کد مطلب: 33526

پاسخ صریح اکانت رسمی «همستر کامبت» به یک سؤال مهم | پرافیت مهم یا تعداد سکه؟

با داغ شدن تب بازی تلگرامی «همستر کامبت» سؤال خیلی از کاربران این است که سکه‌هایمان را افزایش دهیم یا آن‌ها را برای بالابردن پرافیت خرج کنیم؟ به تازگی اکانت رسمی «همستر کامبت» در توئیتر پاسخی صریح به این سؤال داده است.

 پاسخ صریح اکانت رسمی «همستر کامبت» به یک سؤال مهم | پرافیت مهم یا تعداد سکه؟

با داغ شدن تب بازی تلگرامی «همستر کامبت» سؤال خیلی از کاربران این است که سکه‌هایمان را افزایش دهیم یا آن‌ها را برای بالابردن پرافیت خرج کنیم؟ به تازگی اکانت رسمی «همستر کامبت» در توئیتر پاسخی صریح به این سؤال داده است.

شهرآرانیوز - بدون شک پرمناقشه‌ترین سوال بازی «همستر کامبت» این است که پرافیت مهم‌تر است یا تعداد سکه؟ سؤالی که اکانت‌های رسمی این بازی در شبکه‌های اجتماعی در طول یک ماه اخیر پاسخ‌های متناقضی به آن داده‌اند و همین خیلی از کاربران را گیج کرده است. روزهای ابتدایی انتشار بازی، با در نظر گرفتن پیشینه نات کوین، همه از اهمیت تعداد سکه می‌گفتند ولی ساز و کار منحصربه فرد «همستر کامبت» در بخش ماین، این بازی را از پیشنیانش متفاوت می‌کرد. «سود در ساعت» (Profit per hour) در صفحه ابتدایی ربات (Exchange)، بالا سمت راست قرار دارد و بین کاربران به «پرافیت» معروف شده است.

این بخش میزان سود شما در هر ساعت را نشان می‌دهد؛ درواقع اگر شما آفلاین یا آنلاین باشید، ماینرها به طور خودکار برای شما به اندازه پرافیت به شما سکه اضافه می‌کنند.

اگر در بخش رنکینگ جهانی یا همان برترین‌های بازی هم نگاه کنیم، رتبه‌بندی براساس Profit است و نه موجودی، البته ارتقای رتبه در این قسمت براساس سکه انجام می‌شود. در این میان خیلی‌ها گمان می‌کنند ممکن است ایردراپ به هر چیزی در بازی تعلق بگیرد و نظر سازندگان کاملا تغییر کند. چندروز پیش  اکانت رسمی تلگرام «همستر کامبت» نوشت: «میزان توکن‌های دریافتی در ایردراپ همستر به سود در ساعت و برخی پارامتر‌های فعالیت دیگر بستگی دارد که بعداً نشان خواهیم داد، نه به مانده سکه».

همچنین به تازگی کاربری در صفحه‌ رسمی «همستر کامبت» در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق!) این سوال را دوباره مطرح کرده است:

    چه چیز مهم‌تر است؟ موجودی سکه یا سود در ساعت (پرافیت)؟ چون من ویدیویی دیدم که شخصی در آن ما را گمراه می‌کند تا سکه‌هایمان را با افزایش پرافیت هدر دهیم! لطفاً این موضوع را شفاف کنید!

صفحه‌ رسمی همستر کامبت هم پاسخی کوتاه و صریح داده است: PPH ser! (پرافیت).

همستر

کارت‌های امروز همستر مشخص شد | ۵ میلیون سکه همستر کمبات رایگان بگیرید

پس از موفقیت نات کوین و تبدیل شدن این بازی تلگرامی به یک ارز دیجیتال، پروژه‌های جایگزین برای کاربران توسعه یافتند. یکی از جذاب ترین بازی‌های کلیکی تلگرام که قرار شده به‌زودی در صرافی‌ها لیست شود، همستر کامبت است. این بازی که هم‌اکنون رکوردهای بزرگی را جابه‌جا کرده، با بیش از ۱۱۶ میلیون بازیکن فعال، نات کوین را پشت سر گذاشته و آینده خوبی در انتظارش است.

در ادامه آموزش دریافت روزانه ۵ میلیون سکه همستر کمبات – Hamster Kombat به همراه راهنمای باز کردن قفل کارت های کامبت را مشاهده خواهید کرد. این مطلب هر روز آپدیت می‌شود.

کارت‌های کامبو چیست و چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

در بخش استخراج با چهار زیرمجموعه به ترتیب زیر مواجه هستیم:

  • Markets

  • PR&Team

  • Legal

  • Specials

معمولا کارت‌های مذکور در چهار بخش بالا قرار گرفته‌اند و برای دسترسی به آنها باید یک‌سری به‌روزرسانی‌ها انجام داد که گاهی سر درآوردن از پروسه آن گیج‌کننده می‌شود. 

کامبوی امروز، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳

با پیدا کردن ۳ کارت کامبو هم می‌توانید یک مرحله سطح خود را ارتقا دهید و هم ۵.۰۰۰.۰۰۰ سکه جایزه بگیرید. البته توصیه‌ای که همواره باید مدنظر داشته باشید این است که در کامبوی روزانه، همواره نسبت هزینه به درآمد را زیر نظر داشته باشید. (ممکن است برای پیدا کردن ۵ میلیون سکه هزینه‌ای بپردازید که ارزشش را نداشته باشد)/گجت نیوز

امروز مورخ 22 خرداد ماه ۱۴۰۳، سه کارت کامبو عبارتنداز:

همستر

همستربازها هشدار مهم پلیس را جدی بگیرند !

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره آمار علت تصادفات در پایتخت گفت: درسال گذشته ۳۶ درصد از تصادفات پایتخت و امسال نیز ۳۸ درصد از تصادفات به علت عدم توجه به جلوی رانندگان اتفاق افتاد که این مسئله بیشتر به خاطر استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.

وی با اشاره به فراگیری بازی همستر کامبت نیز افزود: متاسفانه اخیرا با فراگیر شدن این بازی یا به عبارت بهتر ربات تلگرامی، شاهد هستیم که افراد در حالات مختلف حتی در رانندگی نیز مشغول بازی همستر هستند و به جایی اینکه توجه و تمرکز خود را به خودرو و خیابان بدهند، در حال اندازه گیری تعداد سکه‌های خود هستند که این مسئله می‌تواند باعث وقوع تصادفات جرحی و حتی فوتی زیادی شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بازی همستر جدا از اینکه تمرکز و توجه راننده را تحت شعاع قرار می‌دهد، به دلیل استفاده مستمر از حرکات دست و چشم طبیعتا مانع از این می‌شود که راننده نیز به شکل تمام و کمال در خدمت رانندگی باشد.​

موسوی‌پور گفت: متاسفانه حتی شاهد هستیم که موتورسواران نیز در حال انجام این بازی هستند و این مسئله برای راکبان موتورسیکلت‌ها بسیار خطرناک‌تر است، زیرا با کوچکترین بی احتیاطی موتورسیکلت به زمین برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست که در حین رانندگی تمام حواس خود را به جلو بدهند و از تلفن همراه خود برای هر هدفی استفاده نکنند.​

وی افزود: لازم است عابران پیاده هم هنگام عبور از عرض خیابان و ... از توجه به این بازی پرهیز کرده و با حواس جمع وارد خیابان شوند./ایسنا

 

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی