کد مطلب: 32531

وام | وام جدید | وام بانکی

فوری / ثبت نام آنلاین وام برای همه متقاضیان | ثبت وام 5 میلیارد تومانی بانک ملی با جایزه 10 میلیون تومانی

دارندگان پذیرنده بانک ملی که سپرده قرض الحسنه این مجموعه را دارند می‌توانند از تسهیلات پذیرنده آن بهره ببرند. سقف این تسهیلات برای قرض الحسنه 200 میلیون تومان و برای قرارداد مرابحه 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

فوری / ثبت نام آنلاین وام برای همه متقاضیان | ثبت وام 5 میلیارد تومانی بانک ملی با جایزه 10 میلیون تومانی

وام | دارندگان پذیرنده بانک ملی که سپرده قرض الحسنه این مجموعه را دارند می‌توانند از تسهیلات پذیرنده آن بهره ببرند. سقف این تسهیلات برای قرض الحسنه 200 میلیون تومان و برای قرارداد مرابحه 5 میلیارد تومان اعلام شده است.

 

به نقل از رده، افرادی که شرایط دریافت وام 200 میلیون یا 5 میلیارد تومانی طرح پذیرنده بانک ملی را دارند باید جواز و پروانه کسب را به یکی از شعب این مجموعه ارائه بدهند. در صورتی که فردی این وام را در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، آن را با کارمزد چهار درصدی می‌گیرند. اما اگر این وام در قالب قرارداد مرابحه اعطا شود، سود آن 23 درصد خواهد بود. سقف مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد.

 

در صورتی که فردی وام در قالب قرارداد قرض الحسنه دریافت کند، ماهیانه 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان قسط پرداخت خواهد کرد. کل سود این وام 16 میلیون تومان اعلام شده و جمع رقم وام و سود آن به 216 میلیون و 200 هزار تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است دارندگان دستگاه پذیرنده بانک ملی، علاوه بر دریافت وام امکان شرکت در جشنواره پذیرنده این مجموعه را دارند. منتهی افراد مایل به شرکت در این جشنواره باید دستگاه کارتخوان با حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهیانه داشته باشند. ضمنا دارندگان کارت ورود به جشنواره باید پرداخت‌های بالای 200 هزار تومان خود را از طریق درگاه پرداخت، کارتخوان یا اپلیکیشن‌های پرداختی انجام بدهند.

جوایز قرعه کشی جشنواره برای دارندگان کارت خوان 10 کمک هزینه خرید خودرو 1 میلیارد تومانی و برای افراد دارای کارت 95 جایزه 10 میلیون تومانی است./کاماپرس

وام فوری

 نحوه دریافت وام قرض الحسنه فوری با شرایط آسان

در طرح نیک وام بانک ملت می توانید تا 320 درصد میانگین حساب خود تسهیلات 300 میلیونی قرض الحسنه دریافت کنید.

وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب ۳۰ و ۳۰۰ میلیون تومان است و ۳۶ ماه نیز بازپرداخت دارد. برای این طرح ضامنین و وام‌گیرنده باید دارای حداقل رتبه اعتبارسنجی C باشند و اگر رتبه D یا E داشته باشید، مشمول این وام نخواهید شد. در این طرح اشخاص حقیقی امکان انتقال امتیاز وام به اقوام درجه یک خود را دارند و اشخاص حقوقی می‌توانند به پرسنل بیمه‌شده خود که حقوق آنها از طریق بانک ملت واریز می‌شود این تسهیلات را ارائه دهند. لازم به ذکر است که برای طرح نیک‌وام بانک ملت باید دارای ۴ تا ۱۲ ماه میانگین حساب باشید.

ثبت نام آنلاین

yn-ad

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی

شرکت

بانک ملت

نام وام

نیک‌وام

سود

۴ %

این وام قرض‌الحسنه است و فقط ۴ درصد کارمزد دارد

سقف وام

۳۰۰ میلیون تومان

کف مبلغ وام

۳۰ میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده

بین ۴ تا ۱۲ ماه میانگین حساب نیاز است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

برای این وام نیاز به افتتاح حساب قرض‌الحسنه نیک است

مدت زمان خواب سپرده

۴ ماه

حداقل ۴ و حداکثر ۱۲ ماه

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

۳۲۰ %

حداکثر زمان بازپرداخت

۳۶ ماه

قسط وام

۹,۰۹۰,۹۰۹ تومان

کل سود وام

۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

مجموع رقم وام و سود

۳۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

سپرده جداگانه

هزینه‌های جانبی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده و ضامنین دارای چک برگشتی یا قسط معوق نباشند

حداکثر رتبه اعتبار سنجی باید C باشد

اطلاعات بیشتر راجع به این وام را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

نرخ کارمزد ۴ درصد/حداکثر مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومان قابلیت انتقال

رتبه اعتبارسنجی مشتری مدت زمان خواب سپرده ضریب برابری تسهیلات

دوره بازپرداخت

۱۲ ماه ۲۴ ماه ۳۶ ماه اشخاص حقیقی: همسر، فرزند، والدین، برادر، خواهر/ اشخاص حقوقی: پرسنل بیمه‌شده که از حقوق آنها از طریق بانک ملت واریز می‌شود

دارای رتبه A، B وC/ دارای ضمانت بازپرداخت سازمانی ۴ ماه

 نحوه ثبت نام وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری

بانک گردشگری به آن دسته از مشتریان خود که در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند و بتوانند میانگین حساب 4 تا 12 ماهه ایجاد کنند، وام 300 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات در قالب طرح «پارسا» پرداخت می‌شود.

،وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک گردشگری بدون سود و قرض الحسنه بوده و تنها با کارمزد دو یا چهار درصدی پرداخت می‌شود. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج داشته و مسدودی سپرده ندارد. افراد بعد از دریافت تسهیلات ۳۶ ماه فرصت پرداخت اصل این مبلغ را دارند. افرادی مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در لیست سیاه بانک مرکزی داشته باشند.

با توجه به شرایط مذکور و چگونگی دریافت این تسهیلات، وام گیرنده باید هر ماه ۹ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۰۹ تومان قسط بدهد. کل سود وام به ۱۲ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

نگاهی کلی به تاریخ بانک گردشگری

اولین بانک تخصصی و خصوصی در زمینه گردشگری ایران، بانک گردشگری است که با تاکید بر این صنعت و صرف منابع مالی در این مورد به خصوص شکل گرفت. این بانک با هدف قرارگیری در زمره پنج بانک برتر از منظر سهم بازار سپرده‌ها، پنج برند برتر بانکی از دیدگاه مشتریان، منتخب به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات و محصولات در میان فعالان صنعت گردشگری و قرارگیری در بین پنج بانک برتر از لحاظ کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات شروع به کار کرد.

هم اکنون این مجموعه با داشتن ۵۵ شعبه در شهر تهران و ۴۵ شعبه در سایر شهرستان‌ها به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی