کد مطلب: 37455

ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو

رانت شگفت انگیز ایران خودرو برای مادران | خریداران این خودرو بیشترین سود را کردند | اختلاف قیمت کارخانه و بازار ایران خودرو چقدر شد؟ + جدول

تارا اتوماتیک رکورددار اختلاف قیمت کارخانه و بازار در طرح پیش فروش ایران خودرو شد

رانت شگفت انگیز ایران خودرو برای مادران | خریداران این خودرو بیشترین سود را کردند | اختلاف قیمت کارخانه و بازار ایران خودرو چقدر شد؟ + جدول

طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران امروز سوم مهر 1403 آغاز شد. بین هشت خودروی عرضه‌شده در این طرح تارا اتوماتیک رکورددار اختلاف قیمت کارخانه و بازار به حساب می‌آید.

به گزارش تجارت نیوز، در طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو که موعد تحویل آن بهمن ماه است، هشت خودرو عرضه شده‌اند که خرید تارا اتوماتیک بیش از سایر محصولات برای خریداران آن عایدی دارد. 

البته در حال حاضر فقط نیمی از مبلغ نهایی از مشتریان دریافت می‌شود و قیمت نهایی بر اساس ارقامی اعلامی روز (بهمن) مشخص خواهد شد. 

با این حال با توجه به نرخ‌های امروز بازار تارا اتوماتیک بیشترین اختلاف قیمت را با بازار دارد و شکاف آن به 257 میلیون تومان رسیده است. 

در حال حاضر این محصول درب کارخانه 689 میلیون و 309 هزار قیمت خودرو و در بازار در محدوده 946 میلیون تومان به معامله می‌رسد. 

ایران خودرو

خرید کدام محصول در طرح پیش فروش ایران خودرو سود بیشتری دارد؟ 

طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت امروز 3 مهر 1403 آغاز می‌شود. با توجه به اختلاف موجود میان کارخانه و بازار خرید کدام محصول سود بیشتری دارد؟

به گزارش تجارت نیوز، با آغاز طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران در مهر ماه برای بسیاری از متقاضیان این سوال مطرح است که با توجه به اختلاف قیمت موجود میان کارخانه و بازار، سود خرید کدام یک از محصولات در این طرح بیشتر است؟

با توجه به اینکه طرح موجود پیش فروش است، هنوز قیمت قطعی آن مشخص نیست و محصولات موجود با توجه به نرخ روز بهمن ماه تحویل مشتریان می‌شود. از این رو محاسبات این گزارش بر اساس قیمت امروز 3 مهر 1403 انجام شده و ممکن است تا بهمن ماه دستخوش تحول شود. 

ایران خودرو

سود 139 تا 257 میلیون تومانی در طرح پیش فروش ایران خودرو

در این طرح هشت محصول ایران خودرو، یعنی پژو 207 با موتور TU3، پژو 207 هاچ‌بک با فرمان هیدرولیک، هایما S5، سورن پلاس بنزینی XU7P، تارا دستی، تارا اتومات، رانا پلاس و هایما 7X عرضه می‌شوند. 

همان‌طور که در جدول پایین هم مشخص است خرید محصول در پیش فروش طرح مادران ایران خودرو، سود 139 میلیون تا 257 میلیون تومانی برای خریداران در پی دارد. 

تارا اتومات با سود 257 میلیون تومانی بیشترین عایدی را از آن خریداران می‌کند و سورن پلاس بنزینی XU7P هم که کمترین سود را در این طرح دارد، در حال حاضر اختلاف قیمت 139 میلیون تومانی با بازار دارد.

محصول عرضه‌شده در طرح فروش ایران خودرو (مهر 1403) اختلاف قیمت با بازار در زمان ثبت‌نام (میلیون تومان)
تارا اتومات 257 
هایما S5 238
هایما 7X 223
پژو 207 هیدرولیک 216
تارا دستی 191
پژو 207 با موتور TU3 163
رانا پلاس 152
سورن پلاس بنزینی XU7P 139

قیمت جدید کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه مهرماه اعلام شد

ایران خودرو قیمت کلیه محصولات این شرکت را ویژه مهرماه ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.
 
به گزارش تجارت نیوز،  ایران خودرو قیمت کلیه محصولات این شرکت را ویژه مهرماه ۱۴۰۳ اطلاع رسانی کرد.
 
photo_2024-09-24_14-20-33
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی