کد مطلب: 29447

مهراب قاسم‌ خانی | همسر اول مهراب قاسم‌ خانی | برادر مهراب قاسم‌ خانی

دختر مهراب قاسم‌ خانی بستری شد | مردم برای دختر آقا مهراب دعا کنید + عکس

وضعیت وخیم دختر مهراب قاسم‌ خانی در بیمارستان پدرش را حسابی داغون کرد.

دختر مهراب قاسم‌ خانی بستری شد | مردم برای دختر آقا مهراب دعا کنید + عکس

مهراب قاسم‌ خانی ۱۶ آذر ۱۳۵۰ در تهران متولد شد.  مهراب قاسم‌ خانی دو بار ازدواج کرده‌است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا است. مهراب قاسم‌خانی پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم در سال ۱۳۸۳ با شقایق دهقان ازدواج کرد. مهراب قاسم‌خانی عکس جدید از دخترش در بیمارستان منتشر کرد. بیوگرافی جالب مهراب قاسم خانی را میخوانیم.

وضعیت وخیم دختر مهراب قاسم‌ خانی در بیمارستان  پدرش را حسابی داغون کرد.

مهراب قاسم‌ خانی

برادر مهراب قاسم‌ خانی کیست؟

مهراب قاسم‌خانی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۵۰) نویسنده و طراح صحنه ایرانی است. او فیلم‌نامه‌نویسی را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۸ در تلویزیون شروع کرد و با نویسندگی در مجموعه‌های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان مشهور شد.

در ادامه تصاویری هم از نیروانا قاسم خانی و مادرش یعنی همسر اول مهراب قاسم خانی مشاهده می کنید.

مارال فرجاد رابطه خوبی با آقای مهراب قاسم خانی دارد. ظاهرا روابط آن دو بیشتر از دو دوست و همکار است و اینطور که معلومه در آینده ای نه چندان دور باید منتظر ازدواج آن ها هم باشیم.

مهراب قاسم‌ خانی

اما مهراب قاسم خانی تا به حال دو ازدواج ناموفق هم داشته و از هر زنش هم یک فرزند دارد! احتمالا اگر با مارال هم وصلت کنند یک فرزند هم از ایشون خواهند داشت. در ادامه تصویری از مارال و مهراب و فرزندان آقای نویسنده مشاهده می کنید که به سفر قشم رفته اند.

البته این را هم بگوییم از اونجایی که در کلا هنرمندان روابط بسیار نزدیکی پشت پرده دارند و خب ماه ها در کنار هم کار می کنند، برخی به دوستان بسیار نزدیک هم تبدیل می شوند. مهراب قسم خانی نیز روابطی نزدیک و خوب با خانم های بازیگر داره و مدت پیش دو تا از بچه گربه هاشو به دنیا مدنی هدیه داده بود و کلی با هم شوخی کردند. برای تولد نیروانا نیز الناز حبیبی تصویری منتشر کرد و نوشت تولدت مبارک فامیل دور! پس ممکن روابطش با مارال هم در حد دوستی خانوادگی باشه که خب خیلی هم طبیعیه.

مهراب قاسم‌ خانی

شقایق دهقان مدت هاست که از مهراب قاسم خانی طلاق گرفته و مجرد است. البته این خبر مثل همه اخبار طلاق هنرمندان ابتدا در قالب شایعه بود اما کم کم با پاک شدن تصاویر خانوادگی در پیج شقایق و نبود حلقه در دستش و فاز دپرسی که گرفته بود همه چیز برملا شد. شقایق دهقان خودش نیز در برنامه فریدون جیرانی گفت دو سال و نیم است که متارکه کردم و از مهراب جدا شده ام.

سنی که هر کسی مسیر آینده زندگیش رو پایه گذاری و براش برنامه ریزی میکنه. برنامه منم این بود که هیچ گهی نشم. واقعاً هم براش تلاش میکردم.

البته من هم مثل دیگران در این مقطع حساس الگویی داشتم که کسی نبود جز پیمان. اون آروم و سر به راه بود، من لات و عوضی بودم. اون دوستای مؤدبی داشت، دوستای من از خودمم عوضی تر بودن.

اون درسخون بود، من هشت تا هشت تا تجدید میاوردم. اون اتاقش مرتب بود، اتاق من مثل آشغال دونی بود. اون لباس و موی مرتب داشت، من لباس و موی عجیب غریب داشتم.

خلاصه این که هر چی بابا و مامانمون به آینده اون خوش بین بودن، مطمئن بودن که من در آینده معتاد میشم و توی جوب زندگی میکنم.

مهراب قاسم‌ خانی

پ.ن اول: اگه همه اطرافشون یکیو داشتن که بابا و مامانشون بزنه توی سرشون. من نه تنها پیمان رو داشتم، بلکه این قابلیت رو داشتم که هر کیو توی خیابون هم پیدا میکردن، میتونستن بزنن توی سرم.

پ.ن دوم: چه خوبه که کارما الکیه. اصلاً دوست نداشتم بچه هام اون بلایی که من سر بابا و مامانم آوردم، سرم میاوردن.

همسر اول و دوم مهراب قاسم‌ خانی

چقدر غمگین و غریبه چیزی که داره توی پنجشیر اتفاق میفته. چقدر تنها و بی کس موندن و چقدر باور نکردنی و ترسناکه که توی این قرن و جلوی چشم تمام دنیا و سازمان های مدافع حقوق بشر، تحجر و وحشیگری داره آزادی و انسانیت رو سر میبره و سلاخی میکنه و از هیچ کس صدایی در نمیاد.

احساس میکنم امروز داریم یکی از ننگین ترین و شرم آور ترین مقاطع تاریخ بشریت رو‌ به صورت زنده نگاه میکنیم. نه فقط به خاطر جنایاتی که داره انجام میشه. به خاطر این که کمتر مقطعی از تاریخ بوده که سیاست اینطور بدون پرده پوشی چهره کثیف و زشتش رو نمایان کنه.

مهراب قاسم‌ خانی

مهراب قاسم خانی هنرمندی بسیار علاقمند به حیوانات به خصوص گربه ها است. او در حال حاظر هم چندین گربه دارد که به تازگی مادرشان آن ها را به دنیا اورده و آقای بازیگر همچون بچه هایش آن ها را بزرگ می کند. استوری های قاسم خانی بعضی اوقات پر از فیلم های بچه گربه هایش می شود. 

مهراب قاسم‌ خانی

فعالیت جدی‌ اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما ؟ به کارگردانی مهران مدیری بود در نقش نویسنده آغاز نمود

اوج کارهای هنری‌ اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌ گردد در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌ چین را با نوشته‌ های خود یاری رساندند

پس از پاورچین به همراه برادرش مجموعه کمربندها را ببندیم سال 83 را کار کرد سپس در پاییز 84 فیلمنامه نویس شب های برره مهران مدیری شد و سال 85 باغ مظفر را تمام کرد

سپس مرد هزار چهره و پاییز 88 سریال مسافران رامبد جوان را نوشت، از موفق ترین کارهای وی می توان به سریال ساختمان پزشکان سروش صحت در سال 90 و سریال پژمان در سال 92 اشاره کرد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی