کد مطلب: 32030

واریزی جدید | واریزی جدید اسفند | واریزی جدید مستمری بگیران | واریزی جدید بحساب بازنشستگان

عیدی 3 میلیون تومانی رئیس جمهور برای این دهک ها واریز شد | از واریزی جدید 2/700/000 تومانی رمضان جا نمانید

دولت واریزی جدید 500 هزار تا 3 میلیون تومانی برای برخی از خانوارهای کم درآمد انجام داد.

عیدی 3 میلیون تومانی رئیس جمهور برای این دهک ها واریز شد | از واریزی جدید 2/700/000 تومانی رمضان جا نمانید

قرار است واریزی جدید توسط دولت رئیسی برای برخی از مردم واریز شود. رقم این واریزی جدید برای افراد متغیر می باشد.جزئیات این واریزی جدید رئیسی را در ادامه با هم می خوانیم.

واریزی جدید ۳ میلیون تومانی به حساب این افراد

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: بابت عیدانه و سبد ماه رمضان ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد.

مظفر الوندی در این باره گفت: خوشبختانه در ماه شعبان و اوایل ماه رمضان، خیرین کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌های زندانیان داشتند؛ به نحوی که امکان کمک سه میلیون تومانی به ۸۰ درصد خانواده‌های تحت پوشس در شهرستان تهران و شهرهای تابعه استان تهران فراهم شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بابت عیدانه و سبد ماه رمضان سه میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد، گفت: یکی از برجسته‌ترین کمک‌های دریافتی امسال متعلق به یکی از خیرین که درخواست شان گمنام ماندن نام اوست، تعلق دارد. این خیر از روز ولادت امام حسین (ع) تا پایان سال در چند نوبت به میزان هفت میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و کارت خرید به انجمن اهدا کرد که انجمن نیز با برنامه‌ریزی و فراخوان خانواده با توجه پایان سال تا آخرین ساعات کاری تلاش کرد کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: درحال حاضر حدود سه هزار خانواده زندانی ساکن تهران با حدود ۹ هزار نفر عائله، تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز قراردارند که از انجمن خدمات دریافت می‌کنند.

بنیاد کرامت رضوی هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان رضوی توزیع کرد.

واریزی جدید

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: هشت هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های احسان‌پذیر خراسان رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز با مشارکت خیرین و کانون های خدمت رضوی توزیع شد.

"محمدحسین استاد آقا" روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: این بسته‌ها در قالب طرح "امام رئوف" در شهر مشهد و استان خراسان رضوی توزیع می شود.

وی با بیان این که ۱۷ قلم مواد غذایی در قالب این بسته‌ها به خانواده‌ها تقدیم می‌شود افزود: برنج، رب، روغن، ماکارونی و چای از جمله این اقلام است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: این اقلام در سه سطح تامین شده است یک نوع بسته‌های بدون پروتئین شامل اقلام یاد شده و ۲ بسته دیگر شامل مواد پروتئینی مرغ و گوشت قرمز است.

استاد آقا افزود: پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند، کد ملی آنان وارد سامانه ای می‌شود که توزیع با دقت بیشتر انجام شود و شاهد رعایت عدالت در توزیع بسته‌ها باشیم.

وی ادامه داد: توجه ما در تهیه این بسته‌ها تنها به موضوع معیشتی نیست بلکه مباحث فرهنگی نیز مورد توجه بوده است و از همین رو کتابهایی را در این سبد اقلام پیش‌بینی کرده‌ایم و خانواده‌ها می توانند با مطالعه آنها در مسابقه‌ای که برای آنان تدارک دیده شده است شرکت کنند.

اهدا بسته معیشتی با واریزی جدید به ارزش 2/700/000 تومانی به این خانوارها

به همت انجمن حمایت زندانیان شهرستان اهر به خانواده زندانیان بسته معیشتی اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی، رئیس زندان اهر گفت :درآستانه سال نو و ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از خانواده زندانیان با تلاش مدیر عامل و اعضای انجمن حمایت زندانیان وهمچنین خیرین شهرستان اهر ،بسته حمایتی به ارزش ۲۷میلیون ریال به خانواده‌های تحت پوشش انجمن اهدا شد.

واریزی جدید 500 هزارتومانی دولت برای این افراد

سرهنگ پاسدار فصیحی از توزیع ۱۵ هزار بسته‌ معیشتی و کمک‌های مؤمنانه در بین نیازمندان و افراد کم بضاعت شهرستان خمینی شهر به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.

۱۵۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «جواد فصیحی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کمک های مومنانه به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۵ هزار بسته معیشتی به همت یکی از خیرین شهرستان تهیه و با همکاری دستگاه های مربوطه طی مراسمی در بین نیازمندان و خانواده کم بضاعت شهرستان واستان اصفهان توزیع می شود.

این بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، روغن، رب گوجه و دیگر اقلام غذایی که ارزش هر بسته غذایی حدود ۵۰۰ هزار تومان و ارزش کلی هشت میلیارد تومان است و با محوریت گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج و با همکاری دستگاه‌های مربوطه بین نیازمندان شهرستان خمینی شهر و شرق اصفهان توزیع می‌شود.

منبع: ايسنا
آنچه دیگران میخوانند
  • قربان صادقی پور حليمه جانی ارسالی در

    نظر خاصی ندارم

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت دیجی سرگرمی هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      تبلیغات متنی