کد مطلب: 30269

علی دایی | علی دایی عباس بوعذار | علی دایی و همسرش

شوخی نامتعارف همسر سابق علی دایی با دخترش پخش شد | همسر اول علی دایی با سگ غول‌پیکرش جنجال آفرین شد

دنیز دایی دختر اسطوره فوتبال ایران علی دایی پستی از شوخی جنجالی مادرش با او در اینستاگرام منتشر کرده است که شوخی پرحاشیه مادر با دنیز خانوم مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت. این پست را با هم میبینیم.

شوخی نامتعارف همسر سابق علی دایی با دخترش پخش شد | همسر اول علی دایی با سگ غول‌پیکرش جنجال آفرین شد

علی دایی بهترین گل زن تیم ملی ایران است که با لقب اسطوره فوتبال ایران شناخته می شود. علی دایی سابقه سرمربیگری و بازی در تیم پرسپولیس را دارد. علی دایی هر سال فعالیت های خیریه انجام میدهد. علی دایی هم در عرصه ورزش و هم در زندگی شخصی خودش، نماد یک اسطوره است. علی دایی بین مردم ایران محبوبیت فراوانی دارد.

دنیز دایی دختر اسطوره فوتبال ایران علی دایی پستی از شوخی جنجالی مادرش با او در اینستاگرام منتشر کرده است که شوخی پرحاشیه مادر با دنیز خانوم مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت. این پست را با هم میبینیم.

 علی دایی

شوخی جنجالی همسر اول علی دایی با دخترش دنیز دایی

در روزهای گذشته دنیز دایی دختر ارشد علی دایی با انتشار تصاویری متفاوت در صفحه شخصی اش اعلام کرد که وارد دانشگاه آکسفورد انگلیس شده است. اما انتشار این خبر از سوی دختر اسطوره فوتبال ایران علی دایی با واکنش‌های متفاوتی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.

چرا که اغلب کاربران و دنبال کنندگان دنیز با انتشار جملاتی پای پست اینستاگرامی اش او را با پدرش مقایسه کرده و به تحسین و تمجید از او پرداختند.

البته این در حالی است که علی دایی در یکی از مصاحبه‌های اخیرش اعلام کرده بود که دنیز بسیار باهوش و با استعداد است و به زودی راهی یکی از بزرگ ترین دانشکده‌های دنیا خواهد شد.

در همین راستا حالا انتشار یک استوری متفاوت از سوی دنیز دایی در صفحه اینستاگرام اش سوژه جذاب مخاطبان فضای مجازی شده است.

علی دایی

دختر ستاره سابق فوتبال ایران با نمایش تصویری از مکالمه خصوصی طنزآمیزش با مادرش به او ابراز علاقه کرده است.

بیوگرافی علی دایی

علی دایی (زادهٔ 14 بهمن 1348، شناسنامه: 1 فروردین 1348 در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن 109 گل در 149 بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد.

پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد 14 بهمن 1348 است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه 1 فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

در کودکی او را شهریار صدا می زنند، این نام هم اکنون لقب وی است.

علی دایی

شایانیوز- مادر دنیز دختر علی دایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از رکورد خارق و العاده و افتخاری که دخترش کسب کرد نوشت: در زمانیکه که ورود به مدرسه Harris Westminster Sixth Form  آرزو و رویاى هر نوجوانى در اینجا هست از طرف این مدرسه براى دنیز من بعد از مصاحبه دعوتنامه اى اومد که متن اون بدین شرح بود.

دنیز عزیز بالاترین رکورد ورودى براى ورود به این مدرسه در طول تاریخ این مدرسه ٤٤١ امتیاز بوده و شما در مصاحبه خود ٥٠١ امتیاز آوردید ، خوشحال میشیم به ما افتخار بدهید و در مدرسه ما با بورسیه اى که به شما تعلق میگیره ثبت نام کنید. میتونید در اونزمان و دیدن این دعوتنامه حس من مادر رو درک بکنید و بعد و بعد موفقتیت هاى روز به روز او و از جمله معرفى او د ر سطح کل کشور انگلستان به عنوان نفر دوم دانش آموز برتر و اکنون که جزو شاگردهاى وى آى پى دانشگاه آکسفورد از نظر رکوردامتیاز نمره ورودى هست و نامه هاى خوش آمدگویى که از طرف استادان سرشناس این دانشگاه دریافت کرد. فقط و فقط بخاطر شعارى که همیشه دنیز توى زندگى براى خودش دارد و به اون تکیه میکنه، اون همیشه میگه امروز رو باید سختى بکشم که بتونم فرداى راحتى داشته باشم

 علی دایی

ماجرای کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی از علی دایی و چند پرسپولیسی

او قبلا هم برای فوتبالی‌ها خودرو آورده بود و همین باعث شد افراد مالباخته به او اعتماد کنند،این بار پس از دریافت پول از کشور خارج شده است.

هفته گذشته خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند بازیکن پرسپولیس منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که فردی با دریافت مبالغ سنگین از چند پرسپولیسی وعده خرید خودرو زیر قیمت را به آن‌ها داده، ولی پس از مدتی متواری شده و دیگر خبری از او نیست. گفته می‌شود خودرویی که این فرد قولش را به پرسپولیسی‌ها داده فیدلیتی بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرآنلاین، ماجرا فقط به بازیکنان پرسپولیس محدود نمی‌شود و چند پیشکسوت مطرح هم مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند و حتی گفته می‌شود علی دایی هم ۱۰۰ میلیارد به این شخص داده و این یعنی او برای هر ماشین مبلغ ۲ میلیارد گرفته که برای ۵۰ ماشین به عدد نجومی و شگفت‌انگیر ۱۰۰ میلیارد می‌رسد.

در یکی دیگر از موارد این فرد ۳۰ میلیارد تومان از یک نفر کلاهبرداری کرده و در مجموع حدود ۱۸۰ میلیارد از مالباختگان گرفته است.. قسمت عجیب‌تر ماجرا این است که فرد کلاهبردار دوست نزدیک یکی از بازیکنان سابق تیم ملی است که در جام جهانی ۹۸ هم حضور داشت.

علی دایی

این فرد قبلا هم برای فوتبالی‌ها خودرو آورده بود و همین باعث شد افراد مالباخته به او اعتماد کنند، ولی این بار پس از دریافت پول از کشور خارج شده است.

دنیز دختر علی دایی وقتی مثل پدر سلبریتی شده!

اما در رابطه با علی دایی باید گفت این سلبریتی محبوب و تاثیرگذار علاوه بر اینکه خودش تاثیر میذاره، دخترش دنیز دایی هم اومده و شده سلبریتیییی! چرا که این دختر دهه هشتادی که هنوز سن و سالی زیر بیست داره به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و یه جورایی شده تو دلیشون. آخه میدونید که خون خون رو میکشه و وقتی یک نفر ذاتش درست باشه اینجوری فرزندش هم حتی شده از راه دور خوب و درست بزرگ میشه.

دنیز دایی این روزها همراه با مادرش در لندن به سر میبره که البته از همون بچگیش هم به دور از ایران بود و خیلی با فرهنگ ایرانی خو گرفته نیست! در ادامه مشاهده می کنید دنیز دایی رو در خارج و داخل ایران.

علی دایی

ازدواجی که علی دایی قبولش نداره!

علی دایی به غیر از دنیز دختر اولش، در ازدواج دومش صاحب فرزند دختر دیگری هم شد به نام نورا که تا همین دو سه سال پیش خیلی ها نمیدونستن دنیزی وجود داره و بر این ذهنیت بودند که نورا دایی تک فرزند علی آقا می باشد.

این در حالیست که علی دایی در سال 1383 صاحب فرزندی به نام دنیز شد اما این ازدواج به گونه ای بوده که علی دایی قبولش نداره و در مصاحبه ای که با عادل فردوسی پور داشت بر این نظر بود فقط یکبار ازدواج کرده و اونهم با خانوم مونا فرخ آذری هستش که در حال حاضر هم همسرشون هستند.

علی دایی

دنیز دایی دختر 19 ساله علی دایی تو کدوم دانشگاه قبول شده؟

دنیز دایی از دست دختران باهوش و پر تلاشیه که خب درسته در رفاه کاااامل زندگی کرده و هرچی نباشه باباش علی دایی یه ایرانه، اما خب این مدلی بزرگ نشده که فقط از ثروت و نام پدر استفاده داشته باشه، بلکه خود نیز راهی رو در پیش گفت و در نهایت هم در یکی از بهترین دانشگاه های خارجی، یعنی آکسفورد قبول شد. وی همانند پدرش ورزشکاره و لایف استایلی پرطرفدار و مفید داره.

چکیده ای از بیوگرافی علی دایی

نام و نام خانوداگی: علی دایی

تاریخ تولد:  ۱ فروردین ۱۳۴۸

محل تولد:  اردبیل، ایران

قد:  ۱۹۳ سانتی‌متر

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی