کد مطلب: 30124

بهاره افشاری | بهاره افشاری در مافیا | بهاره افشاری در پدرخوانده

رانندگی جنجالی بهاره افشاری با موتور سنگین در خیابان‎‌‌های تهران | بهاره خانوم چه کورسی هم گذاشته با ماشین‌ها

عکس جنجالی از موتور سواری سنگین بهاره افشاری در خیابان های تهران در اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب هوادران این بازیگر جوان و خوش آتیه تلویزیون و سینما شده است.

رانندگی جنجالی بهاره افشاری با موتور سنگین در خیابان‎‌‌های تهران | بهاره خانوم چه کورسی هم گذاشته با ماشین‌ها

بهاره افشاری بازیگر با استعداد کشورمان می باشد. بهاره افشاری بتازگی خبری درباره بیماری اش به مردم داده است که موجب ناراحتی هواداران بهاره افشاری شده است. بهاره افشاری از دوستان خانوادگی و صمیمی سردار آزمون می باشد که مدتی هم این موضوع شایعاتی را مبنی بر ازدواج بهاره افشاری با آزمون بر سر زبان ها انداخت.

بهاره افشاری هنرپیشه، کارگردان و طراح لباس ایرانی متولد 14 تیر 1363 در شاهرود است که از سال 1381 فعالیت هنری خود را آغاز نموده است. او در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده و پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌ داده. از نمونه آثار بهاره افشاری می‌ توان به پری سا، آینده، او یک فرشته بود، ممنوعه، روزگار قریب،‌ معراجی‌ ها، دردسر بزرگ،‌ پایان نامه، تسویه حساب، سریال نیو کمپ و حیثت گم شده اشاره کرد. البته سریال آخری یکی از سریال های جدیدی است که در حال پخش می باشد و این بازیگر جوان در آن ایفای نقش کرده است.

بهاره افشاری

وقتی بهاره افشاری تو پدرخوانده تقلب میکنه ناجور!

میدونید که این روزا دیگه فقط فیلم و سریالا نیستن که بازیگرا رو بولد میکنن و فضاهایی به مانند اینستاگرام و مسابقات و ... نیز تاثیران به شدت زیادی دارند. مثلا بهاره افشاری تویه برنامه ی پدر خوانده شرکت کرده بود و حسابی هم درخشید و بعد از این حضور خیلی ها بهاره افشاری رو بعد از این مسابقه به عنوان یه بازیگر باهوش هم شناختن و به نظرشون این بازیگر بی نهایت باعث جذابیت هر چه بیشتر مسابقه شده بود و به تازگی هم که قراره فصل دوم این برنامه بیاد، اونجور که از خبرها معلوم بهاره خانوم در این فصل شرکت نداره که که خب این موضوع باعث ناراحتیه خیلی از کاربرها شده و به نظرش ون این برنامه بدون ایشون صفا نداره و مدام تویه کامنت های صفحه ی ایشون ازشون درخواست میکنن که تویه این برنامه شرکت کنن، ولی یه مسئله ای در این باره وجود داره که یه مدت پیش یه سری خبرها در رابطه با تقلب بهاره خانوم تویه این مسابقه به گوش رسید که خب خیلی ها این موضوع رو قبول ندارن و البته خیلی ها هم اینطور میگن که به خاطر این که احتمال داشته ایشون تقلب کرده باشه، دیگه تویه فصل دوم پدرخوانده حضور ندارن! کلیپ زیر رو در رابطه با احتمال تقلب این بازیگر ببینید.

حال که تا حدودی با فعالیت های هنری این بازیگر آشنا شدید می توانیم برویم سر بحث استایل بهاره افشاری که تا حد بیار زیادی باعث تمایز او با دیگر بازیگران شده است. بهاره افشاری یکی از بازیگران جوان و با استعداد ایرانی است که برای انتخاب لباس و استایل خودش دست به کار شده و به عنوان طراح لباس خود فعالیت می کند. او بیشتر مواقع از سبک کلاسیک و یا ماکسیمال برای انتخاب لباس های خود کمک می گیرد، به همین خاطر می توان آن را در دسته سلبریتی های جسور و پر دل و جرات قرار داد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در هنرستان سوره دیپلم بازیگری خود را گرفته است و از دانشگاه فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. از آنجایی هم که پدرش تولیدی لباس داشته از یک سنی به بعد به کار طراحی لباس علاقه مند شده است. 

بهاره افشاری

استایل کاملا کلاسیک بهاره افشاری در اکران فیلم سریک

کلاسیک در سلیقه‌ های اشرافی و اصیل رد پای خودش را به جا گذاشته است و بسیاری از آثار هنری مثل مجسمه‌ های کلاسیک، خانه‌ های مجلل اروپایی در قرون گذشته و بازی‌ هایی همچون چوگان و اسب‌ سواری نمونه‌ هایی از دنیای کلاسیک در زندگی اشرافی است. پس چه استایلی می تواند بیشتر از کلاسیک از دید یک طراح لباس برای مراسم اکران فیلم سریک مناسب باشد؟ بهاره افشاری دقیقا استایل مناسبی را برای اکران فیلم مستند سریک که داستان یک اسب قهرمان است انتخاب کرده است. سریک اسبی است که که شهرتش را مدیون صاحب سرشناسش یعنی سردار آزمون می باشد.

بوکسر سریال نیوکمپ کارگردان این فیلم 80 دقیقه ای است و می توان گفت با استایل جذابش در مراسم اکران این فیلم ثابت کرد نه تنها در بازیگری و دنیای مد بلکه در ادقام و ترکیب این دو هنر با هم می تواند موفق و بسیار تاثیرگذار ظاهر شود.

بهاره افشاری با استایل ماکسیمال و جنجالی در اکران فیلم روز ششم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل ماکسیمال بیش از همه مورد توجه سلبریتی‌ ها به خصوص هنرمندان عرصه‌ موسیقی پاپ قرار دارد، چرا که سبک خاص و پر زرق و برق و جسورانه‌ ماکسیمال بسیار جلب توجه می‌ کند و این اتفاق دقیقا همان چیزی است که آن ها می خواهند. بهاره افشاری در طراحی ها و استایل خود تا حد بسیار زیادی از این سبک استفاده می کند و البته فقط طراحی نیست او به اعتماد به نفس و جسارت بالایی که دارد با همان لباس ها در مراسم ها حضور پیدا می کند.

بهاره افشاری

او برای شرکت در مراسم اکران فیلم روز ششم یک مانتو کتی اورسایز و بلند پوشیده بود و برای تکمیل استایل خود از شلوار ست مانتو و بگ استفاده کرده بود. البته می توان گفت صندل و کیف کلاچی که به دست دارد هم در زیبایی استایل او تاثیر زیادی داشت است، دقیقا همان طور که از اکسسوری های در استایل انتظار می رود.

دارک پوشی ابریشمی و ضد آب بهاره افشاری!

بهاره افشاری باز هم ماکسیمال را به روش خود و دارک به نمایش گذاشت، استایل ماکسیمال استایل شلوغی است ولی این شلوغی به معنی شلخته بودن نیست، بلکه باید با توجه به سلیقه‌ شخصی‌ خود به نحوی هوشمندانه آیتم‌ های ماکسیمال را با یکدیگر ترکیب کنید که استایل‌ تان شلخته به نظر نرسد. دقیقا مثل کاری که این طراح لباس و بازیگر با استعداد سینمای ایران کرده است. او برای این کار از یک مانتو شمعی و بلند با طراحی خاص و بوت های چرمی استفاده کرده است و به عنوان زیره یک بلوز کرم را انتخاب کرده است که تا زیادی انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شود.

بهاره افشاری

بهاره افشاری اهل چیتان پیتانه حسابی! گردنبند دهه هشتادیه خانومو!

اما برسیم به جزئیات. همونطور که مشخصه بهاره افشاری چهره ای طبیعی نداره و عملای لازمه رو انجام داده، اما خب اصلا و ابدا این مدلی هم نیست که به مانند بسیاری از بانوان بازیگر حال حاضر باشه و دم به دقیقه با یه فیس جدید از خود ظاهر بشه! حالا چجوری فیس جدید میشه؟ با انواع و اقسام سوزن زدن ها و تزریقاتی که میکنن و یا آرایش های غلیظی که بعضی از خانومای بازیگر دارن و یه جور خودشون رو تبدیل به یکی دیگه میکنن که انگاری ایشون اوشون نیست و یکی دیگست. اما موضوعی که خیلی تو ظاهر بهاره افشاری مشخصه و نشون میده که خانوم بازیگر این آیتم رو خیلی میدوسته، مدل گردنبند وی می باشد که هم در تصویر بالایی معلومه و هم تو اوت فیت های دیگری که بهاره بانو برای دیگر مراسمات انتخاب کرده

اصالت و خانواده مذهبی

من در یک خانواده بسیار مذهبی شاهرودی بزرگ شدم، بیشتر خاطرات و دوره بچگی ام در محرم ها و تکیه بوده ولی هیچ وقت هیچ کجا نگفتم

بهاره افشاری

تمام این سال ها آدم معتقدی بزرگ شدم نه مذهبی یا هر چیز دیگری که اسمش هست، بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم

تولیدی لباس پدر

پدرش تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود اما از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفت

مزون لباس

بعدا از گرفتن دیپلم، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس بود

بهاره افشاری

او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۰ ساله بود توسط مجله «چلچراغ» لقب جوان ترین طراح لباس ایران را گرفت

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی