کد مطلب: 34260

وام | وام ۲۰۰ میلیون تومانی

فوری / وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت برای متقاضیان با قسط 7 میلیونی | شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

بانک تجارت به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود انواع طرح تسهیلاتی را تدارک دیده است که یکی از آن‌ها طرح «پویا» نام دارد. سقف این وام 200 میلیون تومانی است و با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

فوری / وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت برای متقاضیان  با قسط 7 میلیونی | شرایط ثبت نام وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط
وام | بانک تجارت به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود انواع طرح تسهیلاتی را تدارک دیده است که یکی از آن‌ها طرح «پویا» نام دارد. سقف این وام 200 میلیون تومانی است و با نرخ سود 23 درصد به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.
به نقل از رده، افرادی که به اخذ وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کرده و حداقل بین سه تا 9 ماه میانگین حساب داشته باشند.
در این مدت و زمان بازپرداخت اقساط وام، مبلغ سپرده گذاری شده باید در حساب بدون استفاده باقی بماند اما بانک به منظور ضرر نکردن وام گیرنده به اصل سپرده سود پنج درصدی می‌دهد. افراد پس از دریافت وام با توجه به شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی 12، 24 یا 36 ماه دارند.
با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.
با بانک تجارت و برخی از خدمات آن بیشتر آشنا شوید
بانک تجارت یک بانک کاملا دولتی و قدیمی ایرانی است که طی سال‌های فعالیت خود توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات بانکی و پولی را به مشتریانش ارائه داده که از جمله آن‌ها می‌توان به انواع سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و خدمات ارزی اشاره کرد.
وام

فوری / 4 شرط دریافت وام نیم میلیارد تومانی بدون ضامن بانک اقتصاد نوین

 
بانک اقتصاد نوین در قالب طرحی جدید تحت عنوان «اعتبارینو» تا سقف 500 میلیون تومان و با نرخ سود 23 درصد، وام بدون ضامن پرداخت می‌کند.
به گزارش کاماپرس، بر اساس این طرح، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از اعتبار اهدائی در این طرح از فروشگاه‌های طرف قرار داد بانک اقتصاد نوین خرید کنند.
متقاضیانی واجد شرایط دریافت این وام هستند که دارنده حساب‌های بلندمدت در بانک اقتصاد نوین و سرمایه‌گذ واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت این بانک باشند. البته متقاضی برای دریافت این وام نباید به بانک بدهکار بوده و یا چک برگشتی داشته باشد.

جزییات و شرایط وام نیم میلیارد تومانی اعتبارینو

    متقاضیان وام اعتبارینو می‌توانند تا 80 درصد مبلغ سپرده خود و تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کنند.
    شایان ذکر است که برای دریافت این وام نیازی به معرفی ضامن نبوده و حساب سپرده بلندمدت متقاضی به عنوان ضمانت مسدود خواهد شد.
    متقاضیان می‌توانند واحد‌های صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت بانک اقتصاد نوین را به عنوان وثیقه دریافت این وام قرار دهند.
    سود سپرده‌های یک ساله، 2 ساله و 3 ساله بانک اقتصاد نوین، به ترتیب حدود 20.5، 21.5 و 22.5 درصد است و زمانیکه سپرده‌ها، برای تضمین وام مسدود می‌شوند، این سود به آن تعلق می‌گیرد.
مبلغ اقساط وام اعتبارینو بانک اقتصاد نوین
به نقل از تجارت نیوز، بازپرداخت وام اعتبارینو با نرخ سود 23 درصد به انتخاب متقاضی سه تا 36 ماهه بوده و متقاضی می‌تواند به صورت یک‌جا نیز این وام را تسویه کند.
در این رابطه اگر متقاضی پرداخت قسطی را انتخاب کند، برای بازپرداخت وام نیم میلیاردی باید ماهانه حدود 19 میلیون و 354 هزار تومان قسط پرداخت کند.

فوری / جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک صادرات

 
بانک صادرات ایران به منظور متنوع کردن سبد محصولات خود و تلاش برای پیشبرد مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به طراحی طرح تسهیلاتی «سپاس سپهر» کرده است. سقف تسهیلات این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.
به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات تمایل دارند باید در سپرده قرض الحسنه خود حداقل مبلغ 10 میلیون تومان نگهداری کنند و سپس برای تسهیلات درخواست بدهند. ضمنا لازم است که این مبلغ پول حداقل به مدت دو ماه و حداکثر به مدت 12 ماه در حساب فرد باقی بماند. افراد برای دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی دارند و باید توان بازپرداخت اقساط تسهیلات را طی 36 ماه داشته باشند. لازم به ذکر است که تسهیلات مذکور بدون سود بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.
با توجه سقف تسهیلات، کارمزد تعیین شده و زمان پرداخت اقساط، مقدار هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان اعلام شده است.
بانک صادرات چه تعداد شعبه فعال در داخل و خارج کشور دارد؟
بانک صادرات ایران یکی از بانک‌های تجاری کشور است که فعالیت خود را از پانزدهم شهریورماه سال 1331 شروع کرد و اولین شعبه آن در تهران بود. اولین شعبه خارجی این بانک نیز سال 1340 در هامبورگ آغاز به کار کرد. هم اکنون بانک صادرات ایران بالغ بر 2 هزار و 300 شعبه در داخل کشور و 23 شعبه خارجی دارد که آماده ارائه خدمات متنوع پولی و بانکی اعم از افتتاح سپرده، خدمات الکترونیکی، تسهیلات و تعهدات، کارت‌های بانکی، پایانه‌های الکترونیک و… به مشتریان هستند./کاماپرس
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی