کد مطلب: 30020

آزاده صمدی و همسر | عکس جدید آزاده صمدی | همسر دوم آزاده صمدی

عکس لباس جنجالی آزاده صمدی سوژه شد | آزاده صمدی با این حرکت همه رو آچ مز کرد

آزاده صمدی عکس های جدید با استایل شلخته طور و دمپایی بامزه بچگونه از خودش به نمایش گذاشت که توجه هوادارانش رو به خودش جلب کرد.

عکس لباس جنجالی آزاده صمدی سوژه شد | آزاده صمدی با این حرکت همه رو آچ مز کرد

آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی است که این زوج معروف در کمال ناباوری هواداران از هم جدا شدند و آقا هومن یلافاصله ازدواج کرد. آزاده صمدی بازیگر خوش چهره کشورمان است‌ که با شیطنت ها و صدای بمی که دارد در بین مردم مشهور شده است. حواشی زیادی درباره زندگی آزاده صمدی به گوش میرسد‌. آزاده صمدی مجرد است و دوبار طلاق گرفته است‌‌. در ادامه بیوگرافی آزاده صمدی را میخوانیم. 

آزاده صمدی

در پی این خبر برخی از هنرمندان نظیر ترانه علیدوستی و هانیه توسلی نیز سکوت نکرده و به حمایت از ازاده صمدی اظهار نظر خود را اعلام داشتند. ترانه علیدوستی در واکنش به این جریان بیان داشت: اگه کلاه گذاشتن و گردن بیرون بیماری ضد اجتماعیه، چرا پس شهرزاد رو نگاه می‌کردید؟ 

همچنین هانیه توسلی نیز به نقد از این رویداد در حساب اینستاگرامی خود چنین نوشت: خنده دار نیست این برخوردها؟ از کی تا حالا کلاه سر کردن جرم شده؟ البته وقتی بحث کلاهه، یادمون باشه کلاه بردارها و اختلاس گرها و زمین خوارها، بدون نیاز به روانشناس، آزادانه در حال زندگی هستند. در تناقض بین گفتار و کردار حضرات، همه نیاز به تراپی داریم. میان اینهمه بی عدالتی و ظلم، روح و روان کی سالم می مونه؟

آزاده صمدی و همسر اول

این اختلال رفتاری که با نام سایکوپاتی نیز شناخته می شود در واقع به وضعیتی اشاره دارد که فرد هیچ گونه توجهی به رفتارهای درست و غلط خود نداشته و در نتیجه حقوق دیگران را پایمال می کند. اینگونه افراد از دیدگاه رفتار شناسی عموما نسبت به دیگران نگاهی سنگدلانه داشته و همچنان که در رفتار خود خشن و بی تفاوت عمل می کنند، هیچ گونه اظهار پشیمانی نداشته و احساس گناهی را نیز تجربه نمی کنند.ر

آزاده صمدی

لازم به ذکر است که افراد دچار به اختلال شخصیت اجتماعی غالبا از قانون نافرمانی کرده و در نهایت نیز مجرم شناخته می شوند. اما یا دست به دامن دروغ شده و یا رفتاری فکر نشده و هیجانی از خود نشان می دهند. آنها همچنین مضاف بر اینکه مستعد افتادن در دام اعتیاد هستند از عهده مسئولیت های تحصیلی، کاری و خانوادگی خود نیز بر نمی آیند اما ظاهری گرم و صمیمی یا دوست داشتنی از خود بروز می دهند که در آن هیچ نشانه ای مبنی بر اضطراب و افسردگی دیده نمی شود. این بیماری در کودکی و نوجوانی معمولا به شکل اعمالی مانند فرار از مدرسه، سوء مصرف مواد مخدر و جذب شدن به سمت رفتار های غیر قانونی بروز پیدا می کنند.

اما آزاده صمدی در این بین که داشت تبریکای دوستای سلبریتیش رو میداد و استوری میکرد، یه استوری هم گذاشت که در کنار سحر دولتشاهی خوابیده و احتمالا هم پشت صحنه "میخواهم زنده بمانم" باشه. اما نکته اینجاست که آزاده خطاب به سحر میگه پارتنر! و اینکه اصلا کی به کی تبریک گفته مشخص نیست چون سحر چیزی نزاشته!!

آزاده صمدی

البته آزاده صمدی درسته که بیشتر وتا با تیپ هایی خشن دیده میشه اما خب استایل خانومانه هم داره که حالا جدا از اینکه کم نامرتب شده و به اندازه تیپای گنگش جذاب و فکر  شده نیست اما خب تلاشش رو کرده!

آزاده صمدی کیست؟

آزاده صمدی سال 2018 مجری یکی از برنامه‌های اینترنتی ویژه جام‌جهانی فوتبال شد؛ این اتفاق حاشیه های خاص خودش را داشت و به خاطر برخی مخالفت‌ها، حضور آزاده صمدی در این برنامه به دو قسمت هم نرسید.

بر اساس اعلام عوامل ، صدا و سیما گفته است حضور خانم صمدی استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارند اجرای برنامه ورزشی مردانه را برعهده داشته باشد.

آزاده صمدی متولد 17 دی 1357 در لاهیجان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه سوره می باشد که اهل نقاشی و عکاسی و متفاوت بودن هست و تجربه یک ازدواج ناموفق هنری هم دارد.

آزاده صمدی

اهل تماشای عکس و نقاشی هستم ، گاهی به نمایشگاه‌‌ ها و گالری‌‌ ها سر می‌ زنم و در اینترنت هم خیلی جستجو می‌ کنم . دوست دارم کار‌های خوب را ببینم خودم هم گاهی عکاسی می‌ کنم.

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

همسر دوم آزاده صمدی

آزاده صمدی

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گفتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

ز دیگر مواردی که می گوییم ظاهرا در سینما و تئانر خیلی چیز ها آزاد است همین مورد می باشد. چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟

به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم قسمت هایی از این تئاتر نشان داه شده که صحبت های جنسی و نا متعارفی میان دو بازیگر رد و بدل می شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی