کد مطلب: 32154

بسته معیشتی | بسته معیشتی جدید | بسته معیشتی ایثارگران

توزیع بسته معیشتی 2 میلیون تومانی از لحظاتی دیگر | این یارانه بگیران منتظر هدیه ویژه دولت باشند

دولت به منظور کمک به اقشار کم درآمد جامعه اقدام به توزیع چند بسته معیشتی 245 هزارتومانی تا 2 میلیون تومانی برای برخی از خانوارها کرده است که در ادامه جزئیات آن را با هم می خوانیم.

توزیع بسته معیشتی 2 میلیون تومانی از لحظاتی دیگر | این یارانه بگیران منتظر هدیه ویژه دولت باشند

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند. جزئیات پرداخت بسته معیشتی دولتی اسفندماه را در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

توزیع هزار بسته معیشتی 1 میلیون و 500 هزارتومانی بین خانوارها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان از توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد هویزه و دشت آزادگان خبر داد.

به مناسبت ماه مبارک رمضان، ۱۰۰۰ بسته معیشتی با مشارکت شرکت پتروپارس طی آیینی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان، امام جمعه فرماندار، بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خوزستان  در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان در قالب غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشتی با همراهی و کمک خیران نیکوکار است.

جمال شیبه تصریح کرد: در همین راستا در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط شرکت پتروپارس تهیه و بین نیازمندان اداره توزیع شد.

وی بیان کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و حبوبات به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال نو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی 1 میلیون تومانی برای این دهک ها

در طرح پویش حمایتی هلال رحمت، ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار لنده توزیع شد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان گفت: در تداوم اجرای پویش حمایتی هلال رحمت، ۳۰۰ بسته معیشتی اهدایی خیرین به مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های کم برخوردار در ۲۲ روستا از توابع لنده توزیع شد.

فلاحی دوست؛ با اشاره به تدوام توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ایام ماه رمضان، افزود: همچنین به مناسبت شب‌های قدر و با تأسی از سیره امیرالمومنین (ع) و به همت خیرینِ داوطلب، ۳۵۰بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

وی ادامه داد: بسته‌های توزیعی حاوی اقلام برنج، روغن، شکر، ماکارونی، چای خشک، کنسرو جات، رب گوجه فرنگی وحبوبات به ارزش مجموع ۳۵۰ میلیون تومان که بین خانواده‌های کم برخوردار این روستا‌ها توزیع شده است.( ارزش هر بسته 1 میلیون تومان می باشد)

مدیرعامل هلال‌احمر استان با بیان اینکه اعتماد مردمی پشتوانه هلال‌احمر است، اضافه کرد: پویش هلال رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و خیران می‌توانند بخشی از نیات خیر خود را از طریق هلال احمر به نیازمندان برسانند.

لازم به ذکر است که:این اقدام که موجبات رضایت و ارتباط مستقیم مردم و امدادگران هلال‌احمر را به دنبال داشت در تربیون نماز جمعه و توسط مسئولین شهرستانی و استانی مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

توزیع یک هزار بسته معیشتی سپاه در سلماس

یک هزار بسته معیشتی سپاه در بین نیازمندان سلماس توزیع شد.

فرمانده سپاه سلماس با اعلام این خبر گفت: درادامه  طرح های محرومیت زدایی یک هزار بسته معیشتی به همراه ۸ هزار غذای  گرم در بین نیازمندان  توزیع شده است.

سرهنگ میرکاظمی زاده اضافه کرد: برای این تعداد بسته معیشتی و غذای گرم در مجموع ۲٠میلیارد ریال صرف شده است .

بسته معیشتی 245 هزارتومانی توزیع شد

از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۲۷ هزار و ۵۹۷ بسته معیشتی در زنجان توزیع شد.

روح اله صالحی با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در زنجان اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۲۱۶ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۶۷ میز افطاری ساده در استان دایر شده است، افزود: در همین راستا ۲۲۸ هزار و ۳۱۵ پرس غذا در استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۸۵ هزار و ۲۸۸ افطاری ساده توزیع شده است.

وی تصریح کرد: مجموع کمک های مردمی در قالب اطعام مهدوی ۴۵ میلیارد و ۳۱۹ میلیون تومان بوده است.( ارزش هر بسته 245 هزارتومان می باشد)

اهدای بسته معیشتی 2 میلیون تومانی به این خانوارها

رییس سازمان سینمایی به مناسبت عید سعید فطر از اهدای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هدیه معیشتی به خانواده سینما خبر داد.

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از اهدای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ هدیه معیشتی به خانواده سینما به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.

خزاعی گفت: فهرست سینماگران واجد شرایط، توسط سازمان سینمایی با هماهنگی هیات مدیره خانه‌سینما تهیه شده که بیماران خاص و سینماگران را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اولویت‌های لحاظ شده در این بسته حمایتی گفت: ‌طی چهار ماهه گذشته این دومین بسته معیشتی است که از سوی سازمان سینمایی برای تعدادی از سینماگران و اعضای صنوف پیش‌بینی می‌شود و این هدیه معیشتی برای بیماران خاص به تعداد ۱۷۵ نفر، اعضای صنوف به تعداد ۲۲۲۸ نفر و خانواده مرحومین به تعداد ۱۱۱ نفر در نظر گرفته شده است.

خزاعی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم پنج نوبت، بسته معیشتی به خانواده سینما تعلق گرفته، افزود: سه مرحله اول در سال ۱۴۰۱ توسط صندوق اعتباری هنر، صورت گرفته است و مرحله چهارم همزمان با شب یلدا توسط سازمان سینمایی واریز شده و در مرحله پنجم به مبلغ ۲ تا ۵ میلیون تومان به مناسبت عید سعید فطر واریز خواهد شد.

وی اظهارکرد: بسیاری از سینماگران نظر به شرایط اقتصادی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که یکی از ماموریت‌های اصلی ما، در سال جاری، تمرکز بیش‌تر و رسیدگی به اینگونه امور خواهد بود، به گفته وی، اینگونه حمایت‌ها ناکافی و مقطعی است و معتقدیم سینما، به زیرساخت‌های پایدار در زمینه توسعه اشتغال و ارتقا معشیت نیاز دارد که این مهم، در پرتو همدلی، همگرایی و همکاری بیشتر محقق می شود.

رییس سازمان سینمایی، اضافه کرد: اشتغال و معیشت مهم‌ترین دغدغه سازمان سینمایی کشور است و لازم است با هم‌اندیشی همه صنوف سینمایی به طرح‌های مشترک، جامع و پایدار برسیم.

وی ضمن تشکر از هیات مدیره خانه‌سینما به خاطر پیگیری و سامان‌دهی افراد واجد شرایط در این طرح افزود: از خیرین عزیزی که در این زمینه ما را یاری رسانده‌اند، قدردانی می‌کنم.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی