کد مطلب: 30157

مازیار لرستانی | مازیار لرستانی و همسرش | فرزندان مازیار لرستانی | مازیار لرستانی ازدواج کرده

عکس دیده نشده از مازیار لرستانی و مادرزنش در کافه | آقا مازیار رو با این تیپ ببینی نمیشناسی !

بتازگی عکسی از مازیار لرستانی با حالتی صمیمانه در کنار دو خانوم منتشر شده است که شایعه ازدواج این بازیگر توانا و جنجالی را بر سر زبان ها انداخته است. سایت دیجی سرگرمی این خبر را تکذیب می کند.

عکس دیده نشده از مازیار لرستانی و مادرزنش در کافه | آقا مازیار رو با این تیپ ببینی نمیشناسی !

مازیار لرستانی با نام شهره لرستانی میشناسیم. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی است. مازیار لرستانی اولین زن بازیگری است که جسورانه تغییر جنسیت داده و در حال حاضر مر می باشد . اخبار تلخی در خصوص رفتار زشت و بی شرمانه مردم با مازیار لرستانی در فضای مجازی پیچیده است که جزئیات آن را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.  عکس جنجالی از مازیار لرستانی در کنار همسرش مشاهده میکنید.

عکس همسر مازیار لرستانی و مادر زنش

بتازگی عکسی از مازیار لرستانی با حالتی صمیمانه در کنار دو خانوم منتشر شده است که شایعه ازدواج این بازیگر توانا و جنجالی را بر سر زبان ها انداخته است. سایت دیجی سرگرمی این خبر را تکذیب می کند.

مازیار لرستانی

یکی از خبرهایی که مدت ها پیش منتشر شد و تا امروز هم هنوز بازتاب های خودش رو داره، تغییر جنسیت شهره لرستانی به مازیار لرستانی بود که توسط خود این بازیگر توی صفحه ی اینستاگرامش اطلاع رسانی شد و میشه گفت یه انقلاب بزرگ تویه زندگی این فرد بود. شهره لرستانی قبل از علنی شدن این موضوع، تویه برنامه شرکت کرده بود به مجری گفت که از ریش خیلی خوشش میاد و اگه ریش داشت حتما میذاشت که بلند بشه! و جالب تر از اون این بود که روی شال کلاه آفتاب گیر پوشید بود، اون هم تویه استودیو که یه جورایی مردونه به نظر بیاد! خب یه مدتی بود که یه سری زمزمه ها از تغییر جنسیت این بازیگر به گوش میرسید و با این حرفاش تویه برنامه، این حرف و حدیث ها شدت گرفت و با انتشار صحت این موضوع توسط خودش، تیر خلاص زده شد و تمام شایعات اینبار لباس واقعیت به تنشون کردن.

خب موضوع تغییر جنسیت چیزی نیست که به این راحتی دسته کم تویه کشور ما قابل هضم باشه و مسلما مردم در این موضوع دچار دو دستگی هستن، همونطور که یه سری این اتفاق رو به مازیار لرستانی که حالا اسم جدید این بازیگر بود، تبریک گفتن و از ایشون و تصمیمش حمایت کردن و یه سری هم خیر، در مقابل این موضوع گارد گرفتن و گفتن نمیتونن این بازیگر رو درک کنن که بعد از این همه سال تازه به سراغ این موضوع رفته! با این اوصاف احتمالا یه مقدار روابط اجتماعی آقای لرستانی دچار مشکل خواهد شد. خب از اینا گذشته به تازگی از مازیار لرستانی عکس هایی منتشر شده که جالب هست و در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

مازیار لرستانی

مازیار لرستانی که بعد از عمل تغییر جنسیتش، تا مدت ها منتظر در اومدن ریش هاش بود و به خاطره آمپول ها و دارویی هایی که مصرف میکرد یه مقدار هم صداش تغییر کرده بود و توی این مدت از تغییراتش، عکس هایی منتشر میشد، تا بالاخره همین اواخر کلیپی پخش شد که نشون میداد ایشون با ظاهر و صدای کاملا مردانه بین بازیگران دیگه حاضر شده و کاملا میشه اثرات دارو های مصرف شده و تغییرات هورمونی رو تویه این بازیگر مشاهده کرد.

اما خب بعد از پخش شدن این کلیپ تویه فضای مجازی باز هم کاربرها آروم ننشستن و شروع کردن به گفتن حرف هایی مثل این که خانوم لرستانی شما بهتون خانوم بودن بیشتر میاد، ریش اصلا بهتون نمیاد یه عالمه مرد داریم که بدون ریش زیباترن پس لطفا ریش هاتون رو بزنید، لطفا تمومش کنید همه مون فهمیدیم مرد شدید کل اینستا پر شده از این کلیپ های شما این اداها رو خاتمه بدید و... . با این حساب میشه گفت که هنوز خیلی از افراد هستن که این موضوع رو باور نکردن و نسبت به این اقدام مازیار لرستانی انتقاد میکنن ولی قرار نیست که چیزی تویه زندگی ایشون با این انتقادها عوض بشه پس بهتر هست که وقتی آسیبی از ایشون به ما نمیرسه، فقط بدون توجه از کنار هر کلیپی که مربوط به ایشون هست رد بشیم همین!

مازیار لرستانی با ریش بلند که اگه نمی دونستی نمی شناختید

مازیار لرستانی

 مازیار لرستانی با اولین خرید مردانه‌اش دل خود را شاد کرد.

 گاهی یه چیز کوچیک حال تمام روز ادمو خوب می‌کنه ....

 او با انتشار این ویدئو نوشت:

خریدن این پاپیون لبخند ملیحی روی لب‌هام آورد.. لبخند گنگی که ساعت‌ها دلم رو غنج زد....

به گزارش «شایانیوز» مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند.

مازیار لرستانی

من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»

بازیگر فیلم خوشنام برای پایان دادن به شایعاتی چون توقیف فیلم هایش، رفتن به خارج از کشور، عکس با همکارانش و... ویدیوئی را به تازگی در صفحه اینستاگرام خود منتشر نمود و همانطور که در این بخش ، نوشت:

مازیار لرستانی

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

من از درمان و درد و وصل و هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی