کد مطلب: 35401

سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سود سهام عدالت

خبر نگران کننده؛ دارایی این سهام عدالتی ها 7 میلیونی شد | ارزش دارایی این سهام عدالتی ها امروز 13 مرداد 1403 چقدر شد ؟

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 13 مرداد 1403 به 7میلیون و283 هزار و977 تومان رسید.

خبر نگران کننده؛ دارایی این سهام عدالتی ها 7 میلیونی شد | ارزش دارایی این سهام عدالتی ها امروز 13 مرداد 1403 چقدر شد ؟

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی امروز 13 مرداد 1403 به 7میلیون و283 هزار و977 تومان رسید.

 به گزارش جماران؛ امروز شنبه ( 13 مرداد 1403)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 7 میلیون 140 هزار و 205 تومان رسید.

 شاخص کل بازار بورس نیز با 61705 واحد کاهش در ارتفاع 2.006.666 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 637.859 واحدی قرار گرفته است. 

 ارزش معاملات امروز بازار بورس5229 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 6557 هزار میلیارد تومان قرار داد.  

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فملی،فارس،فولاد،شپنا،پارسان، وبملت، نوری صورت گرفت و شاخص های هرمز،آریا،شگویا،انتخاب،فغدیر،خاور،وهور بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت 490 هزار تومانی در13 مرداد 1403

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی در 13 مرداد 1403

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (13 مرداد 1403) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 7 میلیون و 283 هزار و977 تومان رسید.

سهام عدالت

پیگیری وضعیت سهام عدالت از طریق سامانه

بسیاری از سهامداران تصور می‌کنند که تاخیر در واریز سود سهام عدالت دلایلی مانند حذف آنها از لیست سهامداران است.

بر اساس اعلام سپرده‌گذاری مرکزی، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت به نشانی www.sahamedalat.ir در دسترس مردم قرار دارد تا از طریق آن به‌راحتی بتوانند به جزئیات و اطلاعات مربوط به سهام عدالت خود، از جمله مشاهده دارایی سهام عدالت، دسترسی پیدا کنند.

برای استعلام سهام عدالت با کد ملی کلیک کنید

جهت دریافت استعلام سهام با کدملی تنها داشتن کد سجام کافی است. برای دسترسی به اطلاعات، کاربران بازار سرمایه باید وارد سایت سمات به آدرس www.csdiran.ir شوند. سپس به درگاه یکپارچه ذینفعان وارد شده و ثبت نام کنند. پس از تکمیل اطلاعات، کاربران با کدملی و رمزعبور می‌توانند وارد پنل کاربری خود شوند.

سهام عدالت
مبلغ واریزی سود مرحله سوم سهام عدالت چقدر است؟

به گزارش ساناپرس، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

بخشی از سود سهام عدالت در حالی امسال کماکان پرداخت نشده است که این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ سهام عدالت رقم می‌خورد که پرداخت سود این سهام سه‌مرحله‌ای شده است.

پیش‌تر وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس وعده داده بودند پس از واریز سود مرحله نخست و دوم در ابتدای زمستان و انتهای اسفند سال گذشته، پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت در خردادماه امسال انجام خواهد شد.

این در حالی است که بع تازگی مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفته است: همچنان خبری از واریز سود سهام عدالت از سمت سه شرکت نیست.

ولی الله جعفری افزود: پالایشگاه بندرعباس ۲ هزار میلیارد تومان، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۳ هزار میلیارد تومان و مپنا هم حدود ۵۵۰ میلیارد تومان از سود سهام عدالت را واریز نکردند.

وی در پاسخ به این پرسش که با این شرکت‌ها آیا برخوردی صورت خواهد گرفت؟ اظهار کرد: گزارش تخلف احتمالی برای این شرکت‌ها تهیه و به مراجع رسیدگی به تخلفات هم ارسال شده است. اما اکنون چیزی که مهم است این خواهد بود که بتوانیم با پیگیری‌های خود سود سهام عدالت را کامل وصول و الباقی سود سال ۱۴۰۱ را به حساب مشمولان واریز کنیم.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی