کد مطلب: 29861

مازیار لرستانی | مازیار لرستانی و همسرش | فرزندان مازیار لرستانی | مازیار لرستانی ازدواج کرده

سنگ تمام خانم بازیگر برای مازیار لرستانی | دفاع جانانه مرجانه خانم برای حرکت جنجالی مازیار لرستانی

مرجانه گلچین در استوری جدید خود به مازیار لرستانی تیکه انداخته است. آقا مازیار هم عکس جدیدی از خودش و دختر خانمی جوان و زیبارو منتشر کرده که شک هوادار ان را برانگیخته که این خانم باکلاس نامزد آقا مازیار هستن یا نه. با هم این عکس های جنجالی رو میبینیم.

سنگ تمام خانم بازیگر برای مازیار لرستانی | دفاع جانانه مرجانه خانم برای حرکت جنجالی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی با نام شهره لرستانی میشناسیم. مازیار لرستانی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته کارگردانی است. مازیار لرستانی اولین زن بازیگری است که جسورانه تغییر جنسیت داده و در حال حاضر مر می باشد . اخبار تلخی در خصوص رفتار زشت و بی شرمانه مردم با مازیار لرستانی در فضای مجازی پیچیده است که جزئیات آن را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.  عکس جنجالی از مازیار لرستانی در کنار حیوان خانگی بسیار ترسناکش را مشاهده میکنید.

رانندگی کردن مردونه مازیار لرستانی

مرجانه گلچین در استوری جدید خود به مازیار لرستانی تیکه انداخته است. آقا مازیار هم عکس جدیدی از خودش و دختر خانمی جوان و زیبارو منتشر کرده که شک هوادار ان را برانگیخته که این خانم باکلاس نامزد آقا مازیار هستن یا نه. با هم این عکس های جنجالی رو میبینیم.

مازیار لرستانیمازیار لرستانی که در حال حاضر 56 سال داره، مجرد هست و تا به حال هم ازدواج نکرده. این بازیگر در یه خانواده پنج نفره به دنیا اومده، پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته هستند و یه خواهر و یه برادر هم داره و متاسفانه پدرشون در سال 1400 فوت کردن. این بازیگر در زمینه تئاتر و فیلمنامه نویسی به تحصیل پرداخته و با این حساب علاوه بر بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه نویسی هم انجام میده. بیشتر فیلم هایی که این بازیگر در اون ها هنرنمایی کرده در ژانر کمدی بودن و انتخاب ایشون برای این فیلم ها به خاطره فیزیک و صدای بامزه ای بود که داشتن. ایشون در حال حاضر در حال سپری کردن روند درمان و تطبیق سازی کامل جنسیت هستن، امیدواریم در آینده هم شاهد حضور و نقش آفرینی این بازیگر در فیلم های دیگه باشیم.

او ضمن گلایه نسبت به انتشار خبرهای زرد و رفتارهای دم‌دستی و سطحی برخی در فضای مجازی، برای پیگیری این اتفاق نیز به مراجع ذی‌ربط در پلیس فتا مراجعه کرده است.

درست چند روز بعد از اعلام رسمی خبر تغییر هویت او، شایعاتی از بایگانی شدن آثارش در تلویزیون مطرح شد که در جریان پیگیری‌های صورت‌گرفته از تلویزیون مشخص شد که این اخبار از اساس کذب است و تصمیمی برای بایگانی شدن آثار لرستانی اتخاذ نشده است و پخش آثار او از رسانه ملی هیچ ممنوعیتی ندارد.

اتفاقاً در همان زمان شبکه آی‌فیلم سریال «مختارنامه» را با نقش‌آفرینی او روی آنتن داشت، حتی چند روز گذشته فیلم «حلقه‌های ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون هم از شبکه نمایش پخش شد.

مازیار لرستانی ازدواج کرده؟

مازیار لرستانی

حتی زمزمه‌های حضور او در فضای هنر هفتم هم مطرح است. او چندی پیش درباره بازگشتش به سینما و تلویزیون با هویت جدید گفته بود: هیچ ممنوعیت و منع قانونی برای ادامه کار ندارم و منتظر احراز قانونی هویت جدید هستم و به‌محض گرفتن مجوز، ان‌شاءالله دوباره کار خواهم کرد، هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

از کلمات مازیار لرستانی در این ویدئو که گذر کنیم، درخشش نور شادی در چشمانش، نشان از رهایی او بعد از انتظاری طولانی بود.. انتظاری که شاید بسیاری از افراد جامعه با شرایط مازیار لرستانی را در حبسی دشوار گرفتار کرده باشد. چرا که از پس زده شدن اینگونه افراد توسط اجتماع گرفته تا حتی تلخی در میان گذاشتن آسیب هایی که گاهی از جانب خانواده هم به آنها روا می شود، مسیرشان را بیش از پیش دشوار کرده و آنها را در این زندان هویتی تنها و بی پشتیبان می سازد./

با این  حال خبر شناسنامه دار شدن مازیار لرستائدتانی پس از 57 سال، نور امید را در دل این افراد زنده ساخته و می تواند انگیزه ی روشنی برای پایداری آنها باشد. کما اینکه هویت جدید لرستانی قانونی است و رسیدن به آن برای افرادی که در ایران با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند نشدنی نیست.

بعد از اعلام رسمی تغییر جنسیت شهره لرستانی توسط خودش، خبری در رسانه‌ها مبنی بر بایگانی شدن آثار او منتشر شد. البته در همان ایام سریال «مختارنامه» با بازی این بازیگر روی آنتن شبکه آی‌فیلم رفت، اما از آنجاییکه حضور لرستانی در این سریال مختص به یک سکانس بود، بحث بایگانی شدن آثار او همچنان مورد بحث بود. عدم پاسخگویی مسولان تلویزیون هم موجب شد تا این شایعه بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود.

اما شبکه آی فیلم از هفته گذشته با شروع پخش سریال «سه در چهار» به این شایعه پایان داد تا مشخص شود تلویزیون مشکلی با پخش آثار مازیار لرستانی در دوره‌ای که به عنوان «شهره لرستانی» مشغول به کار بود ندارد.

بیوگرافی مازیار لرستانی

سریال «سه در چهار» به کارگردانی مجید صالحی محصول سال 1386 است که نخستین بار از شبکه یک پخش شد. شبکه آی فیلم از هفته گذشته باز پخش این سریال را شروع کرده و آن را در باکس ساعت 19 روانه آنتن می‌کنند

مازیار لرستانی

شهره لرستانی عکس زیر را با اسم ودود لرستانی از خود منتشر کرده است. و عده ای زیر پستش به تغییر جنسیت او اشارهکرده اند.

نام :شهره

نام خانوادگی :صالحی لرستانی

تاریخ تولد :31 خرداد 1345

تحصیلات :فوق لیسانس فیلمنامه نویسی

سالهای فعالیت :از 1364 تاکنون

وضعیت تاهل :مجرد

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

او خود را یک لر می‌داند که به ایلی بودن عادت دارد و می گوید، نه فقط با بستگان درجه یک بلکه ما با خانواده‌مان در خرم‌آباد و بروجرد و تهران همه و همه در تماسیم هر روز باید از هم خبر داشته باشیم. من به‌دلیل مشغله کاری کمتر اما کلا خانواده همه از حال هم باخبرند و این خاصیت لر بودن است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی