کد مطلب: 34009

ثبت نام 2 وام 200 و 300 میلیون تومانی برای متقاضیان وام | صفر تا صد وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت با سود کم

آن دسته از مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند و سپرده قرض الحسنه یا جاری در یکی از شعب آن دارند، بهتر است برای وام طرح «حامی» درخواست بدهند. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

ثبت نام 2 وام 200 و 300 میلیون تومانی برای متقاضیان وام  | صفر تا صد وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت با سود کم
وام | آن دسته از مشتریان بانک تجارت که مایل به دریافت تسهیلات از این مجموعه هستند و سپرده قرض الحسنه یا جاری در یکی از شعب آن دارند، بهتر است برای وام طرح «حامی» درخواست بدهند. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

 به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح حامی تمایل دارند، باید دست کم سه ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کرده و ضامن رسمی هم داشته باشند. سود این نوع وام برحسب مدت ماندگاری و ضریب برابری تسهیلات  و همچنین نوع قرارداد تعیین می‌شود.

در صورتی که عقد تسهیلات مرابحه باشد، سود 8 یا 14 درصد خواهد بود. اگر متقاضی در قالب عقد قرارداد قرض الحسنه این وام را دریافت کند، سود برای وی چهار درصد تعیین خواهد شد. پس از دریافت وام حداکثر تا 24 ماه امکان بازپرداخت آن وجود دارد.
 
با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود 14 درصدی و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط به 9 میلیون و 602 هزار و 577 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 30 میلیون و 461 هزار و 840 تومان و جمع رقم وام و سود آن 230 میلیون و 561 هزار و 840 تومان خواهد بود.
آشنایی جزئی با یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های بزرگ ایران
بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی و البته بزرگ ایرانی است که از سال 1358 فعالیت دارد. این بانک نه تنها به مشتریان در داخل کشور انواع خدمات پولی و مالی مجاز را ارائه می‌دهد بلکه با داشتن شعباتی در خارج کشور نیز آماده ارائه خدمت به ایرانیان ساکن کشورهای مختلف است. این بانک گذشته از ارائه خدمات بانکی، در عرصه اجتماعی نیز خوب ظاهر شده تا جایی که سهام عمده باشگاه پرسپولیس در اختیار این مجموعه قرار دارد.

جزییات ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک رفاه با اقساط 5 میلیونی

 
آن دسته از افرادی که مشتری بانک رفاه هستند و به دریافت وام قرض الحسنه از این بانک تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات «افق» این مجموعه درخواست بدهند. البته به منظور درخواست برای این وام سپرده قرض الحسنه لازم است.
به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «افق» بانک رفاه تمایل دارند باید علاوه بر داشتن سپرده قرض الحسنه مبلغ 20 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین باید یک ماه از مدت زمان نگهداری این مبلغ در حسابشان بگذرد تا امکان درخواست وام مذکور را داشته باشند. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید ضامن رسمی ارائه دهند. به علاوه باید اعتبار شغلی ایشان نزد بانک تایید شود. این وام با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد و زمان بازپرداخت آن نیز حداکثر 60 ماه است.
با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مشتریان باید خود را برای پرداختن اقساط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومانی آماده کنند. کل سود تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون تومان می‌رسد.
نگاهی به برخی از طرح‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران برای اقشار مختلف جامعه
زمان آغاز به کار بانک رفاه به سال 1338 بازمی‌گردد که در آن زمان هدف از تشکیل این مجموعه تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر اعلام شد. در حال حاضر این بانک ضمن حمایت از اقشار کارگر، از تمامی حقوق بگیران دولتی و بازنشستگان حمایت‌های مالی لازم را به عمل می‌آورد.
علاوه بر وام افق، طرح‌های تسهیلاتی فارما و حرکت از دیگر طرح‌های حمایتی این مجموعه برای اقشار مختلف جامعه است.

وام فوری 200 میلیونی بانک سینا

مشتریان بانک سینا در صورتی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، با ایجاد میانگین حساب مورد نظر امکان درخواست برای وام 200 میلیون تومانی طرح «میعاد» را دارند.

به نقل از رده، این وام 200 میلیون تومانی به افرادی تعلق خواهد گرفت که حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود به مدت سه ماه نگهداری کنند. ضمنا سود این تسهیلات چندان نبوده و تنها 9 درصد اعلام شده است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. افرادی که خواهان این تسهیلات ارزان قیمت هستند باید ضامن تعیین شده توسط بانک را ارائه دهند. معمولا مبلغ ضمانت براساس نظر شعبه و سقف تسهیلات دریافتی متفاوت است و می‌تواند ضامن رسمی به همراه سند ملکی باشد.

با توجه به میزان وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان می‌رسد. جمع تسهیلات و نرخ سود آن نیز 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی