کد مطلب: 34522

متقاضیان خودروهای وارداتی زیر قیمت بخوانند | فروش فوق‌ العاده هونگچی در سامانه یکپارچه

گروه خودروسازی بهمن، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی خودروی هونگچی H5 در قالب طرح فروش فوق‌العاده می‌توانند وجه خود را تکمیل کنند.

متقاضیان خودروهای وارداتی زیر قیمت بخوانند |  فروش فوق‌ العاده هونگچی در سامانه یکپارچه
گروه خودروسازی بهمن، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی خودروی هونگچی H5 در قالب طرح فروش فوق‌العاده می‌توانند وجه خود را تکمیل کنند.
 
به گزارش کاماپرس، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق‌العاده فراهم شده است.
 
متقاضیان می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو (به شرح جدولی که در زیر این گزارش آمده است) از 19 تیر تا جمعه 29 تیرماه اقدام کنند.
 
تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه متقاضیان، صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع http://bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است.
 
خودروی HONGQI H5 دارای گارانتی 3 سال یا 100 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا رسد) است.
رنگ محصول بر اساس ظرفیت و اولویت درخواست و واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد و رنگ تریم بر اساس موجودی و توسط شرکت تخصصی خواهد شد.

هونگچی

هونگچی برقی بهتر است یا بنزینی؟
هونگچی برقی و بنزینی از نظر طراحی و آپشن‌‌ها مشابه هستند، اما از نظر شتاب و حداکثر سرعت خودرو بنزینی برتری دارد.
به گزارش کاماپرس، خودرو هونگچی توسط گروه FAW از قدیمی‌ترین خودروسازان چینی و ابتدا برای تشریفات دولت چین ساخته شد. اما از سال ۲۰۱۳ مدل جدیدی با امکانات بیشتر را برای فروش عمومی عرضه کرد.

 

خودرو برقی هونگچی E-QM5 سال ۲۰۲۱ برای نخستین بار رونمایی شد و به نوعی نسخه برقی H5 است. در حال حاضر محصولات متنوع این شرکت از سدان، کراس‌اوور و الکتریکی و هیبریدی به بازار عرضه می‌شود که دو محصول هونگچی H5 و برقی آن در بازار ایران موجود است.
هونگچی از نظر طراحی به دلیل اینکه دارای یک چراغ عقب یکدست به همراه نوار کرومی است، بسیار لوکس به نظر می رسد. به همین دلیل در بازار چین و حتی بازارهای خارجی با استقبال خوبی مواجه شده است.
مشخصات هونگچی برقی و بنزینی
 
هونگچی H5 دارای یک موتور ۲ لیتری توربو با ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور است. در حالی که هونگچی E-QM5 دارای یک پیشرانه برقی با نهایت قدرت ۱۸۸ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است.

 

هونگچی H5 از یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک برخوردار بوده و شتابی معادل ۷.۸ ثانیه دارد. در حالی که خودرو برقی هونگچی E-QM5 در ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتابی 8.2 ثانیه‌ای دارد. مدل بنزینی هونگچی حداکثر 230 کیلومتر سرعت می‌گیرد، در حالی که این رقم در مدل برقی حدود 165 کیلومتر است.

 

هونگچی H5 در نسخه ۲ لیتری توربو ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کند. در حالی که  هونگچی باتری ۵۴ کیلووات ساعتی دارد و در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش ۴۳۱ کیلومتر است.
 
آپشن‌های هونگچی برقی و بنزینی
از مهمترین آپشن‌های هونگچی می‌توان به آینه وسط الکتروکرومیک، سیستم اتو استارت/استاپ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم مولتی مدیا با مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، دکمه‌های کنترل از روی فرمان، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، ترمز پارک برقی و اتوهلد صندلی‌های جلو برقی، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، مموری صندلی و آینه‌های جانبی، کول باکس، هات باکس، کروز کنترل، شارژر وایرلس گوشی موبایل، سنسور باد لاستیک، سنسور نور، سنسور باران، کامپیوتر سفری و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی