کد مطلب: 30181

علی ضیا | علی ضیا و مادرش | علی ضیا و همسرش

افشاگری جنجالی علی ضیا از زندگی خصوصی اش | علی ضیا در یک قدمی مرگ

مصاحبه جنجالی از علی ضیا منتشر شده است که تجربه تلخ و ترسناک مرگش را بازگو میکند. فیلم این مصاحبه حساس را با هم میبینیم.

افشاگری جنجالی علی ضیا از زندگی خصوصی اش | علی ضیا در یک قدمی مرگ

علی ضیاء متولد 26 شهریور 1364 در کاشان و فارغ التحصیل مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

یک خواهر دارد که متاهل است. علی ضیا سال 1384 یه تهران آمد و از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد. البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می کرد.

صحبت های علی ضیا از شوکه شدنش از مرگ

مصاحبه علی ضیا در برنامه خودش در مورد تجربه مرگ با ریحان جعفری زاده صحبت میکند میخوانید 

«بعد از اون حادثه تا مدت‌ها تراپی می‌رفتم.» 

روایت علی‌ضیا از تجربه نزدیک به مرگ و تبعات پس از آن.

شما تا به حال تجربه نزدیک به مرگ داشتید؟ چه احوالی داشتید بعد از اون؟ 

شایانیوز- مثل اینکه سلسله پیامک های عاشقانه علی ضیا در فضای مجازی تمامی ندارد. هرچند از ظاهر ماجرا دقیقا مشخص نیست که وی بیشتر دغدغه هایش را به اشتراک می گذارد یا صرفا جملات محبوبش را و یا اینکه او نیز مثل خیلی های دیگر نظیر سام درخشانی و بهرنگ علوی، بیشتر از اینکه به فکر جذب مخاطب از راه ارائه هنرش باشد دست به دامن حاشیه ها شده است. 

علی ضیا و همسرش

او به تازگی در پی انتشار چندین استوری اینستاگرامی دم از عشق و عاشقی مخاطب خاصش می زند. جالب اینجاست که هر چقدر بیشتر در این خصوص واکنش می بیند نیز بیشتر پاسخی نداده و از آن طرف هم بیشتر تمایلش به تشدید ماجرا افزایش پیدا می کند!

به هر شکل مادامی که او خود شایعه های موجود در خصوص داشتن یا نداشتن مخاطب خاصش را تایید نکند، نمی شود حکم قطعی را نیز صادر نمود. اما چیزی که پر واضح است ایجاد حواشی های نامنظم در پس این نوع فعالیت های علی ضیا است که خواسته یا ناخواسته به هرچه بیشتر دیده شدنش کمک می کند. موضوعی  که بعید بدانیم خودش به آن آگاه نباشد و از یک جایی به بعد ندانسته آن را ادامه داده باشد! آن هم درست زمانی که تقریبا از فعالیت های هنری خود در حوزه اجرا نیز فاصله گرفته و مثل بسیاری از سلبریتی ها او نیز احتمالا فضای مجازی را سکوی نوینی برای دیده شدن بیش از پیش می داند.

علی ضیا

علی ضیا که سال ۱۳۶۴ در کاشان به دنیا آمد کودکی خود را در شهرستان کاشان گذراند. علاقه مادرش به کتاب و قصه‌هایی که برای او تعریف می‌کرد، علاقه او را نیز به نوشتن زیادتر می‌کرد. او فارغ‌ التحصیل مکانیک طراحی جامدات است

علی ضیا در نظرسنجی برنامه سه ستاره به عنوان یکی از سه مجری برتر بیست سال اخیر شبکه سه انتخاب شد. همچنین وی اجرای برنامه‌هایی مثل گزینه جوان، ماه عسل، ویتامین سه، بعضیا، تحویل سال نو، امشب و … را نیز بر عهده داشته‌ است.

شایانیوز- بسیار طبیعی است که انسان در گذر زمان دچار تغییراتی قابل توجه شود و حتی می توان گفت که امری اجتناب ناپذیر هم هست. اما تغییر برخی چنان چشم گیر است که شاید به علت غیر قابل حدس بودنش افراد را متعجب می کند. اخیرا یکی از این تغییرات در دو مجری به نام کشورمان که از قضا در طول سال های فعالیتشان طرفداران بیشماری نیز داشته و دارند با واکنش متفاوت کاربران فضای مجازی رو به رو شده است.

علی ضیا

علی ضیاء که بعد از مدتی در عنفوان جوانی تصویری را از خودش منتشر نموده که انگار در زمان سفر کرده و به بیست سال بعد تر پرتاب شده است! 

رضا رشیدپور نیر که چندی پیش رستورانش به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی پلمپ شده بود اینبار عکسی از خود با ظاهری عجیب و جدید منتشر نموده است.

علی ضیا

اجرای رادیویی علی ضیا:

1ـ اجرای برنامه تولیدی «شب های آفتابی» از گروه اندیشه به مدت دو سال

2ـ اجرای برنامه زنده «زیر نور ماه» از گروه اندیشه به مدت یک سال و نیم

3ـ اجرای برنامه زنده «سلام» از گروه اندیشه به مدت یک سال

4ـ اجرای برنامه زنده «یک + یک» از گروه جامعه یه مدت یک سال

5ـ اجرای برنامه «توپ» از گروه ورزش به مدت سه ماه

6ـ اجرای برنامه «آخرشه» از گروه ورزش به مدت یک سال

7ـ اجرای برنامه «نفس عمیق» از گروه جامعه به مدت شش ماه

8ـ اجرای برنامه ویژه محرم سال 1388 از گروه اندیشه

9ـ اجرای برنامه ویژه عید 1389 از گروه جامعه

11ـ اجرای برنامه «جوان ایرانی سلام» از گروه جامعه به مدت سه ماه

11ـ اجرای برنامه ویژه ولادت امام رضا(ع) در تاریخ 8/8/1388

علی ضیا

12ـ اجرای برنامه ویژه روز جوان

13ـ اجرای برنامه های زنده و تولیدی ویژه ولادت ها و سالروز شهادت ائمه اطهار

14ـ اجرای برنامه ویژه روز قدس

15ـ اجرای برنامه ویژه روز انتخابات ریاست جمهوری

16ـ اجرای برنامه ویژه روز دختران

17ـ اجرای برنامه منطقه اختصاصی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی