کد مطلب: 30250

شهاب حسینی | همسر اول و دوم شهاب حسینی | همسر جدید شهاب حسینی

عکس عجیب همسر دوم شهاب حسینی در کانادا | تفریح خاص همسر جدید شهاب حسینی شر شد

عکس مدلینگ همسر دوم شهاب حسینی در حالتی عجیب و نامتعارف در فضای مجازی منتشر شده است و باعث تعجب همه هواداران این بازیگر مشهور و با اخلاق کشورمان شده است. این عکس جنجالی را با هم میبینیم.

عکس عجیب همسر دوم شهاب حسینی در کانادا | تفریح خاص همسر جدید شهاب حسینی شر شد

شهاب حسینی در 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد. شهاب حسینی اولین حضور خود در تلویزیون را با کار مجری گری در برنامه اکسیژن آغاز کرد. شهاب حسینی از جمله بازیگرانی است که چهره مردانه و بازی درخشانش باعث شد که پله های ترقی را دو تا یکی بالا برود. شهاب حسینی در سن کم ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر می باشد. زندگی مشترک اول شهاب حسینی بعد از سالیان طولانی متاسفانه به طلاق ختم شد.

عکس مدلینگ همسر دوم شهاب حسینی در حالتی عجیب و نامتعارف در فضای مجازی منتشر شده است و باعث تعجب همه هواداران این بازیگر مشهور و با اخلاق کشورمان شده است. این عکس جنجالی را با هم میبینیم.

شهاب حسینی

شهاب حسینی رو قطعا باید یکی از هنرمندان به نام و جذاب ایرانی دونستن که یه هزار سالی میشه تو این عرصه شگفت انگیز حضو داره. شهاب حسینی ابتدا کار خود را به مانند بسیاری از همکارانش در تلویزیون شروع کرد و حتی زمانی که دیگه با نام شهاب حسینی اعتباری شاخ داشت هم باز در تلویزیون ایفای نقش کرد و این نشون میده هنرمندانی به مانند خانوم ترانه علیدوستی و یا آقای ساعد سهیلی که تا به حال رنگ تلویزیون رو هم ندیدین، فقط بهونه آوردن و درآمد و شهرت سینما رو طلب کردن! شهاب حسینی آخرین بار در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" بود که دیدیم اما حالا آقای بازیگر دهه پنجاهیمون که دقیقا پنجاه سال سن داره، یا فیلم "مقیمان ناکجا" حسابی در حال سر و صدا می باشد. البته که این کار ساخته دست خود شهاب خان می باشد نه فقط به عنوان یک بازیگر!

شهاب حسینی

شهاب حسینی و سوابق فوق العاده!

اگه بخوایم یکی درمیون در نظر بگیریم باید دوباره برگردیم به آقای بازیگر و بگیم که شهاب حسینی هوادار زیاد داره و حتی تو یه تایمی سوپراستار هم خطاب میشد. آقای بازیگر کارنامه کاری پر باری داره چرا که تا به حال فیلم و سریال های زیاد و جذابی ازش دیده و خداییش رو بخوایم بگیم استعداد محشر و چشمگیری داره. شهاب حسینی در نقش های مختلفی همچون بچه پرو مثل قباد در شهرزاد رو بازی کرده. از طرفی هم شخصیتی مومن و معتقد همچون امیرعلی دوران در فیلم دل شکسته رو تو کارنامش داره. هم شخصیتی ژیگول همچون فیلم سوپراستار رو داره و هم ظاهر و باطنی متفاوت و معلول همچون فیلم حوض نقاشی! البته که اینها تنها تعداد کمی از ایفای نقش های پرفکت شهاب حسینی بود و همونطور که میدونید این بازیگر دوست داشتنی کاراکترای مختلف بسیااار زیادی رو تا به حال به تصویر کشیده و مخاطب رو راضی نگه داشته.

ساناز سعیدی اینجوری شد همسر دوم شهاب خان

شهاب حسینی درست به مانند بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی یه هزار سالی رو با همسر اولش زندگی کرد اما ظاهرا اونچه که این روزها اقایون بازیگر رو جذب میکنه برق نگاه بانوان جوانی هستش که البته راه دوری هم نیستن و از اهالی پشت صحنه می باشند.

شهاب حسینی

مثلا ساناز خانوم سعیدی کارشون عکاسیه و چند سالی میشه که به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی و آتلیه ها فعالیت میکرد تا اینکه از کارکنان شرکت سون اسکای شد که متعلق به شهاب حسینی است. همین شد که درهای خوشبختی و شهرت به روی خانوم خانوما باز شد و شهاب حسینی رو به همسری پذیرفت.

شهاب حسینی همراه با همسر اول و دوم

شهاب حسینی تو اکران قبلیش بود که مهمانان جذاب بسیاری داشت که خب یکی از اونها همسر سابقش بود و جالبه که همسر فعلیش یعنی خانوم ساناز سعیدی هم حضور داشت و این میزان رک بودن میون این سه نفر مورد توجه کاربران قرار گرفت.

آخه شما فکرش رو بکن همسر قبلیت رو دعوت کنی، یعنی خانوم پریچهر قنبری، و دست تو دست همسر الانت جلوی دوربین عکاسان ژست بگیری! عجیب نیست؟

شهاب حسینی

وقتی مادر شهاب حسینی اینجوری میفهمه پسرش چه شررره!

مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد

خانواده و اصالت شهاب حسینی

 سید شهاب الدین حسینی تنکابنی (Shahab Hosseini) همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد

یک برادر بنام «سید مهدی» و دو خواهر دارد و در حین تولد ۳/۷۰۰ کیلوگرم وزن داشت و ساعت ۳/۳۰ دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است

شهاب حسینیمدرسه و شغل مادر شهاب حسینی

اول دبستان را در مدرسه بامداد نو گذراندم و از ۸ سالگی بخاطر شغل مادرم که امدادگر سیار بود به خرم آباد نقل مکان کردیم و تا سال ۱۳۶۲ در این شهر حضور داشتیم

علت انصراف شهاب حسینی از دانشگاه

دو سال در دانشگاه درس خواندم و بعد انصراف دادم، عمویم مقیم کانادا بود و قصد داشتم سریع‌ تر به او در کانادا برسم، همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه‌ کاره رها کنم

ازدواج اول و فرزندان شهاب حسینی

سید شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود با «پریچهر قنبری» از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد که اولین فرزند ایشان سال ۱۳۸۲ بنام «محمد امین» متولد شد

شهاب حسینی

در سال ۱۳۹۰ نیز دومین پسر این زوج بنام «امیر علی» به دنیا آمد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی