کد مطلب: 30058

مهراوه شریفی نیا | همسر مهراوه شریفی نیا | مهراوه شریفی نیا و پدرش

زیبایی منحصر به فرد مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور | مهراوه خانم مهاجرت کرده است؟

مهراوه شریفی نیا عکس های جذاب از خودش در یک مهمونی خصوصی منتشر کرد.

زیبایی منحصر به فرد مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور | مهراوه خانم مهاجرت کرده است؟

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی می باشد. مهراوه شریفی نیا علاوه بر استعداد بازیگری در موراد دیگر مثل نواختن پیانو و موسیقی استعداد بسیار خوبی دارد و به طور حرفه ای پیانو مینوازد. مهراوه شریفی نیا از کودکی در فضای بازی و بازیگری بوده و هست. مهراوه شریفی نیا  از حواشی به دور است مگر اینکه در نوع پوشش خود رعایت نکند و جنجال ساز شود! عکس های زیبا از مهراوه شریفی نیا  را در ادامه میبینیم.

چهره زیبا مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگرای بی حاشیه و خیلی سر به زیر تو سینمای ایران محسوب میشه یعنی هر انداز ای که یه مدت برای پدرشون یعنی محمد رضا شریفی نیا حاشیه درست میشد این بانو برعکس هست و یه جواریی اصلا از این دنیا و اتفاقات عجیب اون فراریه و شاید براتون جالب باشه که این روزا حتی فعالیت مهراوه شریفی نیا تو اینستاگرام هم خیلی کم شده و اگر خبر تازه ای از ایشون به ست برسه قطع به یقین از پیج های دیگه و گاهی اوقات از پیج خواهرش خواهد بود.

چون این زیبارو اونقدرا که باید اهل چیتان پیتان بازی ها تو مجازی نیست و خب میشه گفت که پرستیژ آزیتا حاجیان که خیلی شیک و مجلسی هست به دخترش مهراوه شریفی نیا به ارث رسیده.

همونطور که میدونید مهراوه و ملیکا از بچگی به علت بازیگر بودن پدر و مادرشون تو عرصه ی سینما بودن و نکته ی جالب تری که وجود داره این هست که مهراوه حتی با مادرش همبازی هم بوده تو یکی از بلند ترین سریال هایی که تو صدا و سیما پخش شده تا به امروز یعنی سریال ملیکا که احتمالا انتخاب این مادر و دختر برای این سریال به علت شباهت چهره ی اون ها بهم و باور پذیرتر کردن سریال بوده چرا که خیلی ها معتقد هستن که مهراوه خانوم همتای مادر و ملیکا خانوم همتای پدر هست. اما حالا به تازگی این دو خواهر تو محفل بازیگرا حضور داشتن که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

وسطه این همه بتونه کاری و هزار قلم آرایش مهراوه شریفی نیا یه قلم قرمز میزنه که با همون ستاره ی مجلس میشه

این روزا خیلی از بازیگرا و سلبریتی ها برخلاف سابق دیگه آرایش های آنچنانی میکنن و میشه گفت که همه رنگ شدن و اصلا از مدهای روز عقب نمیوفتن و حتی مد از خیلی از این دوستان نشائت میگیره و دیده میشه مثل همین شال های توری و نازک که این اواخر به قدری دوستان بازیگر تو مراسم های مختلف سر کردن الان این روزا مد شده و میشه رو سر خیلی ها دید ولی خب از یه طرف هم یه عده از بازیگرا هستن که یه فرهنگ سازی های قشنگی رو رواج میدن مثل خانوم مهراوه شریفی نیا، حالا میگین چرا؟

مهراوه شریفی نیا کیست؟

مهراوه شریفی نیا

0مهراوه شریفی نیا چهره ای نچرال و در عین حال بسیار زیبایی دارد. به تازگی عکسی از مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور در حال دست به دست شدن است که خانم بازیگر با توجه به اندام تو پری که دارد پوشش چندان مناسبی انتخاب نکرده بود و این موضوع از چشمان تیزبین در شبکه های اجتماعی دور نماند..

مهراوه شریفی نیا و خانواده

مهراوه شریفی نیا

از مهراوه گفتیم و بد نیست اندکی هم از خواهر کوچتر خانواده شریفی نیا یعنی ملیکا خانم بگوییم. ملیکا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره مهراوه خانم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش توانست کیلوهای زیادی را کم کند و حالا اندام کاملا متناسبی دارد.

این لاغری نه تنها به سلامتی ملیکا کمک کرد بلکه باعث شد او بتواند یک کسب و کار جدید هم به راه بیاندازد حالا ملیکا بنیان گذار کمپینی به عنوان کیلوریزون است و شعارش هم این است: من تونستم، شما هم می‌تونین.

اما در این برنامه مهراوه شریفی نیا پس از هنرنمایی عضار، نعمت و حاجیلی بر روی صحنه میرود تا فلوت نوازی کند و به زیبایی هم آن را اجرا می کند اما در پخش این برنامه این تیکه از نوازندگی مهراوه شریفی نیا از زیر دست ساترا در نمیرود و به طور ناشیانه از آن را کات می کنند.

این بخش حذف شده که در کمال تاسف از زیر تیغ ساترا و دوستان سانسورچی رد نشد با انتقادات شدید کاربران مواجه شد.

ناگفته نماند در این برنامه همان دو قسمت اولش هم با سانسور های شدید ساترا همراه بود و برنامه به شکل تیکه ای پخش شد. علاوه بر مهراوه زنان نوازنده نیز حذف شدند و دختران نوازنده که درباره فعالیتشان صحبت می کردند هم کات شد!

در این دو قسمت اول برنامه گروه‌های متعددی برای تست روی صحنه می‌آیند که دختران نوازنده هم در میان آنها کم نیستند اما تیغ ساترا مانع از این شده که حتی یک نمای نزدیک از ساز زدن این دختران اجازه پخش بگیرد یا صحبت‌های آنها با داوران یا واکنش‌هایشان در جلو یا پشت صحنه، در برنامه پخش شود.

این سانسورها با انتقاد بینندگان در فضای مجازی مواجه شده. در عین حال و به دلیل این محذوفات، بسیاری از بینندگان که ساز زدن مهراوه شریفی‌نیا را نمی‌بینند و از سابقه تحصیلات و آشنایی او با موسیقی و سازهای مختلف اطلاعی ندارند، به حضور این هنرمند در جمع داوران این رقابت موسیقایی اعتراض کرده‌اند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی