کد مطلب: 29809

قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلا دست دوم

خبر خیلی مهم از قیمت طلا در روز شنبه | طلا به کدام سمت میرود؟

قیمت طلا امروز 22 مهر اعلام شد.

خبر خیلی مهم از قیمت طلا در روز شنبه | طلا به کدام سمت میرود؟

قیمت طلا در روز شنبه به اوج رسید. قیمت طلا 18 عیار، امروز بالا رفت. قیمت طلا تحت تاثیر اخبار مهم است . جدیدترین قیمت طلا امروز 22 مهر 1402 در بازار اعلام شد. تغییرات مهم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز را بخوانید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر اونس طلا
قیمت (دلار) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۹۳۳ ۳.۹۰ ۰.۲ 06:00
۱,۹۲۹ ۵۹ ۳.۰۳ روز قبل
۱,۸۷۰ -۳.۴۰ -۰.۱۹ ۲ روز پیش

آخرین نرخ گرم قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا افزایشی شد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۴۳۵,۵۰۰ (دو میلیون و چهارصد و سی و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۶ درصدی داشته است.

 

قیمت طلا

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲,۴۳۵,۵۰۰ ۳۹,۲۰۰ ۱.۶ 10:07
۲,۳۹۶,۳۰۰ ۷,۹۰۰ ۰.۳۲ ۲ روز پیش
۲,۳۸۸,۴۰۰ -۷,۹۰۰ -۰.۳۴ ۳ روز پیش

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۶۱ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۰,۵۵۰,۰۰۰ (ده میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان معامله شد.

خبر مهم از قیمطت طلا در بازار

قیمت سکه  امامی به ۲۹,۳۰۰,۰۰۰ (بیست و نه میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۵۳ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۲۹,۳۰۰,۰۰۰ ۴۵۰,۰۰۰ ۱.۵۳ 10:07
۲۸,۸۵۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰ ۱.۲۱ ۲ روز پیش
۲۸,۵۰۰,۰۰۰ -۵۰۰,۰۰۰.۰۰ -۱.۷۶ ۳ روز پیش

نیم سکه، امروز به ۱۵,۸۵۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و هشتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۶۳ درصدی داشته است.

جدول قیمت طلا

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۵,۸۵۰,۰۰۰ ۱۰۰,۰۰۰ ۰.۶۳ 10:07
۱۵,۷۵۰,۰۰۰ ۲۵۰,۰۰۰ ۱.۵۸ ۲ روز پیش
۱۵,۵۰۰,۰۰۰ -۲۰۰,۰۰۰.۰۰ -۱.۳ ۳ روز پیش

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۴۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هشتصد هزار) تومان معامله شد.

بازار فلز زرد در نیمه دوم هفته گذشته آرام گرفت و مسیر رفته را برگشت؛ اما قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته برخلاف کاهش ۳۰۰ تومانی دلار، صعودی شد.

گفتنی است دیروز (جمعه ۲۱ مهر) در حالی که بازارهای داخلی در تعطیلی پایان هفته قرار داشتند، انس جهانی طلا با پرش به کانال ۱۹۰۰ دلاری با قیمت ۱۹۲۷ دلار معامله شد و فعلا روند صعودی را در پیش گرفته است. با توجه به رشد بیش از ۶۰ دلاری انس جهانی، در صورتی که طی روز جاری قیمت دلار نیز افزایش داشته باشد، بازگشایی بازار فلز زرد با گپ مثبت همراه خواهد بود.

تحلیلگران بازار طلا پیش از این نیز ساختار انس را صعودی پیش‌بینی کرده بودند. آنها انتظار ورود به منطقه ۱۹۰۰ دلاری را برای طلای جهانی داشتند.

روز پنجشنبه ۲۰ مهر قیمت سکه امامی با رشد ۵۰۰ هزار تومانی پرچمدار بیشترین مقدار افزایش قیمت در خانواده سکه‌ها بود. این قطعه با قیمت ۲۸ میلیون و ۸۰۱ هزار تومانی معامله شد. همچنین سکه‌ بهار افزایش ۲۰۰ هزار تومانی داشت و به قیمت ۲۵ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسید.

مطالعه بیشتر:بشنوید: پیش بینی بازارهای مالی هفته چهارم مهر 1402 در پادکست صدای بازار

در آخرین روز هفته نیم و ربع سکه هر کدام ۱۰۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند و به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۶۹۰ و ۱۰ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان معامله شدند.

روز پنجشنبه سکه گرمی تنها قطعه‌ای بود که بدون تغییر و با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی معامله شد. این قطعه در دو روز پایانی هفته گذشته هیچ تغییر قیمتی نداشت.

روز پنجشنبه قیمت طلا نیز افزایش محدودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با هزار تومان رشد با رقم ۱۰ میلیون و ۳۸۶ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار اما هزار و ۷۰۰ تومان کاهش داشت و به رقم دو میلیون و ۳۹۶ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۳۶۴ هزار تومان معامله شد.

در بیستمین روز مهر حباب سکه در تمام قطعات به تناسب رشد قیمت، افزایش داشت. حباب سکه امامی با افزایش ۵۸۵ هزار تومانی ۶ میلیونی شد. حباب سکه بهار ۳۱۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۴۸ هزار تومان، ربع سکه ۱۲۴ هزار تومان و سکه گرمی ۱۲ هزار تومان افزایش داشتند.

قیمت طلا امروز هم در بازار جهانی گران شد. آخرین وضعیت بازار جهانی طلا حاکی از افزایش نزدیک ۴ دلاری قیمت اونس طلا است.

در حال حاضر هر اونس طلا در بازار جهانی یک هزار و ۹۳۲ دلار قیمت دارد و این قیمت در شرایطی است که یک هفته قبل طلا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر بود؛ این نشان از افزایش ۵.۴ درصدی قیمت طلا در این مدت را دارد.

روز شنبه هفته ‌گذشته، اونس طلا در بازار جهانی یک‌هزار و ۹۳۲ دلار بود و به نظر می‌رسد فعلا روند صعودی بازار جهانی طلا ادامه دارد.

تحلیلگران بازار طلا پیش از این نیز ساختار انس را صعودی پیش‌بینی کرده بودند. آنها انتظار ورود به منطقه ۱۹۰۰ دلاری را برای طلای جهانی داشتند.

بنا به گزارش رویترز، درگیری‌ در خاورمیانه و انتظار پایان روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا قیمت طلا را در بازار جهانی افزایش داده است. در حال حاضر طلا در آستانه بهترین هفته خود طی هفت ماه گذشته قرار دارد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی