبایی خیره کننده مرجانه گلچین در سن 55 سالگی توجه کاربران را حسابی به خودش جلب کرد. در ادامه این عکس جنجالی را با هم میبینیم.

مرجانه گلچین با لباس تینیجری و مینی اسکارف تو جشن آبانگان | ماشالله مرجانه خانوم مثل قالی کرمون میمونه !!

مرجانه گلچین بازیگر محبوب تلویزیون و سینما در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. مرجانه گلچین با میمیک و نوع برخوردهای خاصش در نقش های کمدی بشدت مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. مرجانه گلچین برادرزاده نادر گلچین خواننده مشهور و دختر عموی نادیا گلچین بازیگر فقید سینما و تلویزیون می باشد.مرجانه گلچین با عمل های زیبایی که در چهره خود انجام داده است صورتی بسیار جوانتر پیدا کرده و این مورد از دید هوادران خانم مرجانه دور نمانده است.

مرجانه گلچین عکسی از خود با پیراهنی حریر و خاص و میکاپی شرقی در مهمونی جشن آبانگان در اینستاگرامش منتشر کرد که زیبایی خیره کننده مرجانه گلچین در سن 55 سالگی توجه کاربران را حسابی به خودش جلب کرد.

مرجانه گلچین

سوژه شدن مرجانه گلچین با این دابسمش

ویدیویی از دابسمش خلاقانه و در عین حال عجیب مرجانه گلچین در فضای مجازی دست به دست شد.

مرجانه گلچین این ویدیو را در صفحه رسمی خود منتشر کرد و ابراز امیدواری کرد که طرفدارانش آن را دوست داشته باشند. مرجانه گلچین در این دابسمش با جمعی از جوانان همکاری داشته است.

خانم گلچین با انتشار ویدیوی زیر نوشت: شاد باشید نه برای یک روز بلکه برای همیشه، بگذارید آوازه خوشبختی شما گسترش یابد تا کسانی که برای ناامید کردن شما شرط بندی می کنند پشیمان شوند…

به یاد جانبازانی که دیگر در جمع ما نیستند

این کار گروهی را با عزیزان گلستاتم خود عسل، نفس، غزاله شقایق و پارسا عزیز که نقش راننده تاکسی را هم بازی می کردند ضبط کردیم. من همیشه با آنها بسیار سرگرم هستم، آنها جوان و پر انرژی هستند. سعی می کنم آنها را هم سرگرم کنم. امیدوارم خوشتون بیاد جای همه عاشقای گلستانی خالی”

مرجانه گلچین از بازیگران خوش ذوق و کاربلد سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر با سابقه در فیلم و سریال های زیادی خنده را بر لب بینندگان آورده است.

به گزارش«شایانیوز» مرجانه گلچین علاوه بر اینکه بازیگر بسیار خوبی می باشد دستی هم در آواز دارد. وی نخستین بار در سال 95 برای بانوان کنسرت برگزار کرد. گلچین در کل بی حاشیه است اما در عین حال بیش از 1.5 میلیون فالوور نیز دارد و از فعالان اینستاگرام است. به تازگی تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که بسیار جوان تر از سنش میخورد. این عکس در فضای مجازی بسیار دیده شد و با نظرات مثبت و منفی کاربران همراه بود.

مرجانه گلچین

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

مرجانه گلچین سال 75 – 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

مرجانه گلچین

تحصیلات مرجانه گلچین در خارج از کشور 

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

خانواده مرجانه گلچین

مرجانه گلچین بعنوان آخرین فرزند در یک خانواده با سه برادر و دو خواهر بزرگتر در تهران به دنیا آمد ، پدرش نظامی و اصالتا تورک زنجانی و مادرش گیلانی می باشد.

در سال 1356 وقتی 9 ساله بود توسط خواهرش (منیژه) که بازیگر تئاتر بود به غلامحسین لطفی برای بازی در مجموعه ای بنام اخلاق در خانواده معرفی شد. با این سریال اولین بار جلوی دوربین رفت سپس به سمت تئاتر کودکان رفت و روی صحنه تجربیات زیادی بدست آورد . با دومین تجربه در سریال آئینه (سال 1364) وقتی 18 ساله حرفه ای بازیگری را تجربه کرد سپس سال 1366 با فیلم سینمایی گل مریم وارد سینما شد. 

من رشته اصلی ام موسیقی است ، خوشحالم که در فضایی بزرگ شدم که موسیقی حرف اول و آخر را می زد. خیلی وقت ها دلم می سوزد که فعالیتم در کار تصویر بیشتر شده و باعث شده که از رشته اصلی ام و سازم که تار است دور بیفتم.

مرجانه گلچین

همسر مرجانه گلچین

کریم آتشی متولد 5 فروردین 1343 در شهر ری ، کارگردان و فیلم نامه نویس بود وی فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی و کارشناسی مهندسی عمران است. این کارگردان از سال 1387 دیگر فعالیتی در سینما ایران نداشته است اما در 19 شهریور 1399 خبر درگیری و شلیک مرگبار او به همسایه اش حسابی داغ شد. 

چرا مرجانه گلچین مادر نشد ؟

مصاحبه مرجانه گلچین درمورد خودش اینگونه گفت: 

من مادر نشدم شاید جمله ای خیلی کوتاه باشد اما تصمیم گیری برای آن کار راحتی نبود ، دلیلش هم این بود که عاشق کارم بودم. این وقف بودن در کار با مسئولیت مادری ام در تضاد بود به خودم می گفتم بچه رسیدگی و پرستاری می خواهد و نمی توان او را به بهانه کار به حال خود رها کرد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی