کد مطلب: 30283

فروش فوری ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو ۱۴۰۲ | فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی

امشب؛ ثبت نام فروش فوری ایران خودرو فقط با 190 میلیون | خرید سوگولی ایران خودرو اقساطی با ماهی 2 میلیون + تحویل 120 روزه

طرح جدید فروش فوری ایران خودرو اقساطی و با قیمتی باورنکردنی بدون محدودیت و قرعه کشی آغاز شد. جزئیات ثبت نام این طرح ویژه را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

امشب؛ ثبت نام فروش فوری ایران خودرو فقط با 190 میلیون | خرید سوگولی ایران خودرو اقساطی با ماهی 2 میلیون + تحویل 120 روزه

طرح جدید ثبت نام فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی از امروز آغاز شد. در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان 1402 سوگلی ایران خودرو عرضه می شود. فروش فوری ایران خودرو در آبان ماه مورد استقبال مشتریان این شرکت قرار گرفت. در طرح فروش فوری ایران خودرو اغلب خودروهایی با قیمت اقتصادی و به نسبت بسیار ارزان تر از قیمت بازار عرضه می شود. در ادامه خبر جزئیات جدیدی از طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان ماه میپردازیم.

فروش فوری ایران خودرو / شرایط ثبت نام ۲۰۷ بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

 ایران خودرو شرایط ثبت نام ۲۰۷ دنده ای پانوراما را اعلام کرد. طبق اطلاعیه جدیدترین ثبت نام ایران خودرو مربوط به متقاضیان عادی است. در ادامه شرایط و جزییات کامل را بخوانید.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت زمستان۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس ir.ikco.esale اسامی آنها درج شده است می توانند برای ثبت نام پژو ۲۰۷ اقدام کنند.

فروش فوری ایران خودرو / لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir / انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو

بر اساس شرایط جدید ثبت نام ایران خودرو ، قیمت پژو ۲۰۷  سقف شیشه‌ای دنده‌ای برای فروش ۴۹۸ میلیون تومان است. متقاضیان ثبت نام ۲۰۷ پس از تکمیل مراحل واریزوجه در اسفند یا فروردین ماه خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. گفتنی است قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای دنده‌ای به دلیل اضافه شدن آپشن‌هایی همچون  سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI)، فرمان کمکی برقی و آینه داخلی فوتوکرومی حوالی ۱۵۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

فروش فوری ایران خودرو / مشتریان ایران خودرو در انتظار تحویل خودرو

ایران خودرو یکی از شرکت‌های خودروساز در کشورمان است که خودرو‌های متنوعی را روانه بازار کرده است. مشتریانی که در طرح پیش فروش سال گذشته ثبت نام و تکمیل وجه کرده اند، با تاخیر در تحویل خودرو مواجه شدند

متقاضیان  با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت ایران‌خودرو تمام خودرو‌های پیش فروش سال قبل را که حدود ۱۰۰ یا ۱۲۰ روز از تکمیل وجه آن می‌گذرد را تحویل نداده و با پیگیری‌های مکرر به ما اعلام کردند، ممکن است ۵۰ روز دیگر تحویل داده شود و هم اکنون برای ماه تیر سال گذشته را تحویل می‌دهیم.

فروش فوری ایران خودرو / امکانات جدید برای 207 ارتقایافته

آبان 1402 شرکت ایران خودرو به منظور رعایت استانداردهای ایمنی 85گانه، تولید سری جدید پژو 207 هاچبک را از پاییز 1402 آغاز کرده است. اولین عضو خانواده 207 که با استانداردهای جدید ساخته شده، پژو 207 پانوراما دستی است که شرکت ایران خودرو، نسخه تازه این محصول را با نام 207 دستی ارتقایافته معرفی کرده است.

فروش فوری ایران خودرو

پژو 207 دستی پانوراما ارتقایافته، که با کد کلاس 60023 به بازار کشورمان آمده است، برخلاف نسخه‌های قبل، آپشن‌های زیر را بصورت استاندارد دارد:

. رینگ آلومینیومی

. ترمز عقب دیسکی

. فرمان برقی

. کروز کنترل

اما علاوه بر موارد فوق، شرکت ایران خودرو چندین ویژگی جدید نیز به 207 ارتقایافته، افزوده که عبارتند از:

. نشانگر تعویض دنده (GSI)

. سنسور فشار باد تایر (TPMS)

. آینه عقب الکتروکرومیک

. سیستم کنترل پایداری (ESC)

هواکش روی در موتور پژو 207 حذف شد

شهریور 1402: تصویری از خودرو 207 تولید شده با استانداردهای 85گانه در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد هواکش روی درب موتور این خودرو حذف شده است.

ایران‌خودرو در این باره توضیح داده که علت این جابه جایی، به دلیل الزامات استاندارد 85 گانه و اجرای استاندارد حفاظت از عابر پیاده و حذف اجسام سخت و برآمده روی در موتور است. با اعمال استاندارد حفاظت از عابر پیاده، محل عبور هوا مانند محصول رانا به صورت شبکه ای بر روی حصیری زیر شیشه جلو در نظر گرفته شده است.

هواکش روی درب موتور، یکی از مشخصات ویژه 207  بوده که مورد علاقه مشتریان جوان است. اما طبق استاندارد حفاظت از عابر پیاده، حذف زائده های روی سطح در موتور الزامی است. زیرا فرض بر این است که در برخورد سپر جلو با پای عابر پیاده، عابر باید روی سطح در موتور پرتاب شود و هر گونه زائده و برجستگی روی در موتور باعث‌ صدمه به ناحیه سر می‌شود. لازم به ذکر است که 207 با استانداردهای 85 گانه، هنوز تجاری‌سازی و وارد بازار نشده است.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو / اعلام قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته

قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته مشخص شد.

بخشنامه تبدیل رانا پلاس به 207 سقف شیشه ای ارتقا یافته با اولویت زمستان 1402 صادر شد.

قیمت پژو 207 دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته نیز 4 میلیارد و 985 میلیون 843 هزار ریال مشخص شد.

فروش فوری ایران خودرو

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی