کد مطلب: 29845

مهراوه شریفی نیا | مهراوه شریفی نیا و همسرش | مهراوه شریفی نیا و خانواده

خبر شوکه کننده: مهراوه شریفی نیا عزادار شد | ضجه های مهراوه شریفی نیا دل همه را سوزاند

مهراوه شریفی نیا تصویر خود با حالت اندوه و غمگین به نمایش گذاشت که انگار عزیزش را از دست داده است.

خبر شوکه کننده: مهراوه شریفی نیا عزادار شد |  ضجه های مهراوه شریفی نیا دل همه را سوزاند

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوشگل و جذاب ایرانی می باشد. مهراوه شریفی نیا علاوه بر استعداد بازیگری در موراد دیگر مثل نواختن پیانو و موسیقی استعداد بسیار خوبی دارد و به طور حرفه ای پیانو مینوازد. مهراوه شریفی نیا از کودکی در فضای بازی و بازیگری بوده و هست. مهراوه شریفی نیا  از حواشی به دور است مگر اینکه در نوع پوشش خود رعایت نکند و جنجال ساز شود! عکس های زیبا از مهراوه شریفی نیا  را در ادامه میبینیم.

مهراوه شریفی نیا

اما گفتیم مهراوه شریفی نیا حاشیه ندارد. اینبار خانم بازیگر را وارد حواشی کردند و تصویر و خبر او در حال دست به دست شدن است. مهراوه شریفی نیا در برنامه "بند بازی" از یکی از چهار داور می باشد که به خوبی موسیقی را می داند و فلوت زنی نیز بلد است. از آخر هفته گذشته پخش برنامه «بندبازی» از پلتفرم "فیلم‌ نت" آغاز شده و با بازخوردهای مناسبی هم همراه بوده. 

در این برنامه که به صورت مسابقه است گروه‌های موسیقی به رقابت می‌پردازند و قرار است طی ماه‌های آینده، مردم گروه یا «بند» برتر را انتخاب کنند.

داوران این مسابقه از چهره ها شناخته شده نیز هستند. آقایان علیرضا عصار خواننده، امید نعمتی خواننده و بهروز صفاریان تنظیم‌کننده موسیقی در کنار مهراوه شریفی‌نیا هیات ژوری این برنامه هستند و امید حاجیلی نوازنده و خواننده، مجری «بندبازی» است.

نی زدن مهراوه شریفی نیا 

مهراوه شریفی نیا

اما در این برنامه مهراوه شریفی نیا پس از هنرنمایی عضار، نعمت و حاجیلی بر روی صحنه میرود تا فلوت نوازی کند و به زیبایی هم آن را اجرا می کند اما در پخش این برنامه این تیکه از نوازندگی مهراوه شریفی نیا از زیر دست ساترا در نمیرود و به طور ناشیانه از آن را کات می کنند.

این بخش حذف شده که در کمال تاسف از زیر تیغ ساترا و دوستان سانسورچی رد نشد با انتقادات شدید کاربران مواجه شد.

ناگفته نماند در این برنامه همان دو قسمت اولش هم با سانسور های شدید ساترا همراه بود و برنامه به شکل تیکه ای پخش شد. علاوه بر مهراوه زنان نوازنده نیز حذف شدند و دختران نوازنده که درباره فعالیتشان صحبت می کردند هم کات شد!

در این دو قسمت اول برنامه گروه‌های متعددی برای تست روی صحنه می‌آیند که دختران نوازنده هم در میان آنها کم نیستند اما تیغ ساترا مانع از این شده که حتی یک نمای نزدیک از ساز زدن این دختران اجازه پخش بگیرد یا صحبت‌های آنها با داوران یا واکنش‌هایشان در جلو یا پشت صحنه، در برنامه پخش شود.

مهراوه شریفی نیا را بیشتر بشناسید

این سانسورها با انتقاد بینندگان در فضای مجازی مواجه شده. در عین حال و به دلیل این محذوفات، بسیاری از بینندگان که ساز زدن مهراوه شریفی‌نیا را نمی‌بینند و از سابقه تحصیلات و آشنایی او با موسیقی و سازهای مختلف اطلاعی ندارند، به حضور این هنرمند در جمع داوران این رقابت موسیقایی اعتراض کرده‌اند.

مهراوه شریفی نیا

از این ها که بگذریم مهراوه شریفی نیا جز بازیگری، یک پیانیست حرفه ای نیز می باشد و حتی پیانو را تدریس هم میکرده که در پیج اینستاگرامی اش هم چند ویدیو از خود در حال زدن پیانو منتشر کرده. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

مهراوه شریفی نیا همانطور که گفتیم هنرمند است و در پی هنر! از اونجایی که خانم بازیگر مجرد هم هستند شایعات جدیدی در رابطه با تصویری که در ادامه مشاهده می کنید وجود دارد. در این عکس که مربوط به همین برنامه یعنی بند بازی می باشد مهراوه شریفی نیا با امید حاجیل استایل خود را ست کرده و عده ای هم این دو را به هم چسباندند!

 مهراوه دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد که پدرش را به نوعی آچار فرانسه سینما می دانند و مادرش را هم از هنرمندان پیشکسوت و خفن. مهراوه شریفی نیا با وجود اینکه توسط مادر و پدرش به این عرصه پا گذاشت اما خودش هم استعداد خوبی در این راه داشت و توانست جدا از نام خانوادگی اش خود را نشان دهد و بالا بیاید.

این بازیگر جذاب و دوست داشتنی در اینستاگرام فعالیت آن چنان زیادی ندارد اما بیش از 600 هزار کاربر دنبال کننده او نیز هستند. در ادامه یکی از تصاویر او را با شالی رنگی مشاهده می کنید.

مهراوه شریفی نیا از بی حاشیه ترین هنرمندان کشور است که علاقه ای به نشان دادن خود با این موارد ندارد اما گاهی نوع پوشش و یا حرکاتش موضوعی برای سوژه کابران می شود. در ادامه نمونه ای از آن را می بینید که خانم بازیگر در تئاتر امیر جعفری را در آغوش گرفته. ظاهرا سینما در برخی موارد نه سانسور چی دارد و نه ارشاد و مسئولی، تئاتر از ان بدتر!

این تصویر در در فضای مجازی منتشر شده است و خیلی ها نوشتند می دانیم تئاتر است اما اینجا ایران است و قوانینی دارد.

عکس دورهمی مهراوه شریفی نیا و دوستانش

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا چهره ای نچرال و در عین حال بسیار زیبایی دارد. به تازگی عکسی از مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور در حال دست به دست شدن است که خانم بازیگر با توجه به اندام تو پری که دارد پوشش چندان مناسبی انتخاب نکرده بود و این موضوع از چشمان تیزبین در شبکه های اجتماعی دور نماند.

از مهراوه گفتیم و بد نیست اندکی هم از خواهر کوچتر خانواده شریفی نیا یعنی ملیکا خانم بگوییم. ملیکا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره مهراوه خانم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش توانست کیلوهای زیادی را کم کند و حالا اندام کاملا متناسبی دارد.

این لاغری نه تنها به سلامتی ملیکا کمک کرد بلکه باعث شد او بتواند یک کسب و کار جدید هم به راه بیاندازد حالا ملیکا بنیان گذار کمپینی به عنوان کیلوریزون است و شعارش هم این است: من تونستم، شما هم می‌تونین.

مهراوه شریفی نیا

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی