کد مطلب: 33686

وام | وام فوری

از وام ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض دولتی جا نمانید | آغاز ثبت نام وام ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض برای این دهک ها از امشب

رحیمی پور بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستا‌های بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی‌ها بند‌های خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

از وام ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض دولتی جا نمانید | آغاز ثبت نام وام ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض برای این دهک ها از امشب

وام | نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

رحیمی پور بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستا‌های بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی‌ها بند‌های خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

او عنوان کرد: زیر ساخت‌های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و… آسیب جدی دیده است که به منظور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

گفتنی است نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند.

وام 200 میلیون تومانی

وام قرض الحسنه 400 میلیونی با سود 4 درصد 

نحوه دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به نوع تسهیلات دریافتی متفاوت بوده و مدارک مختلفی از جمله تصویر مدارک هویتی و فرم تکمیل شده درخواست دریافت وام را شامل می شود. برای برآورد و محاسبه معدل حساب، شخص باید به سایت بانک مهر ایران qmb.ir مراجعه نماید. وام های قرض الحسنه به دلیل نداشتن سود بازپرداخت یا سود اندک، مورد استقبال متقاضیان دریافت وام هستند.

بنابراین آشنایی با شرایط و جزئیات مربوط به دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران که یکی از بانک های ارائه دهنده وام قرض الحسنه است؛ برای افراد زیادی اهمیت داشته و اطلاع داشتن از این موارد به متقاضیان کمک می کند تا ساده تر به تسهیلات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

به جهت اهمیت موضوع در این مقاله به بررسی شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام بانک مهر ایران پرداخته خواهد شد و سامانه درخواست وام این بانک معرفی می شود. سپس، نحوه ثبت فرم درخواست وام بانک مهر ایران در متن توضیح داده می شود و مواردی مانند محاسبه و مشاهده معدل حساب برای دریافت وام و بازپرداخت آن بررسی می شود تا خوانندگان اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.

نحوه دریافت وام قرض الحسنه مهر ایران

بانک مهر ایران جزو بانک های قرض الحسنه است. به این معنی که انواع وام بانکی را در قالب قرض الحسنه به مشتریان خود ارائه می دهد. این بانک چند طرح تسهیلاتی مختلف را با شرایط متفاوت در نظر گرفته است. بنابراین، شرایط لازم برای دریافت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به طرح تسهیلاتی مربوطه می تواند متفاوت باشد. در ادامه به معرفی این طرح ها و شرایط استفاده از آن ها پرداخته می شود:

تسهیلات امتیازی مهر ایران: منابع بانک برای اعطای تسهیلات محدود بوده و متقاضیان دریافت وام های قرض الحسنه نامحدودند. لذا بانک مهر ایران با توجه به میانگین حساب مشتریان خود امتیازی را به آنان اختصاص داده و با توجه به این امتیاز مشتریان می توانند از مبلغ، تعداد اقساط و سایر جزئیات وام قابل دریافت خود اطلاع پیدا کنند. افراد با میانگین حساب بالاتر در اولویت پرداخت وام خواهند بود.

تسهیلات اعتبار در حساب جاری: اشخاص حقیقی که دارای حساب قرض الحسنه جاری در بانک مهر ایران هستند در کنار استفاده از مزایای این حساب می توانند پس از گذشت مدت زمانی از افتتاح حساب و در صورت دارا بودن امتیاز مناسب، از محل میانگین حساب خود می توانند اقدام به دریافت وام نمایند.

تسهیلات کالا کارت: به جهت رونق اشتغال زایی در کشور و افزایش قدرت خرید افراد در جامعه بانک مهر ایران اقدام به ارائه طرح کالا کارت کرده است. افراد برای دریافت کارت اعتباری قرض الحسنه جهت خرید کالاهای مورد نیاز خود الزامی به سپرده گذاری در بانک نداشته و با توجه به اعتبار ماهانه شعب این بانک می توانند کالا کارت را دریافت نمایند.

تسهیلات مهریار: طرح مهریار یا بسته حمایتی حقوق و دستمزد سازمان ها و شرکت ها طرحی است که به کارکنان مجموعه هایی که حقوق و دستمزد شان از طریق بانک مهر ایران پرداخت می شود، تسهیلاتی ارائه می دهد.

تسهیلات سفر کارت: بانک مهر ایران جهت کمک به افراد برای تامین هزینه های سفر اقدام به طراحی سفر کارت و طرح حمایتی سفر کرده است. مشتریانی که از سوی آژانس های مسافرتی طرف قرارداد بانک مهر ایران به شعب بانک معرفی شوند؛ می توانند با شرایط خاصی از تسهیلات کمک هزینه سفر برخوردار شوند.

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران

بدیهی است که ارائه مدارک لازم به شعب بانک جزو اولین مراحل ثبت درخواست وام مورد نظر است.

دریافت انواع وام بانکی از جمله وام قرض الحسنه تقریبا مستلزم ارائه مدارک یکسانی است و برای دریافت برخی طرح های تسهیلاتی که نیازمند ارائه مدارک خاص هستند؛ می توان از شعب بانک در این خصوص استعلام لازم را انجام داد. به طور کلی مدارک لازم برای دریافت انواع وام بانکی عبارتند از:

تصویر مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی متقاضی دریافت وام و ضامن وی در صورت نیاز

ارائه مدارک شغلی متقاضی دریافت وام و ضامن وی جهت اطمینان بانک از توانایی بازپرداخت وام

فرم تکمیل شده درخواست دریافت وام از بانک مربوطه

وثایق و تضامین مورد نیاز در صورت درخواست بانک

همان طور که اشاره شد؛ مدارک لازم برای دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به طرح تسهیلاتی انتخابی می تواند، متفاوت باشد. ضمن این که روند دریافت برخی وام های بانکی مانند وام ازدواج به طور کلی با سایر وام های بانکی متفاوت است. در شرایطی که دریافت وام از یک بانک نیازمند ارائه مدارک خاصی است؛ بهترین و سریع ترین راهکار برای رسیدن به جواب، استعلام از بانک مورد نظر است.

سامانه درخواست آنلاین تسهیلات و پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک های عاملی که ارائه وام جزو خدمات آن هاست باید سامانه ای برای ثبت نام و درخواست وام خود طراحی کنند تا مشتریان بانک در سریع ترین زمان بتوانند درخواست خود را ثبت کنند و پس از بررسی های لازم توسط بانک برای ارائه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

بانک مهر ایران نیز برای مشتریان خود و متقاضیان دریافت وام از این بانک سامانه ای را تحت عنوان سامانه درخواست آنلاین تسهیلات و پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر گرفته است تا عملیات درخواست تسهیلات را سهولت ببخشد. در ادامه نحوه ورود به این سامانه بررسی خواهد شد.

برای ورود به سامانه درخواست وام بانک مهر ایران ابتدا باید به سایت این بانک به آدرس qmb.ir مراجعه شده و از منوی بالای صفحه بخش پیشخوان مجازی انتخاب شود.

در بخش پیشخوان مجازی، بخشی تحت عنوان تسهیلات آنلاین بانکی در نظر گرفته شده است که متقاضی باید بر روی آن کلیک نماید.

پس از طی مراحل ذکر شده مشتریان به بخشی هدایت می شوند که با وارد کردن شماره مشتری، کد ملی و کد امنیتی در نظر گرفته شده می توانند وارد سامانه درخواست وام بانک مهر ایران شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

بدیهی است که پس از ورود به سامانه درخواست وام، اطلاعاتی از کاربر خواسته می شود که با ثبت آن ها عملیات درخواست وام تکمیل شده و در مراحل بعد این درخواست باید از سوی مراجع مربوطه در بانک بررسی شود. در صورتی که درخواست متقاضی با ضوابط اعطای وام بانک مهر ایران هماهنگی داشته باشد، بانک اطلاع رسانی های لازم را در خصوص طی کردن باقی مراحل انجام خواهد داد.

فرم درخواست وام بانک مهر ایران

یکی از مواردی که مشتریان بانک های عامل خواستار دسترسی به آن هستند، فرم درخواست وام بانک مورد نظر است. مشتریان با دسترسی به فرم درخواست وام بانک مورد نظر نظیر وام بانک ملت، خود می توانند از اطلاعات لازم برای ثبت درخواست وام مطلع شده و مرحله اول دریافت وام خود را با اطمینان خاطر طی نمایند.

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز خواستار در اختیار داشتن فرم درخواست وام بانک مهر ایران هستند. در این خصوص ذکر این نکته ضروری است که بانک مهر ایران جزو بانک هایی است که اکثر خدمات خود را به صورت غیر حضوری ارائه می دهد و مانند برخی از سایر بانک ها برای ثبت درخواست وام نیاز به مراجعه حضوری و تکمیل فرم مربوطه نیست.

افرادی که در این بانک حساب های سپرده مختلف دارند و از شرایط دریافت وام برخوردار هستند؛ می توانند به سامانه درخواست وام بانک مهر ایران که در بخش قبلی معرفی شده و نحوه ورود به آن توضیح داده شد، مراجعه کرده و درخواست خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت نمایند.

در واقع می توان گفت فرم درخواست وام بانک مهر ایران در قالب ورود اطلاعات در سامانه مربوطه در نظر گرفته شده است و مشتریان نیازی به دسترسی به فرم فیزیکی و کاغذی برای ثبت درخواست تسهیلات خود ندارند.

نحوه ثبت درخواست وام بانک مهر ایران

در بخش اول مقاله توضیحاتی در خصوص انواع وام بانک مهر ایران ارائه شد. می توان گفت رایج ترین نوع وام که در این بانک وجود دارد و متقاضیان زیادی برای دریافت آن ثبت درخواست می کنند، تسهیلات امتیازی این بانک است. بنابراین، در ادامه نحوه ثبت درخواست وام بانک مهر ایران برای تسهیلات امتیازی ارائه می شود تا متقاضیان با روش ثبت درخواست وام مربوطه آشنایی لازم را کسب نمایند.

برای ثبت درخواست تسهیلات امتیازی بانک مهر ایران، ابتدا پس از مراجعه به سایت این بانک به نشانی qmb.ir باید فرد، از منوی خدمات بانکی در بالای صفحه بخش طرح های اعتباری قرض الحسنه و تسهیلات امتیازی مهر ایران باید انتخاب کند.

پس از ورود به صفحه مربوط به تسهیلات امتیازی این بانک تمام توضیحات لازم در خصوص این طرح تسهیلاتی مشاهده می شود.

در بخش پایین این صفحه توضیحاتی ارائه شده که مطابق با آن، برای دریافت این تسهیلات افراد باید دارای یکی از انواع سپرده قرض الحسنه جاری یا پس انداز در بانک مهر ایران باشند. در نتیجه، در این قسمت، گزینه ای مربوط به افتتاح سپرده آنلاین و درخواست وام آنلاین در این صفحه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان دریافت وام در صورتی که فاقد حساب سپرده در این بانک باشند، می توانند نسبت به افتتاح سپرده آنلاین از طریق نرم افزار همراه بانک اقدام کرده ، مانند آنچه در گزارشات قبلی اندیشه معاصر بیان کرده ایم و با در اختیار داشتن شماره مشتری به سامانه درخواست وام وارد شوند.

جدول انواع وام بانک مهر ایران

بدیهی است که متقاضیان دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران، خواستار اطلاع از سایر جزئیات طرح های تسهیلاتی این بانک می باشند.

جزئیاتی مانند سقف مبلغ پرداخت وام و کارمزد و تعداد اقساط بازپرداخت به افراد کمک می کند تا آگاهانه در خصوص دریافت وام ها تصمیم گیری نمایند. به همین علت در در اندیشه معاصر جدول انواع وام را مشاهده می کنید.

نام طرح سقف مبلغ وام کارمزد مدت بازپرداخت

وام خرید کالای ازدواج ۴۰ میلیون تومان ۴ درصد ۳۶ ماه

وام خرید کالای ازدواج ۱۵۰ میلیون تومان ۴ درصد ۲۴ ماه

تسهیلات امتیازی ۳۰۰ میلیون تومان ۴ درصد ۶۰ ماه

افرادی که قصد دریافت و استفاده از سایر طرح های تسهیلاتی این بانک مانند تسهیلات سفر را دارند؛ می توانند جزئیات آن را از طریق کارشناسان بانک پیگیری کرده و در صورتی که با شرایط متقاضیان هماهنگ بود، درخواست وام خود را ثبت نمایند.

کدام بانک ها بهتر وام قرض الحسنه می دهند؟

از جمله بانک های فعال در این زمینه، بانک رسالت و بانک مهر ایران هستند، که اخذ وام قرض الحسنه از این بانک ها مستلزم مراجعه به سایت بانک و سپرده گذاری و مسدودی حساب می باشد. سایر بانک ها نیز بنا بر حوزه تخصصی خود و یا دستورات بانک مرکزی به ارائه وام های قرض الحسنه می پردازند. به طور کلی می توان گفت، تمام بانک ها ارائه دهنده وام قرض الحسنه می باشند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی