کد مطلب: 30303

رضا گلزار | رضا گلزار و همسرش | ماشین رضا گلزار

همسر رضا گلزار بالاخره چهره بعد از عملش رو نشون داد | آیسان خانوم عمل زیبایی کره ای کرده بیا و ببین !

آیسان خانوم همسر رضا گلزار با عکس های جدیدی که از چهره جدید بعد از عملش منتشر کرد حسابی سوژه شد.

همسر رضا گلزار بالاخره چهره بعد از عملش رو نشون داد | آیسان خانوم عمل زیبایی کره ای کرده بیا و ببین !

رضا گلزار  بازیگر مشهور و بسیار پولدار ایرانی است. رضا گلزار از جمله بازیگران بسیار درسخوانی بود که دارای مدرک تحصیلی عالیه می باشد. خبر ازدواج رضا گلزار با دختری کم سن و سال به نام آیسان خانم مثل بمب در اینستاگرام ترکید. ناگفته های رضا گلزار از زندگیش را می خوانید. درادامه عکس خفن همسر رضا گلزار در میبینید.

بعد از شایعات زیادی که درباره طلاق رضا گلزار از آیسان خانوم در فضای مجازی منتشر شد بالاخره آقا رضا عکس قباله ازدواجشون رو تو اینستا گذاشت. آیسان خانوم هم با عکس های جدیدی که از چهره جدید بعد از عملش منتشر کرد حسابی سوژه شد.

لباس عروس متفاوت همسر بچه سال رضا گلزار شب عروسی اش !!

آیسان آقاخانی و همسرش محمدرضا گلزار در تالاری مجلل ازدواج خود را علنی کردند .آیسان آقاخانی دختر جوان زنجانی که متولد سال ۱۳۷۶ است، تصاویرش بسیار در فضای مجازی در حال پخش است و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است . مراسم ازدواج آیسان آقاخانی و همسرش محمدرضا گلزار در تالاری مجلل و با شکوه در کرج با تشریفاتی بالای میلیاردها پول برگزار شد

رضا گلزار

کمی با خود رضا گلزار

خب این روزا می بینیم که چهره های مشهورمون، حالا میخواد شخص بلاگر باشه یا خواننده و شاید هم بازیگر، همه و همه جهت نشون دادن با کلاس بودن و اینکه از اون یکی کم نیارن میرن باشگاه! البته که خیلیا هتسند به مانند خانوم مریم معصومی و یا محمد رضا گلزار که کاملا حرفه ای ورزش میکنن و مشخصه که خیلی ساله در تلاشن تا ب اندام حال حاضرشون برسن، اما این مود اونقدری عجیب شده که گویی مسابقه ای بزرگ در میونه که مخصوصا بازیگرا درش حسابی تو جنگن! جالبیشم اینجاست که مدام در حال انتشار عکس و ویدیو از خودشون تو فضای باشگاه هستند!

رضا گلزار

گلزار جان هم که اصلا زشته از این قافله جا بمونه و میشه گفت از صدر جدولی هاییست که خیلی ادعا داره تو سیکس پک داشتن و اندامی شاخ! محمد رضا گلزار نیمی از پیج صفحه اینستاگرامش رو به همین موضوع اختصاص داده و نیم دیگرش رو هم به موضوع مدلینگ و ماشین های فوق لوکسش! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری جدید از وی که تلاش کرده بگه از روی لباس هم همه چیز عیان است!

محمد رضا گلزار تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشته دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد.

گلزار همچنین در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که همچنان فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

رضا گلزار

لحظه بله گفتن رضا گلزار به آیسان آقاخانی 

روز چهارشنبه ۱۷ خرداد اخباری غیر رسمی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر ۴۶ ساله ی سینما در فضای مجازی منتشر شد. همزمان با پست های تبریک ازدواج صفحات هواداری محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که گلزار را به همراه خانمی سفیدپوش در حال خروج از یکی از دفاتر ازدواج مشهور محله ی پاسداران ِ تهران نشان می داد. محمدرضا گلزار پیش از این ازدواج نکرده و مجرد بود.

این خبر البته از سوی گلزار نه تأیید شد و نه تکذیب، اما او در روزهای بعدی تصاویری از خود در لباس دامادی منتشر کرد که به نظر می رسید تأیید غیرمستقیم خبر ازدواجش بود.

دفتر ازدواج مذکور نیز همان روز استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که مؤید شایعات مطرح شده به نظر می رسید و سپس تصویری از گلزار در همان محضر منتشر شد. عکسی نیز از سفره ی عقد گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شد.

رضا گلزار

بیوگرافی رضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پر فروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد

او با ۱۷۷ سانتی متر قد و ۸۸ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد. محمدرضا گلزار آذری در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی