کد مطلب: 34344

وام | وام ۵۰ میلیون تومانی

بدون معطلی برای این وام با اقساط یک میلیونی ثبت نام کنید | شرایط ثبت نام وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن بانک سینا

متناسب با نیازهای مشتریان، طرح تسهیلاتی به نام «لیلیوم» را تدارک دیده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود.

بدون معطلی برای این وام با اقساط یک میلیونی ثبت نام کنید | شرایط ثبت نام وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن بانک سینا
وام | بانک سینا در راستای اجرای طرح راهبردی کسب و کار خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات متناسب با نیازهای مشتریان، طرح تسهیلاتی به نام «لیلیوم» را تدارک دیده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا غیرحضوری انجام می‌شود. 
به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، بانک سینا به منظور تسهیل در روند ارائه وام، تسهیلات لیلیوم را با استفاده از قابلیت اپلیکیشن سینابانک اجرایی کرده است. به گونه‌ای که در هیچ یک از مراحل آن، متقاضیان نیازی به مراجعه به شعب بانک مذکور نداشته و تمامی مراحل انلاین انجام می‌شود. افرادی که به دریافت وام لیلیوم تمایل دارند باید اپلیکیشن سینابانک را نصب کرده و پس از طی کردن فرآیندهای مشخص شده، به صورت غیرحضوری برای این تسهیلات درخواست بدهند.
متقاضیان برای دریافت این تسهیلات باید میانگین سپرده دو ماهه داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان اعلام شده که با سود 23 درصد اعطا می‌شود. افراد بعد از دریافت این وام حداکثر طی 36 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. این وام به ارائه ضامن رسمی احتیاج ندارد و به منظور ضمانت آن تنها باید سفته ارائه شود. لازم به ذکر است که امضای متقاضی برای گذران مراحل دریافت وام به صورت الکترونیکی خواهد بود.
وام

جمع کل اقساط و سود وام 50 میلیون تومانی بانک سینا به چه میزان می‌رسد؟

میزان اقساط برای فردی که سقف مبلغ وام با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور را دریافت کند، 1 میلیون و 935 هزار و 486 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این تسهیلات 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود. کل سود وام نیز 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است.

فوری / شرایط ویژه دریافت وام 6 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

 
صاحبان کسب و کار دارای دستگاه کارتخوان و حساب‌های متصل به کارتخوان‌های بانک توسعه تعاون در صورت تمایل امکان درخواست برای وام 6 میلیارد تومانی طرح «پایانه طلایی» این مجموعه را دارند.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام 6 میلیاردی بانک توسعه تعاون هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند. همچنین این افراد باید جواز کسبی و صنفی را به بانک ارائه بدهند که وام را بگیرند.
به علاوه صاحبان کسب و کار که مایل به دریافت وام هستند و تنها می‌توانند ضامن رسمی ارائه بدهند، باید بدانند که سقف وام تا 2 میلیارد تومان تقلیل پیدا می‌کند. سود این وام 23 درصد بوده و مدت زمان پرداخت اقساط آن 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است صاحبان کسب و کارهای واجد شرایط به منظور دریافت این وام باید سپرده جاری افتتاح کنند. ضمنا داشتن حداقل سه ماه خواب سپرده ضروری است.
نداشتن بدهی معوق و چک برگشتی از الزامات دریافت این وام محسوب می‌شود.
با در نظر گرفتن مبلغ وام 6 میلیاردی، نرخ سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 12 ماهه، میزان هر قسط به 564 میلیون و 457 هزار و 928 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات این وام به 773 میلیون و 495 هزار و 136 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 6 میلیارد و 773 میلیون و 555 هزار و 136 تومان خواهد بود.
برخی از اهداف بانک توسعه تعاون کدام است؟
بانک توسعه تعاون به منظور تشویق و تقویت اشخاص حقیقی و حقوقی برای سرمایه گذاری به شکل تعاونی و نوآوری و ابداع در زمینه نهادسازی، به کارگیری و استفاده از امکانات عملیات بانکی برای ارتقای ظرفیت بخش تعاونی و … فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون خدمات بانکی اعم از سپرده‌ها، مبادلات بین بانکی، خدمات اینترنتی و … را ارائه می‌دهد.

فوری / شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

 
بانک تجارت به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود انواع طرح تسهیلاتی را تدارک دیده است که یکی از آن‌ها طرح «پویا» نام دارد. سقف این وام 200 میلیون تومانی است و با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به اخذ وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا 9 ماه میانگین حساب داشته باشند.
در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی 12، 24 یا 36 ماه دارند.
با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.
با بانک تجارت و برخی از خدمات آن بیشتر آشنا شوید
بانک تجارت یک بانک کاملا دولتی و قدیمی ایرانی است که طی سال‌های فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات بانکی و پولی را به مشتریانش ارائه داده که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و خدمات ارزی اشاره کرد.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی