کد مطلب: 29358

تست هوش تصویری | تست هوش تصویری کودکان | تست هوش تصویری با جواب

تست هوش تصویری جدید | میخوای ببینی نابغه ای یا نه ؟ به این سوال ها جواب بده تا بگم چقدر باهوشی!

با 6 تا از بهترین معماهای تصویری جذاب با بخش تفریح و سرگرمی سایت دیجی سرگرمی همراه باشید.

تست هوش تصویری جدید | میخوای ببینی نابغه ای یا نه ؟ به این سوال ها جواب بده تا بگم چقدر باهوشی!

شیوه معما به این صورت است که ابتدا موضوعی مطرح می‌شود که دارای چند شائبه مختلف می‌باشد و شخص برای حل آن باید هرکدام را مورد مقایسه با دیگری قرار داده و جواب صحیح را به دست بیاورد.

معما یک سوال یا مسئله است که به منظور برانگیختن فکر و تحلیل، طراحی شده است. معماها معمولاً به صورت سوالات کلامی یا شعر آمده‌اند و برای حل آن‌ها نیاز به تفکر خلاقانه و استدلال منطقی است. معماها می‌توانند در موضوعات مختلفی مانند ریاضیات، زبان، منطق و حتی علوم طبیعی طراحی شوند.

مغز ما برای سالم ماندن به ورزش مداوم نیاز دارد، درست مانند ماهیچه های بدن برای قوی ماندن و تناسب اندام. پس بیائید یک جلسه برای ماده خاکستری خود داشته باشیم. ببینیم آیا می توان به شما قهرمان خطاب کرد یا خیر؟ برخی از این معماها ممکن است ساده به نظر برسند، اما خیلی راحت نباشند. برخی دیگر ممکن است کمی پیچ و تاب داشته باشند. به هر حال، بیائید ببینیم که آیا می توانید همه آنها را جواب دهید.

1. آیا می توانید 3 کلمه انگلیسی در تصویر پیدا کنید؟

02

2. کدام غار را انتخاب کند؟

مردی در حال کاوش در قطب جنوب بود که طوفانی شدید شروع شد. او موفق شد دو غار را پیدا کند که بتواند در آن پناه بگیرد، اما متوجه شد که یک خرس قطبی گرسنه در یکی از غارها حضور دارد و غار دیگری پر از زباله های رادیواکتیو است. کدام غار را انتخاب می کند؟ این سوال یک تفریح و سرگرمی جالب برای مغز است.

03

3. خروجی در معما تصویری جذاب کجاست؟

یک شاهزاده خانم در یک برج حبس شد. او متوجه شد که می تواند از در چهارم فرار کند. اما فقط 3 در وجود دارد. چگونه می تواند درب شماره 4 را پیدا کند؟

04

4. کدام خروجی را انتخاب می کند؟

مردی اسیر شد، اما 3 راه ممکن برای فرار او وجود دارد. یک خروجی سگ های عصبانی دارد. دومی یک بمب با تایمر 5 دقیقه ای دارد و از قبل روشن است. سومی یک نگهبان مسلح دارد. کدام را باید انتخاب کند؟

06

5. کدام آسانسور ایمن تر است؟

علی پیامی دریافت کرد، مبنی بر اینکه یک قاتل زنجیره ای به تازگی در حال ورود به ساختمان او دیده شده است. او تصمیم گرفت از ساختمان خارج شود. در حالی که او منتظر بود، 2 آسانسور همزمان به طبقه علی رسیدند. در هر دوی آنها مردی بود که بسیار مشکوک به نظر می رسید. او در کدام آسانسور باید سوار شود؟

07

6. دروغگو در معما تصویری جذاب کیست؟

یک تاجر به دفترش رسید و متوجه شد که برخی از اسناد بسیار مهم از روی میزش ناپدید شده است. پلیس به 3 نفر مشکوک شد و هر کدام گفتند که حتی به دفتر نرفته‌اند. چه کسی دروغ می گوید؟

9-2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ معما تصویری جذاب

پاسخ1:

0222

پاسخ معما تصویری جذاب 2

هیچ خرس سفیدی در قطب جنوب وجود ندارد.

پاسخ 3:

a53a815f2aa2a87c95d86fe54c معما تصویری جذاب 4:

تایمر بمب در 5 دقیقه تنظیم شده است. فرد می تواند از این زمان برای فرار از درب بمب کار گذاشته شده، فرار کند.

 

پاسخ معما تصویری جذاب 5:

در تصویر دقت کنید. فرد قاتل از سمت پایین ساختمان به سمت بالا می آید. پست فرد کت و شلوار پوش، قاتل است.

پاسخ 6:

رد پاها مربوط به مرد است. به کفش های مرد دقت کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی