کد مطلب: 30285

مهران غفوریان | مهران غفوریان در مهلا | مهران غفوریان در نقش مادر

عکس مهران غفوریان با زیرپوش بابابزرگی و محاسن سفید | آرزو خانم با این لباس پرنسسی انگار دختر آقا مهران هستن!

بتازگی عکسی از مهران غفوریان در فضای مجازی منتشر شده است که آقا مهران با پیژامه و عرقگیر بابابزرگی در آن دیده می شود و توجه هواداران این بازیگر محبوب را حسابی به خودش جلب کرده. این عکس جنجالی رو با هم میبینیم.

عکس مهران غفوریان با زیرپوش بابابزرگی و محاسن سفید | آرزو خانم با این لباس پرنسسی انگار دختر آقا مهران هستن!

مهران غفوریان در 3 شهریورماه سال 1356 دیده به جهان گشود. مهران غفوریان متولد تهران است و مدرک تحصیلی اش لیسانس نقاشی می باشد.مدتی قبل سفر مهران غفوریان به ترکیه شایعه مهاجرت این بازیگر طناز را بر سر زبان ها انداخت. مهران غفوریان متاهل است و حاصل این وصلت یک دختر زیبا و با نمک است. مهران غفوریان بتازگی در سریال زخم کاری 2 بازی میکند.

عکس مهران غفوریان با لباس خانگی سوژه شد

بتازگی عکسی از مهران غفوریان در فضای مجازی منتشر شده است که آقا مهران با پیژامه و عرقگیر بابابزرگی در آن دیده می شود و توجه هواداران این بازیگر محبوب را حسابی به خودش جلب کرده. این عکس جنجالی رو با هم میبینیم.

مهران غفوریان

شایانیوز- مهران غفوریان از بازیگرهای قابل و توانایی هست که خیلی ها اون رو به فیلم های کمدی میشناسن و در اصل ایشون یه کمدین محسوب میشه ولی خب این اواخر انگار این بازیگر تم بازیش رو عوض کرده  یه گریزی هم به بودن توی نقش های جدی زده و این رو میشه از نقش آفرینی مهران غفوریان توی فصل جدید سریال زخم کاری متوجه شد چرا که این سریال جوری نیست که بشه گفت طنز توش راهی داره و مهران غفوریان باز هم مثل سابق میخواد یه نقش کمدی داشته باشه. یه موضوعی هم که راجبه ایشون یه مدت طولانی در مجازی وجود داشت و راجبش زیاد حرف زده میشد کم کردن شدید وزنش بود، حالا میگید چرا؟

چون خیلی ها معتقد بودن که مهران غفوریان با این کاهش وزن شدید اون حالت بامزه ای که توی چهره اش داشت که اون رو حسابی مناسب نقش های طنز میکرد رو از دست داده و بیش از حد جدی دیده میشه که شاید براتون جالب باشه که همسر ایشون یعنی آرزو کمانی هم در یه استوری با شوخی به فالووراش گفته بود که اگر کسی بگه زنش باعث لاغری مهران شده بلاکش میکنم! بنابراین انگار عمر کمدی های مهران غفوریان به سر اومده و این روزا آقای بازیگر میخواد یه جهش اساسی توی بازیاش داشته باشه و متفاوت ظاهر باشه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای این بازیگر و همسرش براتون میگیم.

مهران غفوریان

وقتی زن مهران غفوریان بازیگرای خوشتیپ رو میذاره جیب بغلش

استایل هر کسی اولین چیزی هست درباره ی اون فرد میبینیم و نظرمون نسبت بهش جلب میشه مثلا شما تصور کنید که توی خیابون دارید راه میرید و یه نفر تو عابر پیاده هست که لباس هایی به رنگ های مختلف مثل نارنجی، سبز، آبی و… پوشیده به نظرتون در این لحظه توجه شما به سمت اون فرد جلب نمیشه که نگاهش کنید؟ مسلما نه تنها شما بلکه خیلی های دیگه این فرد رو نگاه کنن بدون این که براشون مهم باشه که کی هست ولی خب در رابطه با استایل بازیگرها این موضوع متفاوته چرا که استایل اون ها دقیقا با این موضوع که کی هستن در ارتباطه!

مهران غفوریان

یعنی شما انتظار ندارید که ی بازیگر لباس های بی کیفیت و به قولی شنبه یکشنبه ای تنش کنه و با این استایل ظاهر بشه در عوض دوست دارید که بازیگر محبوبتون خوشتیپ و شیک دیده بشه حالا به تازگی یه خبری در این زمینه توی مجازی سر و صدا کرده حالا داستان چیه؟ داستان از این قراره که این اواخر اکران فصل دوم زخم کاری با بازیگراش انجام شد که خب مهران غفوریان هم همراه با خانومش در این مراسم حضور داشت که در خصوص تیپ خانومش خیلی ها معتقد بودن که ایشون از بازیگرهای زن این سریال خیلی خوشتیپ تر ظاهر شده در حالی که خودش بازیگر نیست!

 بیوگرافی و عکس آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان

آرزو غفوریان کیست بیوگرافی آرزو غفوریان همسر همایون شجریان و آرزو غفوریان کیست؟ / بیوگرافی و عکس آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان مهران غفوریان, بازیگر و کارگردان متولد دهه ۶۰ در تهران است که بعداز ازدواج با مهران غفوریان به چهره شناخته شده در بین مردم و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد. آرزو در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با مهران غفوریان بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرد و حالا یک دختر به نام هانا دارد. شغل و فعالیت ها همسر مهران غفوریان هیچ گونه فعالیت بازیگری و هنری در زمینه سینما ندارد و تنها چند آتلیه ای و مدلینگ از خودش منتشر کرده است. 

مهران غفوریان

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان , بازیگر و کارگردان متولد دهه ۶۰ در تهران است که بعداز ازدواج با مهران غفوریان به چهره شناخته شده در بین مردم و کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

آرزو در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ با مهران غفوریان بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرد و حالا یک دختر به نام هانا دارد.

مهران غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت : ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

او درباره اینکه آیا پدر خوبی میباشد یا نه گفت اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم. دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد. خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و جالب این که خودش اصلا مرا نشناخت و بعدا بود که فهمید مهران غفوریانم!

همسرش آرزو نیز طراح مد و لباس است و او را در کارهای هنری کمک می کند.

مهران غفوریان

 فیلمی از بازگویی خاطرات مهران غفوریان در خارج از کشور را مشاهده کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی