کد مطلب: 29193

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

فوری: حراج شگفتانه ایران خودرو در این ساعت | سوگلی جدید ایران خودرو با شرایط ویژه را از دست ندهید + لینک ثبت‌نام

قیمت روز خودرو در یک هفته اخیر، تغییرات چندانی نداشته است و ثبات قیمت در عمده محصولات داخلی به چشم می‌خورد. قیمت روز پژو پارس معمولی صفر از ابتدای شهریورماه حدود 10 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است.

فوری: حراج شگفتانه ایران خودرو در این ساعت | سوگلی جدید ایران خودرو با شرایط ویژه را از دست ندهید + لینک ثبت‌نام

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید

قیمت روز خودرو در یک هفته اخیر، تغییرات چندانی نداشته است و ثبات قیمت در عمده محصولات داخلی به چشم می‌خورد. قیمت روز پژو پارس معمولی صفر از ابتدای شهریورماه حدود 10 میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. این ماشین که ارزان‌ترین تیپ پژو پارس است در اردیبهشت امسال با قیمت 630 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد؛ اما ریزش قیمت بازار خودرو موجب شد تا هم‌اکنون به قیمت 470 میلیون تومان برسد. ​

 

به گزارش کاماپرس، سیاست قیمت‌گذاری دستوری دولت و واردات ماشین به کاهش‌ و ثبات قیمت‌ها کمک زیادی کرده است. در ادامه مطلب، ضمن بررسی قیمت روز خودرو پژو پارس، مشخصات فنی و شرایط خرید قسطی این محصول پرطرفدار ایران خودرو نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حراج داغ برای متقاضیان ایران خودرو از امشب

در جدول زیر، قیمت روز خودرو قابل مشاهده است؛

خودرو میزان کارکرد قیمت روز خودرو
پژو پارس معمولی 1402 صفر 470 میلیون تومان
پژو پارس ال ایکس 1402 صفر 565 میلیون تومان
پژو پارس معمولی (سفارشی) 1402 10 هزار کیلومتر 515 میلیون تومان
پژو پارس ای ال ایکس (سفارشی) 1401 30 هزار کیلومتر 610 میلیون تومان
پژو پارس ال ایکس 1401 30 هزار کیلومتر 580 میلیون تومان
پژو پارس دوگانه‌سوز 1400 50 هزار کیلومتر 450 میلیون تومان
پژو پارس اتوماتیک 1399 70 هزار کیلومتر 540 میلیون تومان

پژو پارس معمولی (سال): ارزان‌ترین تیپ پژو پارس به پیشرانه XU7 با حجم 1.8 لیتری مجهز است. این پیشرانه توان تولید حداکثر گشتاور 153 نیوتن‌متر و حداکثر قدرت 100 اسب بخار را دارد. سیستم ترمز این خودرو معمولی است و کمترین امکانات را در مقایسه با سایر تیپ‌های پژو پارس دارد.

ایران خودرو

پژو پارس ال ایکس: این خودرو با پیشرانه TU5 به بازار عرضه می‌شود. حجم این موتور 1.6 لیتر و حداکثر قدرت آن 108 اسب بخار است. همچنین، این پیشرانه توان تواید حداکثر گشتاور 155 نیوتن‌متر را دارد. سیستم ترمز از نوع ضد قفل ABS و EBD است. پژو پارس ال ایکس در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می‌شود و به سیستم تهویه مطبوع اتومات، کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب مجهز است.

پژو پارس ای ال ایکس: ایران خودرو از همان پیشرانه پژو پارس معمولی در این تیپ استفاده کرده است؛ با این تفاوت که موتور خودرو کمی تقویت شده و قدرت آن به 110 اسب بخار افزایش پیدا کرده است. همچنین، پژو پارس ای ال ایکس مصرف سوخت کمتری دارد و به سیستم ترمز از نوع ضد قفل ABS و EBD مجهز است. سنسور دنده عقب، تهویه خودکار و آینه‌های جانبی برقی از جمله امکانات این خودرو است.

پژو پارس دوگانه‌سوز: این مدل نیز همان موتور پژو پارس سال استفاده می‌کند. ایران خودرو با انجام تغییراتی بر روی موتور آن را دوگانه‌سوز کرده است. به همین دلیل، پژو پارس دوگانه‌سوز در لیست قیمت روز خودرو کمی گران‌تر تیپ معمولی است. امکانات موجود نیز مشابه پژو پارس سال است؛ با این تفاوت که آپشن‌های اتولاک و اتومستر و اتو فلاشر و سیستم اخطار سرقت از آن حذف شده است.

بهترین شرایط خرید اقساطی ایران خودرو

اغلب طرح‌های فروش قسطی خودرو با سود بالا، شرایط دشوار و بازپرداخت‌های سنگین همراه هستند. چنانچه قصد خرید قسطی ماشین با بهترین قیمت و پیش‌پرداخت کم را دارید، همراه مکانیک طرح‌های خوبی را به شما ارائه خواهد داد. خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک به ضامن نیاز ندارد و خریدار می‌تواند ماشین مورد نظر خود را از میان خودروهای صفر و کارکرده انتخاب کند.

پیش‌پرداخت بر اساس توان مالی خریدار تعیین می‌شود و مدت زمان اقساط بین 6 الی 36 ماه متغیر است. گارانتی 7 روزه بدنه تا 360 میلیون تومان و تضمین بهترین قیمت روز خودرو از دیگر مزایای خرید از همراه مکانیک است. جهت اطلاع از قیمت فروش قسطی پژو پارس به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید./ کاماپرس

مرحله سوم سامانهیکارچه فروش خودرو در حالی از روز ۲۱ شهریور 1402 آغاز به کار کرده است که بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود منصرف شده و اقدام به تکمیل وجه نکردند. در این دوره، برخلاف دوره‌های پیشین، اغلب شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور به چشم می‌خورد.

این طرح برای متقاضیانی درنظر گرفته شده که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده بودند و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته بود و یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال 1403 بود. به این ترتیب، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی Esalecar.ir محصول انتخابی قبلی را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند./اقتصاد 100

متقاضیان‌ عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از روز گذشته تا روز چهارشنبه هفته آینده برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همچنین این گروه صنعتی فراخوان پانزدهم را برای متقاضیان عادی که در طرح پیش‌فروش پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، دناپلاس و دناپلاس توربو دستی، اولویت دریافت بخش سوم پاییز ۱۴۰۲ و بخش اول زمستان ۱۴۰۲ به آن‌ها تخصیص یافته است، می‌توانند در بازه زمانی یاد شده برای واریز وجه پیش‌پرداخت علی‌الحساب مطابق بخشنامه اقدام کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی