کد مطلب: 34687

وام | وام بانک تجارت | وام ۳۰۰ میلیون

شرایط دریافت وام ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی از این بانک | خبر مهم برای متقاضیان وام ! + جزییات

در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان می‌رسد.

شرایط دریافت وام ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی از این بانک | خبر مهم برای متقاضیان وام ! + جزییات

وام | بانک تجارت بدون نیاز به متقاضیان واجد شرایط، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ بهره ۲۳ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ ماه وام بدون ضامن می‌دهد.

طرح تسهیلاتی «تسریع» طرحی از بانک تجارت است که به منظور کمک به مشتریان تدارک دیده شده است. سقف وام این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بوده و سود متغیری دارد. سود این تسهیلات با توجه به توان بازپرداخت مشتریان و ضریب تسهیلات سود وام دریافتی آن‌ها تعیین شده و در بازه چهار یا شش تا ۲۳ درصدی است.

طرح تسهیلاتی تسریع برای افراد حقوقی تبیین شده و این گروه به منظور درخواست وام مذکور باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده جاری افتتاح کنند. لازم به ذکر است نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از شرایط ضروری دریافت وام محسوب می‌شود.

ضمانت تسهیلات مذکور فیش حقوقی صادره از شرکت مشتری بانک صادرات و سفته و همچنین ضامن مورد پذیرش بانک است. دوره بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات نیز با توجه به نوع قرارداد وام تغییر پیدا می‌کند. اگر فرد وام را تحت قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، باید اقساط آن را حداکثر طی ۱۸ ماه بپردازد. اما در صورتی که شخصی با قرارداد مرابحه و تعیین سود شش درصدی وام را بگیرد، مدت زمان بازپرداخت برای وی ۲۴ ماه خواهد بود. همچنین اگر قرارداد مرابحه باشد و سود ۲۳ درصد تعیین شود، مدت زمان پرداخت اقساط به ۳۶ ماه می‌رسد.

میزان اقساط و سود کل وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت چقدر است؟

در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات ۱۳ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۱۴ میلیون و ۷۵ هزار تومان خواهد بود.

وام

وام فوری 1402 بانک رفاه

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، 2 میلیون و 378 هزار و 993 تومان است. کل سود تسهیلات به 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

وام فوری 200 میلیونی بانک سینا

مشتریان بانک سینا در صورتی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، با ایجاد میانگین حساب مورد نظر امکان درخواست برای وام 200 میلیون تومانی طرح «میعاد» را دارند.

به نقل از رده، این وام 200 میلیون تومانی به افرادی تعلق خواهد گرفت که حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود به مدت سه ماه نگهداری کنند. ضمنا سود این تسهیلات چندان نبوده و تنها 9 درصد اعلام شده است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. افرادی که خواهان این تسهیلات ارزان قیمت هستند باید ضامن تعیین شده توسط بانک را ارائه دهند. معمولا مبلغ ضمانت براساس نظر شعبه و سقف تسهیلات دریافتی متفاوت است و می‌تواند ضامن رسمی به همراه سند ملکی باشد.

با توجه به میزان وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان می‌رسد. جمع تسهیلات و نرخ سود آن نیز 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

وام فوری

متقاضیان وام ودیعه مسکن بخوانند

۱۳ تیرماه سال جاری بود که معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن تا ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد. این تسهیلات در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ نیز با افزایش مبلغ مواجه و این بار ۵۵۰ میلیون تومان تعیین سقف شده بود. باید اشاره کرد افزایش سقف تسهیلات برای کاهش آورده متقاضیان انجام می‌شود.

وام ودیعه مسکن

در این راستا، مهدیار اسماعیلی، مدیرعامل صندوق ملی مسکن، توضیح داده است: آورده متقاضیان گروه‌های حمایتی با توجه به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی دولت، بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

میزان اقساط وام نهضت ملی مسکناگرچه از این طریق ممکن است میزان آورده برای متقاضیان کاهش یابد، اما در مقابل، میزان اقساط ماهانه برای گروه‌های حمایتی افزایش خواهد یافت؛ افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن، اقساط آن را حدود ۳۰ درصد بالا می‌برد.متقاضیان برای پرداخت اقساط وام نهضت ملی مسکن در روش عادی باید ماهی ۱۲ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۴۹۲ تومان کنار بگذارند.سود وام نهضت ملی مسکن در این حالت بعد از ۲۰ سال به دو میلیارد و ۱۶۳ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان می‌رسد و نهایتاً بعد از ۲۴۰ ماه از آغاز بازپرداخت اقساط، دو میلیارد و ۹۶۳ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان به بانک برگرانده می‌شود.جامعه هدف این واحدها، قشرهای ضعیف جامعه هستند و همین مساله باعث می‌شود بسیاری از آنها از پس پرداخت اقساط ۱۲ میلیون تومانی برنیایند./صد آنلاین

سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ یا لینک سایت وام مستاجران، به نشانی tem.mrud.ir، بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه، می توان جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ اقدام نمود. از شرایط این وام ودیعه، می توان به متاهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی، اشاره کرد. کارت ملی و اجاره نامه، نیز از جمله مدارک لازم، برای دریافت این وام می باشد.

وام

معرفی سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir

سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳، به نشانی اینترنتی tem.mrud.ir، جهت ارائه خدمات در رابطه با ثبت نام و دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، پیگیری درخواست های ثبت نام و اخبار و اطلاعیه های مربوط به آن، از طرف وزارت راه و شهر سازی، طراحی و راه اندازی شده است. در این قسمت به معرفی سامانه ثبت نام آن در سایت tem.mrud.ir پرداخته شده است.

ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام آن در سایت tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام  آن  و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام آن  باشد.

متقاضیان، دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، می توانند در مهلت زمان ثبت نام آن ، اقدامات لازم را برای ثبت نام در لینک سایت وام اجاره خانه انجام دهند. همچنین، در پایان این بخش، لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir اختصاص به ثبت نام وام ودیعه مسکن نداشته، بلکه ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوط به آن نیز از طریق این سایت، امکان پذیر می باشد.

افرادی که قصد دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه tem.mrud.ir، برای بهره مندی از تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران، به لینک زیر مراجعه نمایید./اندیشه معاصر 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی