کد مطلب: 30305

فروش اقساطی خودرو | فروش اقساطی خودرو کارکرده از دم قسط

فروش اقساطی خودرو با وام 500 میلیونی آغاز شد | سورپرایز ویژه ایران خودرو؛ هایما X7 را 400 میلیون ارزانتر بخرید

از امشب دور جدید فروش اقساطی خودرو ایران خودرو با ارزانترین قیمت و عالی ترین شرایط و اقساط بلند مدت برای عموم مردم آغاز شد.

فروش اقساطی خودرو با وام 500 میلیونی  آغاز شد | سورپرایز ویژه ایران خودرو؛ هایما X7 را 400 میلیون ارزانتر بخرید

دور جدید فروش اقساطی خودرو با شرایطی عالی از امروز شروع شده است و متقاضیان می‌توانند خودرو خود را انتخاب کنند. فروش اقساطی خودرو با اقساط 100ماهه‌ باعث میشود مردم به راحتی خودرو بخرند.فروش اقساطی خودرو متقاضیان زیادی دارد که هر ساله انجام میشود. فروش اقساطی خودرو در این ماه با شرایط ویژه عرضه شد. در ادامه شرایط فروش قسطی خودرو را میخوانیم.

فروش اقساطی خودرو هایما، قیمت و شرایط

پس از تعیین قیمت هایما ۷ ایکس توسط شورای رقابت، مدیر عملیات فروش ایران خودرو شرایط فروش هایما 7X را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مدیر عملیات فروش ایران خودرو شرایط فروش هایما 7X را اعلام کرد.

کیوان پناهی افزود: خودروی هایما 7X ایکس خودروی جدید محسوب می‌شود و ۴ ماه طول کشید تا استانداردها را دریافت کنیم، همچنین تعیین قیمت هم حدود ۳ ماه طول کشید.

وی ادامه داد: فرآیندهای دریافت استاندارد و قیمت طولانی هستند، قیمت این خودرو اخیرا اعلام شده و دریافت استانداردها نیز در مراحل پایانی است تا به‌زودی عرضه آن آغاز شود.(صداوسیما)

فروش اقساطی خودرو

فروش اقساطی خودرو / قیمت نهایی هایما 7X

پس از تعیین قیمت هایما 7X توسط شورای رقابت، ایران خودرو عرضه این خودرو را در قالب طرح تبدیل برای مشتریان هایما S7 آغاز کرده است.

در طرح تبدیل هایما S7 به ۷X آمده است که مشتریان می توانند در صورت تمایل و اختیاری این خودروی ۷ نفره را انتخاب کنند. قیمت مصوب و نهایی هایما 7X توسط ایران خودرو یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.(آخرین خودرو)

همکاری شرکت هایما و ایران خودرو از دهه 1390 شروع شد، یعنی زمانی که ایران خودرو بر اثر تحریم‌ها به دنبال گزینه جایگزین برای سوزوکی بود. هایما S7 نخستین محصولی بود که با هدف جایگزینی سوزوکی ویتارا توسط ایران خودرو به بازار عرضه شد. همکاری ایران خودرو و هایما طی سالیان بعدی ادامه یافت و محصولات دیگری همچون هایما S7 توربوشارژر و هایما S5 به بازار عرضه شدند. یکی از جدیدترین محصولات این همکاری برای بازار ایران، ون هایما 7X است که یکی از لوکس‌ترین، گران‌ترین و همچنین قوی‌ترین خودروهای چینی بازار کشورمان به حساب می‌آید. زمزمه‌های ورود هایما 7X به بازار ایران از نیمه سال 1400 شنیده شد و در نهایت نمایشگاه خودرو تهران 1401 محلی بود تا ایرانیان برای نخستین بار با این خودرو ملاقات کنند. در نهایت ایران خودرو در اسفندماه 1401، خط مونتاژ هایما 7X را به نمایش گذاشت تا عرضه زودهنگام این خودرو به بازار را تایید کند. هایما 7X پرچمدار محصولات هایما در ایران خواهد بود و احتمالا گران‌ترین خودرویی است که با لوگو هایما به بازار ایران وارد شده است. در صورت موفقیت هایما 7X در بازار ایران، طلسم ناکامی ون‌ها و استیشن‌ها در کشورمان شکسته خواهد شد.

فروش اقساطی خودرو / طراحی و فضای داخلی هایما 7X

شرکت مطرح پینین فارینا طراح این خودروی هایما X7 است و زبان طراحی این خودرو الهام گرفته از قایق‌های تفریحی لوکس بوده و در طراحی آن تاکید ویژه‌ای بر راحتی، ایمنی و لوکس‌بودن وجود داشته است. از نظر ظاهری طرح بسیار خاصی دارد و پنجره جلو به شکل سفره ماهی طراحی شده است.

این طراحی می‌تواند مقاومت در برابر باد را کاهش دهد. خطوط و انحناهای روی بدنه خودرو شبیه حرکت آب هنگام حرکت قایق است.

فروش اقساطی خودرو

همچنین داخل خودرو از پارچه‌های نرم و صفحه‌نمایش دوگانه ۱۲/۳ اینچی استفاده شده تا همخوانی بیشتری با طراحی داشته باشد.

این خودرو نسبت به رقبای هم‌کلاس خود فضای بهتر و مناسب‌تری دارد و فاصله دو محور آن نیز مناسب است. فضای صندوق عقب با توجه به رقبا بزرگ بوده و در حالت عادی می‌توان سه چمدان را در آن قرار داد.

راهرو عریض است که به سادگی می‌توان به صندلی‌های ردیف سوم دسترسی پیدا کرد. صندلی‌های ردیف دوم و سوم قابلیت تا شدن و استفاده از فضای یکپارچه با صندوق عقب را دارند.

همچنین با باز کردن کامل زاویه پشتی صندلی‌های جلو می‌توان در سفرهای طولانی استراحت کرد. در مجموع ۲۰ مکان مختلف برای قرار دادن وسایل تعبیه شده است.

فروش اقساطی خودرو / فضای داخلی هایما 7X

هایما X7 از یک سیستم تعلیق مستقل منحصر به فرد در قسمت عقب خودرو برخوردار است که بهبود پایداری و راحتی در هنگام رانندگی را به ارمغان می‌آورد. فاصله کمتری بین این خودرو و زمین در مقایسه با رقبای هم سطح خود دارد، که باعث می‌شود سوار و پیاده شدن در شرایط جاده‌های بیرون شهر همچنان راحت و تطبیق‌پذیر باشد.

برخی از قطعات بدنه هایما X7 از مواد عایق صدا و جاذب صدا ساخته شده‌اند، و بخش قابل توجهی از قطعات اصلی با مواد جاذب صدا پوشش داده شده‌اند.

فروش اقساطی خودرو

سیستم تهویه اتوماتیک این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که فضای داخل خودرو به راحتی خنک می‌شود. دریچه‌های خروجی سیستم تهویه برای مسافران ردیف دوم و سوم نیز در نظر گرفته شده‌اند. این اقدام باعث می‌شود هوا در داخل خودرو به سرعت خنک شود و برای مسافران ایجاد راحتی و لذت بیشتری داشته باشد.

مواد مورد استفاده در داخل خودرو با محیط زیست سازگار هستند و میزان ترکیبات آلی مضر مانند بنزن، تولوئن و فرمالدهید‌ها را در خودرو به حداقل می‌رسانند. همچنین فیلتر هوای مورد استفاده در خودرو نقش مهمی در جلوگیری از ورود گرد و غبار و یون سازی در داخل کابین دارد.

در مجموع، هایما X7 با توجه به ویژگی‌های مذکور، از نظر راحتی، کاهش سروصدا و کیفیت هوای داخل خودرو به یک گزینه جذاب برای رانندگی در شرایط مختلف تبدیل شده است.

فروش اقساطی خودرو / مشخصات فنی و پیشرانه

خودروی هایما 7X با موتور ۱٫۶ لیتری توربو GDI با قدرت ۱۹۲ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر که در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از برترین موتورهای چینی برگزیده شده و جایزه دریافت کرده است، تجربه‌ای خوبی از رانندگی را برای راننده به ارمغان می‌آورد.

این خودرو از گیربکس اتوماتیک شش‌سرعته بهره می‌برد که به دلیل سازگاری مناسب با شرایط آب‌وهوایی و جغرافیایی کشور، انتخاب شده است.

گشتاور ۲۹۳ نیوتن‌متر برای یک خودروی خانوادگی همچون هایما ایکس ۷ مناسب بوده و از قدرت مناسب موتور برای مسافرت‌های شهری و بین‌شهری بهره می‌برد.

فروش اقساطی خودرو / امکانات و تجهیزات

هایما X7 با تجهیزات هوشمند و ایمنی برجسته‌اش به یک انتخاب بی‌نظیر در دنیای خودروها تبدیل شده است. این خودرو دارای امکانات ویژه‌ای است که سطح رفاه و ایمنی را برای سرنشینان بهبود می‌بخشد. مهم‌ترین ویژگی‌های ایمنی این خودرو عبارتند از:

فروش اقساطی خودرو

هایما X7 از فولاد با استحکام بالا برای تولید اسکلت و چارچوب خودرو استفاده می‌کند که باعث رسیدن به 5 ستاره ایمنی در استاندارد CNCAP می‌شود.

بازشدن هوشمند صندوق: این خودرو با تشخیص نزدیک شدن کلید و حرکت پا نزدیک به سپر عقب، امکان باز شدن هوشمند صندوق را فراهم می‌کند.

تشخیص و اخطار برخورد با موانع: هنگام بازکردن در خودرو در حالت پارک، سیستم تشخیص و اخطار برخورد با موانع بیرونی را فعال می‌کند.

این خودرو دارای سیستم‌هایی مانند سنسور جلو برای پیشگیری از تصادف، دوربین 360 درجه برای نمایش تصاویر سه‌بعدی اطراف، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری و سیستم تشخیص نقاط کور است.

از جمله ویژگی‌های ایمنی دیگر این خودرو، سیستم‌هایی مانند کنترل پاهای آسان‌رانندگی و جابجایی در میان خطوط جاده می‌باشند.

هایما X7 با صفحه لمسی 12.3 اینچی و صفحه نمایش 10 اینچی که به انواع مختلف گوشی‌ها متصل می‌شود، برای تفریح و اطلاع‌رسانی فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به نمایش میزان فشار لاستیک‌ها، شارژر بی‌سیم و سیستم خودکار پارکینگ (APA) با توانایی پارک دوبل و پارک عمودی در فضاهای محدود اشاره کرد.

همچنین، این خودرو دارای 6 کیسه‌هوای ایمنی، صندلی‌های برقی با گرمکن و تهویه، سیستم ترمز اتوماتیک، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید و دکمه روشن و خاموش، سنسور نور و باران و دیگر امکانات متعددی است که تجربه رانندگی ایمن و راحتی را به شما ارائه می‌دهد.

فروش اقساطی خودرو با شرایط عالی برای همه

متقاضیان وانت نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD و وانت نیسان تک سوز آپشنال SVPD می توانند از روز 4 آبان 1402 (امروز) به صورت قسطی از خودروسازی سایپا خریداری کنند.

مدیران سایپا در این طرح فروش قسطی پیش پرداخت را به صورت منعطف در نظر گرفته اند تا متقاضیان بتوانند با شرایط مالی متفاوت نسبت به خریداری این خودروی تجاری سبک اقدام کنند. مشتاقان خریداری نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD می توانند این خودرو را با پیش پرداختی حدود 339 میلیون تومان، پیش پرداختی حول و حوش 379 میلیون تومان یا پیش پیش پرداختی نزدیک به 439 میلیون تومان خریداری کنند. الباقی قیمت خودرو به صورت وام از سوی خودروسازی سایپا با نرخ تسهیلات 23 درصدی به آنها تعلق خواهد گرفت. اگر متقاضیان پیش پرداخت 339 میلیون تومانی را انتخاب کنند می توانند 220 میلیون تومان وام گرفته و آن را در بازه زمانی حداکثر دو ساله پرداخت کنند. متقاضیانی که 379 میلیون تومان را انتخاب می کنند حدود 180 میلیون تومان وام می گیرند. این دسته از متقاضیان نیز می توانند حداکثر دو ساله باقی قیمت خودرو را پرداخت کنند. البته مدیران خودروسازی سایپا محصولات واگذار شده را بیمه بدنه کرده و هزنیه آن را بسته به اینکه در چه بازه زمانی وام تسویه می شود، از متقاضی دریافت می کنند. اگر خریداران پیش پرداختی حول و حوش 439 میلیون تومانی داشته باشند. حداکثر باید در بازه زمانی 16 ماهه نسبت به باز پرداخت الباقی مبلغ اقدام کنند.

فروش اقساطی خودرو

دیگر خودروی حاضر در این طرح فروش یعنی وانت نیسان تک سوز آپشنال SVPD نیز با پیش پرداخت های 321 میلیون تومانی، 362 میلیون تومانی و 422 میلیون تومانی در دسترس متقاضیان قرار دارد. تسهیلات در نظر گرفته شده برای آن دسته از متقاضیانی که پیش پرداخت های 321 میلیون تومانی را انتخاب می کنند، 220 میلیون تومان خواهد بود. متقاضیانی که پیش پرداخت نزدیک به 362 میلیون تومانی را انتخاب می کنند می توانند ار وام 180 میلیون تومانی بهره مند شود. متقاضیان با پیش پرداخت 422 میلیون تومانی نیز می توانند از تسهیلات 120 میلیون تومانی استفاده کنند. هزینه بدنه بدنه نیز خریداران این خودرو محاسبه و از آنها در زمان تکمیل پرونده دریافت می شود.

منبع:ساناپرس

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی