کد مطلب: 29768

رعنا آزادی ور | همسر سابق رعنا آزادی ور | رعنا آزادی ور مارمولک

روبروشدن رعنا آزادی ور با هوویش در مراسم ترحیم آتیلا پسیانی | چهره مهدی پاکدل وقتی دوتا خانوماش در این مراسم حضور دارند

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در مراسمی حضور داشتند که همسر اول مهدی خان یعنی بهنوش طباطبایی هم بوده است‌.

روبروشدن رعنا آزادی ور با هوویش در مراسم ترحیم آتیلا پسیانی | چهره مهدی پاکدل وقتی دوتا خانوماش در این مراسم حضور دارند

رعنا آزادی ور کارنامه درخشانی در بازیگری دارد. رعنا آزادی ور در فیلم هایی که باری کرده نقش زن قاطع و شجاع دارد. رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل، بازیگر توانا و خوش سیمای کشور است. رعنا آزادی ور بنظر می رسد آینده درخشانی در انتظارش می باشد. رعنا آزادی ور عکس جدید از مراسم ترحیم آتیلا پسیانی منتشر کرد.

رعنا آزادی ور

تیپ های خاص رعنا آزادی ور

در کلیپی که موسیقی همایون شجریان است، آشنایی رعنا آزادی‌ور با همسرش، مهدی پاکدل، اتفاق افتاد و بسیاری این ویدیو را دلیل آشنایی همسر رعنا آزادی‌ور با وی دانسته‌اند. این زوج تا مدت‌ها درباره رابطه خود چیزی را علنی نکردند تا اینکه عاطفه رضوی با قرار دادن عکس‌های رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل در صفحه خود، خبر ازدواج این دو هنرمند را داد. این زوج به گفته خودشان از فیلم محمد رسول الله بهم نزدیک شده بودند و این آشنایی مسبب ازدواج آن‌ها شده است.

رعنا آزادی ور مهدی پاکدل همسر رعنا آزادی‌ور پس از جدا شدن از همسر اولش، بهنوش طباطبائی، با او ازدواج کرد. آقای پاکدل متولد ۱۰ تیر ۱۳۵۹ است و از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی است که نقش‌آفرینی‌های او را در بسیاری از فیلم‌ها و آثار تلویزیونی دیده‌ایم. اخیراً نیز شایعاتی درباره طلاق و بارداری رعنا آزادی‌ور منتشر شده است که بی‌اساس هستند. برخی گمان می‌کردند که این بازیگر هنگامی که در جشن حافظ حضور پیدا کرده، حلقه به دست نداشته و از همسرش نیز در هنگام دریافت جایزه تشکر نکرده است. آن‌ها احتمال طلاق این زوج را می‌دادند که خبر تایید نشد.

رعنا آزادی ور

شروع بازیگری رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ور در زمینه بازیگری، فعالیت خود را از سن ۱۹ سالگی شروع کرد و در دوره‌های آموزشی با استادانی همچون صابر ابر، ساره بیات و نرگس محمدی همکاری داشت. او یک دوره شش ماهه در موسسه‌ای به نام "کارنامه" زیر نظر مدیریت خانم نگار اسکندرفر طی کرد و به دست استادانی همچون ناصر تقوایی، پانته‌آ پناهی‌ها، شادمهر راستین و پیام دهکری آموخت. در این دوره، استعداد خود را به نمایش گذاشت و برای نقش فائزه انتخاب شد.

رعنا آزادی ور

با اینکه در حین فعالیت‌های خود، رعنا آزادی‌ور با مشکلاتی مواجه شد و فیلمی که در آن بازی می‌کرد توقیف شد، اما این اتفاق نتوانست موانعی را بر سر راهش قرار دهد و او همچنان در مسیر موفقیت حرکت کرد. به عنوان بازیگر تازه‌کار، با بازی در فیلمی که توسط پرویز پرستویی کارگردانی می‌شد، شکوهی بزرگ را تجربه کرد. همچنین، رعنا آزادی‌ور توانست نامزد جشنواره حافظ شود. پس از فیلم "مارمولک"، برای مدتی فعالیتی نداشت، اما در سال ۱۳۸۴ در سه فیلم "هوو"، "زاگرس" و "کارگران" حضور داشت.

رعنا آزادی ور

درست است که فیلم "مارمولک" نقشی برجسته در مسیر حرفه‌ای رعنا آزادی‌ور داشت، اما فیلم "پارک وی" و کاراکتر "رها" نیز از آثاری بود که به تأکید بر وجود او و کمک به شهرت او کمک کرد. این فیلم به کارگردانی اصغر فرهادی بود و بازیگری رعنا آزادی‌ور در آن نقش نازی را ایفا کرد. این عملکرد او نامزدی او را برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره سینمای ایران به ارمغان آورد. پس از سال ۱۳۸۸، رعنا آزادی‌ور برای مدت پنج سال فعالیت کمتری داشت.

در سال ۱۳۹۳ رعنا آزادی‌ور با دو فیلم برجسته به توجه عمومی پیوست. یکی از این فیلم‌ها "خانه دختر" بود که به دلیل موضوع جنجالی خود، تا سال ۱۳۹۶ در صف اکران نشست. اما فیلم دیگری به نام "محمد رسول‌الله" که رعنا آزادی‌ور در آن نقش ام جمیل را ایفا کرد، به سرعت به اکران رسید.

در سال‌های بعد، رعنا آزادی‌ور فیلم‌های قوی و موفقی همچون "چهارراه خشم و هیاهو"، "استانبول" و "به وقت خماری" را به کارنامه خود اضافه کرد.

بهترین فیلم‌های رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور

سال انتشار نام فیلم کارگردان

1382 مارمولک کمال تبریزی

1384 هوو علیرضا داوودنژاد

1384 زاگرس محمدعلی نجفی

1384 کارگران مشغول کارند مانی حقیقی

1385 پارک وی فریدون جیرانی

1386 خاک آشنا بهمن فرمان آرا

1387 شیرین عباس کیارستمی

1387 تهران در جستجوی زیبایی مهدی کرم پور

1387 درباره الی اصغر فرهادی

1387 آفتاب پشت برف رضا سبحانی

1388 نخودی جلال فاطمی

1393 این سیب هم برای تو سیروس الوند

1393 خانه دختر شهرام شاه‌حسینی

1393 محمد رسول‌الله مجید مجیدی

1393 داره صبح میشه یلدا جبلی

1394 وقتی برگشتم وحید موسائیان

1394 خشم و هیاهو هومن سیدی

1395 مرداد بهمن کامیار

1395 حریم شخصی احمد معظمی

1396 در وجه حامل بهمن کامیار

1396 لونه زنبور برزو نیک‌نژاد

1396 چهارراه استانبول مصطفی کیایی

1396 بهت عباس رافعی

1396 به وقت خماری محمدحسین لطیفی

1397 سونامی میلاد صدرعاملی

1398 تارا کاوه قهرمان

1399 هفته‌ای یک‌بار آدم باش شهرام شاه‌حسینی

1400 مرد بازنده محمد حسین مهدویان

سال انتشار نام سریال کارگردان

1399-1400 زخم کاری محمدحسین مهدویان

1400-1402 جیران حسن فتحی

1401-1402 سرگیجه بهرنگ توفیقی

1402 تا کنون زخم کاری: بازگشت محمدحسین مهدویان

رعنا آزادی ور

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی