کد مطلب: 35067

استارت ثبت نام وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی در بانک ملی | واریز وام بعد از چهار ساعت

وام طرح مهربانی به آن دسته از متقاضیانی پرداخت می‌شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند.

استارت ثبت نام وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی در بانک ملی | واریز وام بعد از چهار ساعت

وام فوری | بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «مهربانی» را تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دارند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا ۱۲ ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

وام طرح مهربانی به آن دسته از متقاضیانی پرداخت می‌شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند. این تسهیلات به هیچ چک، سفته و گواهی کسر از حقوق احتیاجی ندارد. در صورتی که پرونده متقاضی کامل شود، تنها بعد از چهار ساعت وام به حساب وی واریز خواهد شد. افراد بعد از دریافت تسهیلات حداکثر تا ۶۰ ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند. این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آنها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

ضمنا امکان افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد./اندیشه معاصر

وام فوری

شرایط وام فوری یک میلیارد تومانی بانک پاسارگاد

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است و سپرده متقاضی تا زمان بازپرداخت کامل وام، مسدود می‌شود. وام‌گیرنده در صورت دریافت وام یک میلیارد تومانی با نرخ سود 23 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت 36 ماهه، ملزم به پرداخت 38 میلیون و 709 هزار تومان برای اقساط ماهانه است. به این ترتیب، مبلغ اصل و سود وامی که در زمان سررسید به بانک پاسارگاد پرداخت می‌شود به یک میلیون و 393 میلیارد تومان می‌رسد.

گفتنی است، هزینه‌های جانبی دریافت وام با سپرده بلندمدت بانک پاسارگاد، 55 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و باطل کردن تمبر است.

بانک مسکن برای پرسنل شرکت‌هایی که در این بانک حساب دارند، وام 100 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ماهه فراهم کرده است.

شرکت‌ها و اشخاص حقوقی در قالب طرح کارگشای بانک مسکن، می‌توانند با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت عادی برای پرسنل خود تا سقف 100 میلیون تومان وام با سود 23 درصدی و حداکثر زمان بازپرداخت 12 ماه فراهم کنند.

اشخاص حقیقی با حداقل مبلغ 10 میلیون تومان و اشخاص حقوقی با حداقل مبلغ 50 میلیون تومان، می‌توانند افتتاح حساب کوتاه‌مدت عادی بدون سود خود را انجام دهند. برای دریافت این وام نیازی به مسدودی سپرده وام‌گیرنده نیست و ضمانت این وام به وسیله اعتبار شغلی و ضامن رسمی انجام می‌شود. همچنین همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. البته وام‌گیرنده و ضامن باید فاقد بدهی به بانک یا چک برگشتی باشند.

شرایط پرداخت وام فوری 100 میلیون تومانی بانک مسکن چیست؟

وام‌گیرنده می‌تواند تا حداکثر 150 درصد از مبلغ سپرده خود در بانک مسکن را وام دریافت کند و سقف مبلغ این وام، 100 میلیون تومان است. همچنین نرخ سود وام کارگشای بانک مسکن، 23 درصد است. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات برای وام گیرنده نیز 12 ماه تعیین شده است.

وام‌گیرنده در صورت دریافت وام 100 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصد و مدت‌زمان بازپرداخت 12 ماه، ملزم به پرداخت ماهانه 9 میلیون و 407 هزار تومان قسط به بانک مسکن است و باید در زمان سررسید مجموعاً 112 میلیون و 891 هزار تومان به بانک بپردازد. افزون بر آن، هزینه‌های جانبی این وام 60 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است./تجارت نیوز

با 5 میلیون تومان در حساب خود وام فوری بگیرید

 بانک سپه یکی از بانک‌های دولتی کشور است که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان تسهیلات 300 میلیون تومانی در قالب طرح «نگین پویا» ارائه داده است. این وام با سود متغیر، پنج تا 23 درصدی، به مشتریان پرداخت می‌شود.

به نقل از رده، تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه که به دارندگان سپرده کوتاه مدت عادی پرداخت می‌شود، نیاز به سپرده گذاری دارد. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین لازم است که افراد بین سه تا 12 ماه این مبلغ پول را در حساب خود نگهداری کنند و گردش مناسب داشته باشند تا واجد شرایط دریافت وام شوند. به منظور دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی و اعتبار شغلی است که مورد تایید بانک باشد. دوره پرداخت اقساط این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین 12 تا 60 ماه تغییر می‌کند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط به 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات نیز 39 میلیون و 682 هزار و 206 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود این تسهیلات نیز 507 میلیون و 628 هزار و 480 تومان خواهد بود.

معرفی انواع و اقسام طرح‌های تسهیلاتی بانک سپه

بانک سپه به منظور انجام مسئولیت اجتماعی و حمایت درست و مفید از مشتریان خود و همچنین کمک به اقتصاد و شرایط کشور، طرح‌های تسهیلاتی متنوع با سود گوناگون ارائه می‌دهد. طرح نگین پویا یکی از آن‌ها است. علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند نگین امید، بهین کارت، میثاق2 و نگین امید دارد و در قالب آن‌ها نیز تسهیلات ارائه می‌دهد.

شرایط وام ۴٠٠ میلیونی مسکن 

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن، گفت: دهک‌های اول تا دوم مشمول دریافت وام ۴٠٠ میلیون تومانی مسکن و دهک‌های سوم تا چهارم هم مشمول دریافت وام ٣٠٠ میلیون تومانی با نرخ سود دو درصد و مدت باز پرداخت ١۵ ساله می‌شوند.

محمدرضا اسماعیلی درباره وام مسکن اظهار داشت: از ٢٧ شهر جدید ساحلی ٣ شهر خلیج فارس، تیس و علوی برای جذب سرمایه‌گذاری اعلام شده که قرار است که از ابتدا و تا اقدامات نهایی شهر از طریق سرمایه سرمایه‌گذاران ایجاد شود که تا کنون چندین شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در این سه شهر اعلام آمادگی کردند که تا انعقاد قراردادها نام این شرکت‌های خارجی محفوظ می‌ماند.

وی در نشست خبری از ارایه وام مسکن ویژه دهک‌های یک تا چهار دهک اول درآمد خبر داد و گفت: دهک‌های اول تا دوم مشمول دریافت وام ۴٠٠ میلیون تومانی مسکن و دهک‌های سوم تا چهارم هم مشمول دریافت وام ٣٠٠ میلیون تومانی با نرخ سود دو درصد و مدت باز پرداخت ١۵ ساله می‌شوند.

وام‌های ٣٠٠ تا ۴٠٠ میلیون تومانی در سال 1403 از همه بانک ها

وی تاکید کرد: این وام‌های ٣٠٠ تا ۴٠٠ میلیون تومانی علاوه بر ارایه وام‌های ۵۵٠ میلیون تومانی شهری و ٣۵٠ میلیون تومانی روستایی است

رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن گفت: این عدد وام برای سال ١۴٠٢ است و برای سال جاری عدد وام نسبت به تورم افزایش پیدا می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه مسکن یکی از مهمترین وعده رییس جمهور و قانون کشور و از همه مهمتر نیاز کشور است، ادامه داد: از ابتدای علمیات اجرایی نهضت ملی مسکن تا کنون ساخت بیش از ٢ میلیون و ۶٠٠ هزار آغاز شده است. منابع تأمین شده از ۴٠٠ هزار میلیارد تومان عبور کرده که ٣٧١ هزار میلیارد تومان آن آورده مردمی بوده و این عدد حجم قابل توجهی از اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌کند. از این ٣٧١ هزار میلیارد تومان ٢٣۴ هزار میلیارد تومان آن به طور مستقیم از مردم وارد شده و ١٣٧ هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی بوده و مابقی هم از طریق صندوق ملی مسکن تامین شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال مبنی بر جذب سرمایه‌گذاری خارجی برای بخش مسکن، تاکید کرد: از ٢٧ شهر جدید ساحلی ٣ شهر خلیج فارس، تیس و علوی برای جذب سرمایه‌گذاری اعلام شده که قرار است که از ابتدا و تا اقدامات نهایی شهر از طریق سرمایه سرمایه‌گذاران ایجاد شود که تاکنون چندین شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در این سه شهر اعلام آمادگی کردند که تا انعقاد قراردادها نام این شرکت‌های خارجی محفوظ می‌ماند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی